(1): SERENDİPÇE 💙

126 25 69
                                    

Mahallemiz'in o nefret ettiğim her Allah'ın günü hastaneden gidip gelirken küfürler yağdırdığım yokuştan bu sefer iniyordum.
Bugün eve her zamankinden bir saat erken gelmiştim çünkü annemin isteği üzerine o çook önemli altın gününe katılman lazımdı nedenini söylememişdi ama altın günü Allah'tan çok sevdiğim karşı komşumuz Ayşe teyzedeydi aynı zamanda Toprak gözlüğünde annesi oluyordu.
Kim miydi bu Toprak Göz
Toprak göz benim ilk aşkım Dora abiydi adı üstünde abi çünkü aramıza tam 8 yaş vardı ve ne yazık ki abimin en yakışanı arkadaşıydı ama onu en son iki sene önce görmüştüm.Çünkü askerdi mesleğine başladığı günden sonra onu bir daha görmemiştim. Dora abi bana hem çok yakın hem de çok mesafeliydi bunun nedeni büyük bir ihtimal abimdi abim ile çok iyi anlaşıyorduk onu çok seviyordum fakat beni biraz kıskanırdı çünkü geçtiğimiz sene taciz gibi çok kötü bir olay gelmişti başıma.
O yüzden biraz daha üzerime düşmüştü Ben de bu nedenle sevgimi kendisi dahil kimseye söylememiş hep içimde yaşamıştım.

Yokuş sonunda bittiğinde hiç eve uğramadan direkt karşı eve geçecektim ki son anda üstümdekileri fark edip geri eve döndüm üzerimde hava çok sıcak olduğu için crop ve şort vardı genelde insanların ne dediğini umursamamam Ama Müstakbel kayınvalidem oradayken biraz daha düzgün giyinirsem iyi olurdu
(Asla gözüne girmek gibi bir amacım yok Asla! )
İçeri girip hemen merdivenlerden yukarıya çıktım bu mahalledeki evler genelde karşılıklı iki katlı müstakil evlerdi

Yokuş sonunda bittiğinde hiç eve uğramadan direkt karşı eve geçecektim ki son anda üstümdekileri fark edip geri eve döndüm üzerimde hava çok sıcak olduğu için crop ve şort vardı genelde insanların ne dediğini umursamamam Ama Müstakbel kayınvalidem...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(MAHALLE TEMSİLİ 🪐)

(MAHALLE TEMSİLİ 🪐)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(KIZIMIZIN EVİ 🪐)

Odama girip dolaptan hafif kısa beyaz bir t-shirt ve yeşil beyaz çiçekli uzun bir etek giydim saçlarımı da topuz yapıp bu aralar çok fazla popüler olan uzun tokalardan kombinime uygun olsun diye yeşil olanı alıp taktım son olarak örgü yeşil çantamı ve onunla aynı renk olan ayakkabılarımı giydim.

Odama girip dolaptan hafif kısa beyaz bir t-shirt ve yeşil beyaz çiçekli uzun bir etek giydim saçlarımı da topuz yapıp bu aralar çok fazla popüler olan uzun tokalardan kombinime uygun olsun diye yeşil olanı alıp taktım son olarak örgü yeşil çantam...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumu da komedinin üzerinden alıp evden çıktım kapıyı kilitleyip arkamı döndüğümde tüm mahallenin dediğine göre beni seven ama kendisinden bir kere bile bunu duymadığım Şerife teyzenin oğlu Aras'ı gördüm O da Ayşe teyzenin evine doğru gidiyordu beni fark edip durdu.
"Merhaba Nefes"
"Selam"
Kapının önünden ayrılıp Aras'ın yanına gittim.
"Sen de mi annenin gazabına uğradın"
Dedi bıktım bir sesle zorla geldiği belliydi hem neden isteyerek gelsin ki bakalım Şerife teyzenin ne gibi planları vardı.
"Evet ya"diye kısaca cevapladım
"Neyse gidelim artık daha fazla söylenmesinler"
"Olur"
Zili çaldım ve beklemeye başladım kapıyı Eda açmıştı O da Aylin teyzenin kızıydı ve kendisini hiç sevmezdim çünkü Dora'yı seviyordu.

"Hoş geldin Aras Abi, sen de hoş geldin Nefes"
Yapmacık bir şekilde gülümseyip içeriye geçmemiz için geri çekildi Aras ile ayakkabılarımızı çıkartıp içeriye girdik çantama portmantoya koyup salona da doğru gittim Arasta arkamdan geliyordu.
"Herkese selam"
Deyip tek boş yer olan kenardaki sandalyeye oturup bana ayrılan tabağı yemeye başladım Aras da benim gibi selam verdi ve tabağını alıp yanındaki sandalyeye oturdu şu an herkesin ilgi odaydık ama biz umursamazca tabaktaki kısır ve sarmaları yiyorduk.
"Nefise bacım nefes Kızım ne kadar güzelleşmiş görmeyeli"
Asla 2 gün önce Şerife teyzegilde yemekte değildik.
"Sağ ol Şerife Aras oğlum da pek bir yakışıklı olmuş"
İşte bu laflardan sonra diğer teyzeler onay almış gibi soru yağmuruna başladılar.

Ayağımla hafifçe Aras'ı dürtüp ağzıma oynatarak
(Kazamız mübarek olsun )
dedim O da aynı şekilde ağzını oynatarak.
(Senin de)
Dedi ilk soru arasa gelmişti o somurtürken Ben içimden Zafer çığlıkları atıyordum.
"Aras Oğlum"
"Efendim Belma teyzem"
"Sen ne iş yapıyorsun oğlum"
"Bilgisayar mühendisiyim teyzeciğim"
"Maşallah tü tü"
"Evlilik yok mu daha evladım"
Bu sefer de Şebnem teyze konuşmuştu Ben hala Aras'a gülmeye devam ediyordum.
"Şu anlık Öyle bir planım yok Şebnem teyze"
Bunun gibi binlerce soru altında yığılırken Ben keyifle kısırımı yiyordum.
"Ee nefis Kızım sende de mi evlilik yok"
Dediği şey ile yediğim tüm kısır genzime kaçmıştı Ben öksürürken bu sefer Gülen taraf arastı.
"Helal helal"
Diye sırtımı sıvazlıyordu cevap vermedim ayağa kalktım.
"Ay tüm kusur üzerime döküldü ben bile lavaboya kadar gideyim"

Cevap vermelerini beklemeden salondan çıkıp merdivenlere doğru gittim hızlıca yukarı çıktım tam lavaboya girecekken dora'nın eski odasından bir ağlama sesi geliyordu.
Etrafta kimse olmayınca merakıma yenik düşüp odaya girdim yatakta yeni uyandığı belli olan 3-4 yaşlarında bir kız çocuğu vardı Hemen yanına gidip kucağıma aldığımda kafasını göğsüme yaslayıp minik ellerini boynuma sarmıştı odanın içinde bir oraya bir buraya yürüyüp sakinleşmesi için elimle de sırtımı sıvazlıyordum acaba bu çocuk kimdi büyük bir ihtimal gelen teyzelerin birinin torunu olmalıydı kapı açılıp kapanınca hemen arkamı döndüm ve gördüğüm kişiyle gözlerimi sıkıca kapattım.
Oburadaydı....

1.Bölüm Sonu...

İlk bölümü nasıl buldunuz ?Oy ve yorumlarınızıbekliyorum.
Öpüldünüz 🍓

-Ayza

SERENDİPÇE | MAHALLE KURGUSU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin