Alex mint Valdez

31 3 0
                                    

Az utóbbi időszak eseményei kifejezetten zűrzavarosak lettek számomra. Lucy hiánya súlyosan nehezedik a vállaimra, és most még az is kiderült, hogy Jason Grace nem ér rá, így Alex maradt a küldetésre. Tényleg meg kéne kérnem, hogy jöjjön velem? De hogy is tehetném, főleg a múltkori dühkitörésem után? Kérjek bocsánatot, és aztán hívjam el őt életveszélyes helyzetbe? Az egész helyzet abszurd.

Amíg ezen töprengtem, beléptem a Zeusz bungallóhoz, és a szívem összeszorult. Alex és Emily nevetgéltek valamin, és azonnal elöntött a düh. Miért van szükségem a küzdelemre, ha ezek ketten így jól elvannak? Megfordultam és elmentem, nem akartam, hogy lássák, mennyire fáj az, hogy nem figyelnek rám.

Alex:

Reggel egy teljesen váratlan esemény ébresztett fel. Emily a bungalló ajtaját döngette, és amikor kinyitottam, azonnal beugrott, mintha már régen ott akarta volna tölteni a napját. A szőke haja a vállaira hullott, a szemeiben pedig a szokásos aggódás látszott.

– Nem hiszed el, mit hallottam! – kezdte, és az izgatottsága azonnal magával ragadott. – Az eperföldeken ettem az epret, amikor Annabeth és Rachel arra jártak. Van egy új prófécia!

Ahogy beszélt, elmondta, hogy Aurora, egy Aphrodités lánnyal és Zeusz egyik fiával indul el valamilyen küldetésre, de ami még érdekesebb, hogy a di Angelo gyerekkel is kapcsolatban van.

– Tudod, hogy nem jó a memóriám, DE most lenne esélyed felszedni Rori-t! – tette hozzá egy cinkos mosollyal, mire meglepett pillantást kaptam tőle.

– Jaj, ne nézz így rám! Aphrodités vagyok, csak tudom, hogy ki kihez vonzódik!

– De honnan? – kérdeztem.

– Elég csak rád nézni! Amióta Rori itt van, folyamatosan ápolod a külsejed, és láthatóan kedves vagy vele... Na, meg azok a vágyakozó pillantások! – mesélte, és közben elnevettük magunkat.

– Szerinted észrevette? – kérdeztem.

– Dehogy! Már másfél hete kerül téged, mert fél bocsánatot kérni! Ja, és alig ismer téged! – mondta, mire csak felnevettem. – Néha azon gondolkodom, hogy nem-e Leo tesója vagy!

– Mégis miért lennék olyan, mint a Valdez gyerek? – kérdeztem, de a dühömet a nevetésbe fojtottam.

– Erős vagy, szépen rajzolsz, bolond vagy, és nincs szerencséd a lányok terén – mondta, miközben a dühös pillantásomra nevetett.

– Ezek tények! – tette fel a kezeit. – Emlékszem, amikor jöttem a táborba, próbáltál felszedni, de kikosaraztalak! Emlékszel?

Ahogy elmesélte a múltat, a helyzet egyre viccesebbé vált, és egyre inkább kétségbe estem. Mi van, ha Aurora mindent hallott?

– Aurora itt volt! – mondtam kétségbeesetten.

– Végig tudtam. Csak annyit hallott, hogy nevetünk. Amúgy szerintem bejössz neki! – mondta Emily, ami egy pillanatra reményt ébresztett bennem.

Most pedig a legfontosabb kérdés: hogyan fogom megbeszélni Aurora-val a küldetést, és mit mondjak neki, hogy elfogadja? Ha tényleg van esélyem Aurora közelébe kerülni, nem hagyhatom, hogy a dühöm meggátoljon benne!

Víz és Vadászat - írás alattWhere stories live. Discover now