Arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın 💙
Kınanın olacağı salona gelmiştik kucağımdaki minik bedeni sarsmadan arabadan indim gelmeden önce eve uğramıştık ben hazırlanırken Dora ve ışık salonda beni beklemişlerdi annemgil zaten çoktan oradaydılar indiğimde hemen Dora yanıma gelmişti.
"Ben alayım istersen"Olumlu anlamda başımı sallayıp ışığı ona verdim salonun kapısına doğru ilerleyip içeriye girdik kapının yanında gelen misafirleri karşılamak için duran Ahmet amca ve Ayşe teyze duruyordu bu elbiseyi giydiğim için biraz pişman olmuştum biraz kısa ve göğüs dekoltesi vardı.
Biricik kayınvalidemin gözüne giremeyecektim!
Onlara selam verdikten sonra erkek tarafı olduğunu düşündüğüm Ahmet amca ve Ayşe teyze yaşlarında bir adam ve bir kadın vardı yanlarında da otuzlu yaşlarında bir adam vardı onlarla da görüşmek için biraz ilerlediğimizde belim de bir el hissettim dora'ya baktığımda çenesini sıkarak karşımdaki Genç adama bakıyordu."Hoş geldiniz doğru oğlum"
Kadın hafif bir tebessüm ile konuşmuştu.
"Hoş bulduk Mualla hanım"
"Sen de hoş geldin kızım"
"Hoş bulduk efendim"
"Hoş geldin oğlum"
"Hoş bulduk Rafet amca"
"Merhaba Hoş geldiniz Oğuz ben"Bana uzattığı elini tam tutacakken Dora benden hızlı davranıp elini sıktı adamın suratına anında hoşnutsuz bir ifade yayıldı.
"Dora bende"
"Seni tanıdığımı düşünüyorum hanımefendiyi kastetmiştim ben"Deyip bakışlarını bana çevirdi Dora yine benden önce davranarak konuşunca cevap vermek için açılan ağzım hemen kapandı.
"Eşim kendisi"
OHA OHA OHA NE Dora bana eşim mi demişti ?
Bir dakika bir dakika da normal şartlarda benim adıma konuştuğu Ve üstelik ben daha cevap vermemişken benim adıma karar verdiği için kıyameti koparmam lazım ama tam tersi bu durum çok hoşuma gitmişti adamın telefonu çaldığında özür dileyerek yanımızdan ayrıldı Dora'nın eli hala belimdeyken bize ayrılan masaya annemlerin yanına geçtik.
Masaya geldiğimizde elini belimizden geri çekti Biz masaya otururken Abim ve sevgilisi Mavi gelip karşımıza oturdular.
"Hoş geldin Dora oğlum" dedi babam
"Hoş buldum talip amca"
"Oğlum kaç günlük geldin ona göre bize yemeğe gelin"
"Bu sefer Temelli buradayım Nefise teyzem"
"Kimleri görüyorum Dora Bey" diye takıldı abim.
"Asıl ben kimleri görüyorum Tahir Bey"
"Gel lan buraya kaç zaman oldu özledim kardeşimi"
Abim ayağa kalkıp dora'ya sarıldı.
"Bu küçük cimcime de kim?"
"Bu benim küçük canım Tahir amcası"
Abim ışığı doğrudan alıp yerine oturdu.
"Sen ne kadar tatlısın ya"
Dedi yanaklarını öperken Mavi."Oğlum Ne ara evlendin lan"
"Kardeşim evli değilim ben"
"E bu çocuk"
Babam söze girdi
"Talip amca oralar biraz karışık da bir ara her şeyi açıklayacağım ben.
Babam olumlu anlamda kafasını sallayıp önüne döndü Biraz sonra yanımıza Ahmet amca ve Ayşe Teyze de geldi.
"Hayde Uşaklar siz yan tarafa alalum"
Dedi Ayşe teyze Karadeniz şivesiyle.
Doragil karadenizliydi ama İstanbul'da burada yaşıyorlardı.Baban ve Ahmet amcam ayaklanıp masadan ayrıldılar o sırada abim de Mavi ile konuşuyordu.
"Nefes ben de gidiyorum Işık sana emanet"
"Tamam"
Işığın saçlarını koklayarak bir öpücük kondurdu.
"Bebeğim nefes ablayı üzmek yok tamam mı?"
"Tamam baba"
Tanıştığımızdan beri ilk defa konuşuyordu ve sesi çok tatlıydı. Ağabeyim Dora'ya seslendiğinde Bana son kez bakıp abim ile salondan çıktılar.Erkekler salonu boşalttıktan bir süre sonra Efsun abla ve birkaç kız giriş dansı ile salona girdiler.Bir süre izledikten sonra dansın sona ermesi ile alkış sesleri salonda yayıldı sonra sırayla müzikler çalmaya başladı.
"Hadi nefes bizde kalkalım"
Yüksek sesten dolayı kulağıma eğilerek konuştum mavi.
"Yok Sen git Işık uyudu"
Masum masum göğsüme başını yaslamış uyuyan kıza baktım.
"Ya Dora niye sana verdi ki kızı? anneannesine versene"
"Yok iyi böyle"
Yüzünü düşürüp dudaklarını büzdü.
"Tamam ben gidiyorum o zaman"
Maviyi öpücük atıp önüme döndüm telefonumu titremesi ile elime alıp uygulamaya girdim.Toprak Göz: Nefes
Siz: Efendim?
Toprak Göz:Her şey yolunda mı?
Siz: Evet Işık uyuyor
Toprak Göz: İstersen gelip alabilirim
Siz:Niye ki?
Toprak Göz:Sen de eğlen , sana yıkmışım gibi oldu
Siz:Yok canım ne alaka biz mutluyuz.
K kucağımda uyuyan ışığın fotoğrafını çekip gönderdim.
(Uyuduğunu ve biraz daha büyük olduğunu düşünün)Toprak Göz:Uyyy Maşallah benim kizuma
Yazdığı şeye gülerek ismini değiştirdim.
(Toprak Göz kişisini 'Hamsimm' olarak değiştirdiniz)
Müzik sesi kesilince erkeklerin salona geleceğine dair bir anons geçildi.
Erkekler salona teker teker girerken ben gözlerimle Toprak gözümü ağrıyordum.
"Merhaba nefes hanım"
Arkamdan gelen kalın erkek sesi ile kafamı ona çevirdim
Oğuz Bey di
"Merhaba Oğuz Bey"
"Çok hoş görünüyorsunuz"
Adam arsızca bedenimi süzüp göğüs dekoltemde takılı kaldı yerimde rahatsızca kıpırdandım.
Oğuz'un arkasından Dora'yı görmemle Derince yutkundum.İnşallah duymamıştır ağmiğin !!
"Karıcığım"
Sımsıkı gözlerimi kapattım.
"Neğğh"
Masadaki herkes şaşkınca baktı.
Dora bir anda elimden tutup ışığı kucağımdan aldı.
"Dora yapma"
Sadece onun duyabileceği şekilde konuşmuştum ama bana bakmamıştı bile.
"Ula deli uşak ne dersin sen!?"
Diye bağırdı Ahmet amca Ben elimi çekmeye çalıştıkça daha sıkı tutuyordu.
Ahmet amca bağırdığı için birkaç kişinin bakışları bize dönmüştü.
"Talip amca ben Nefes'i seviyorum"3. Bölüm sonu...
Sizce Dora bunu yapmakta haklı
mı yoksa haksız mı?
Öpüldünüz 🍓
-Ayza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENDİPÇE | MAHALLE KURGUSU
RomanceÇok tatlı çok sıcak bir mahalle hikayesi Not‼️: Kitap aşırı mutluluk içerir !! Başlangıç tarihi | 19.04.2024 🪐