Kamu spotu:
Ne kadar cok yorum o kadar hizli bolum..
.
.
Tam telefonunu çıkarıp arkasını dönmüştü ki gözleri bir sarışınla kesişti.Nefes nefese kalmış sarışın ona şaşkın gözlerle bakıyordu. Ama sonra onu es geçti ve oğluna yöneldi. "Menma." Diye seslendi. "Anne!" Çocuk onu görür görmez ayağa kalktı ve ona doğru koştu.
Sarışın onu sıkıca kucakladı ve rahat bir nefes verdi. Anne oğul sıkıca kucaklaşırken baba yalnızca onları izledi.
Sasuke gözlerini kıstı. "Sen..."
Sarışın oğlunu sıkıca kucaklarken rahat bir nefes verdi. Safir gözleri adamın parlak ayakkabılarından pahalı bir kumaşa sahip olan pantolonuna kadar takip etti ve beyaz bembeyaz gömleğinden sonra yüzüne ulaştı.
Sasuke gözlerini kıstı. "Sen kimsin?" Diye mırıldandı.
Naruto zorlukla yutkunduktan sonra kucağında oğluyla ayağa kalktı. Kalbi göğsünden fırlayacakmış gibi atarken titrek bir nefes aldı ve sonunda cesaretini topladığında gözlerini Uchiha'nın gece gibi karanlık olan gözlerine çevirdi.
"Naruto." Diye mırıldandı usulca.
Duyduğu isim bir yandan vücudunda samimi bir his dalgasına yol açarken, bir yandan da onun için hiçbir şey ifade etmiyordu.
"Naruto..." Sasuke ismi tekrarladı.
Menma gözlerini annesi ve babası arasında gezdirdi. Annesinin gergin aurasını hissedebiliyordu ve babasının gözlerinde ki o anlamsız boş ifade. Ama bunun sadece yetişkin meselesi olduğunu düşündü.
"Babamı buldum anne." Diye atıldı sonunda sessizliği bozarak.
Naruto'nun gözleri hafifçe genişledi. Ve gözleri Sasuke'yle Menma arasında gezindikten sonra derin bir nefes aldı.
"Menma..." Diye mırıldandı ve oğlunun yüzünü nazikçe kendisine doğru çevirdi. "Aşkım o senin... O senin baban d-"
"Naruto." Diyerek sözlerini kesti Sasuke aniden.
Naruto sertçe yutkundu ve ona dönerek sorarcasına baktı.
Sasuke, Naruto'nun elini tuttuğunda Naruto'nun gözleri genişledi. Ve Sasuke eğilip Naruto'nun eline küçük bir öpücük kondurduğunda Naruto kalp krizi geçirmek üzereydi.
"S-Sen!" Naruto ona bağırmak için döndüğünde Sasuke sakin ifadesini korudu ve ciddi gözleriyle Menma'yı işaret etti. Bu Naruto'nun duraksayarak gözlerini oğluna çevirmesine neden oldu.
Ve Sasuke oğlunu kucağından çekip alırken Naruto kaşlarını çatarak izleyebildi.
"Menma. Annen ve ben biraz yanlız konuşmalıyız. Bize biraz izin verir misin?" Diye mırıldandı.
Menma somurtmaya başlarken yanaklarını şişirdi. "Ama neden?"
"Çünkü annen galiba bana biraz küsmüş. Onunla barışmam lazım."
Bu sözler üzerine Menma'nın gözlerinde bir anlayış parıltısı belirdi.
"Oooh... Anladım!" Dedi ve babası onu kucağından indirdikten sonra parka doğru koştu.
Naruto sahneyi inançsızlık karışımı bakışlarla izlemekten başka bir şey yapamadı.
"Sen kim olduğunu sanıyorsun lan!" Diye bağırdı sonunda. "Ne hakla-" dedi ve bir an duraksayarak sesini kısmaya çalıştı. "Ne hakla benim oğlumun babası gibi davranabilirsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz • SasuNaru
Hayran KurguNaruto bekar bir anneydi ama bu onun yetersiz bir anne olduğu anlamına gelmiyordu. Altı yaşındaki oğlu Menma'ya en iyi şekilde bakmak için elinden geleni yapıyordu. Geçmişi geride bırakarak tamamen ilerlemeye odaklanmıştı. Peki ya bir gün oğlu eski...