"haycan yapmıyoruz sakin derin nefes alın" miranın dediği talimatları -ki meditasyon falan diyordu ama kendisi uydurduğu bariz- birbir yerine getiriyorum öğlen arasıydı ve maça iki saat kalmıştı cidden heycanlar doruktaydı, sınıf içi fazla birbirimizle samimi olmasakta bize yapabileceğimizi söyleyip desteklemislerdi bir kaç kişi onlar dışındakilerle ise normla samimiyetimiz sürüyor ve oldukcada konusutorduk.
Okul voleybol takımı olduktan sonra pipuletiremizde bariz artmıştı örneğin yanımızdan geçerken bazen bizi destekleyen motive eden sizler söylüyorlardı ama gerçektende etkisi oluyrdu.Hepimiz yere oturup bagaş kurmuş mira'nın meditasyon dediği haraketleir yapıyorduk -oysa ki imamhatipliyiz müdür görse yakar çıramızı- kapının çalmasıylq hepimiz o tarafa döndük ve kapıyı açan kişiye baktık,içeri tam girmemiş kapı ağzından bize bakan dört beş ki, görmüştük bariz belliydi bizden küçük oldukları dokuz yada onuncu sınıflardı sanırım.
"şey merhaba rahtsizyettik kusura bakmayın siz okul voleybol takımındaki ablalarsınız öyle değil mi" diyerek öne atalayarak konuştu adalarındaki bir kız
"evet buyrun biziz" dedi lal
"bizi eskiden dersinize giren ingilizce hocası yolladı, size çok selamı olduğunu desteklediğini fakat maça gelemeyeceğini söyledi bizde size destek ve moral amacli yaniniza gelmek istedik"
"çok teşekkür ederiz,çok mutlu olduk cidden" diyerek tebessümle cevap verdi ayla,bundan bahsediyorum cidden tatlı kizlardı.
"içeri gelsenize kızlar öyle durmayın orda" diyerek davet etti mira içeri fakat kızlar olumsuz başlarını salladı bu seferilk konuşan kızın arkasıdankinbir kız konuştu
"yok biz rahatsızlık vermiyekim bu gunki macinizda başarılar dileriz eminiz ki kazanıcaksınız" dedikten sonra hepsinin bu anda onaylıyıp alkışlamaları bir oldu.
Kızlarla biraz dah asohbet ettikten sonea bir kac hoca ile daha görüşmüş yemek yemiştik.
kısa bir sürede olsa heycanımızı unutmustuk ki,hızla geçen bir zamandan sonra tekrardan gelmişti.Ögken arası bile bitmiş kalan bir saat olduğu için spor salonunun soyunma odasında hazırlanmış,giyinmemiz gereken kiyafetleri giymiş dizlik,kolluk ne varsa takmış ve sallarimizi da düzgünce takmistik,şuan ise oğuz hocayı namı değer koçumuz bekliyorduk.
heycandan yerimizde durmaıyorduk ölüm sesizliği vardı resmen sesizliği bozarak konuştum hemen "nerde kaldı oğuz hocaya"
"bence net birşey oldu" dedi lal bana karşılık olarak
"dimi bencede"
"bence ayağı kayıp ayağını kırdı hastaneye gitti"
"hastaneye giderken kaza gecirdiyse"
"ya öldüyse"
"o zaman maçta iptal"
lal ile haycandan olan bu konuşmamıza mira son vermişti.
"saçma salak konusmayı kesin"
"he amına koyayım ne boş yaptınız" diyerek kiraya hak verdi duru.
Oburleir ise gram konuşmuyor düşünüyorlardı en sonunda içeri kapıyı çalıp dalan koçumuza baktık hepimiz ve biboh çektik sonunda.
"evet kızlar hazır mıyız"
"evet hoc-koç pardon koçum oğuz koçum-pardon hocam böylede çok yanlış oldu yani koçum yani hocam hocam" dedi efsa haycanı konusmasından belli oluyordu resmen.
"sakin panik yapmayın,bak efsa konuşmadan belli sacmalamayın kızlar toplayın kendisinizi haid bu ne hal" dedikten sonra bzii kendimize getirmek amaçlı ellerini birbirine çarpıştırdı hoca burbkac kez hepimiz heycandan durgunlasmis ve nerdeyse kaybetmiş rolüne girmiştim hemen bu sebepten dahi kaybedecektik sanırım belliydi.
"kızlar kızlar,heyo ordamisiniz bı cevap arıyorum kendinize gelin haid bakayım açın sizin şu müziklerden hsid hadi hadi enerjik olun,maçı aliyormuyuz,he."
"alıyoruz tabi hocam" gaza geldiği belli olan efsa'nın sesiyle hepimiz canlandık
"Bi bakın bakayım toplaşın şöyle hadi hadi hadi"
Heoimjz kalkıp toplandık son olarak müzik açıp bizimkilerin yanına geçtim ve bende elimi ortaya uzattım
"MAÇ HİZİM Mİ KIZLAR?" bağıran oğuz hocaya sasirsakta aynı kuvettle hepimiz bağırdık.
"BİZİM"
"ALİYORMUYUZ MAÇI"
"ALIYORUZ"
dedikten sonra " şşşş" yaparak sesizleştk ve balca ortaya atlayatrak geri sayıma almaya başladı.
"ÜÇ,İKİ,BİR"
"AL-AC-AĞ-IZ" dedikten sonra yerimizde zıplayarak bağırmaya başladık hepimiz,hepimizin enerjisi gekmiş ve en sonunda kendimizi alkışlayarak ellerimize sulları alıp salona doğru geçtik geken kalabalık sesi ilk karşı takımın geldiğini sansakta gördüğümüz görüntüyle bir tık şaşırmıştık çünkü,nerdeyse okulun yarısı burdaydı normaldeki maçlarımıza en fazla uç yada dört sınıf gelirken şuan resmen baya kişi vardı ve biz çıkınca bağırmaya başlamışlardı kızlar bir kosedeyerkek bir kosedeydi ortalarında ise şeyda hoca vardı her zamanki gibi.
Geken coşkuyla heyecanlanmış,hepimiz gülmüştük son bı kere bizi alkışlayan tezavratçılarımızı bizde alkışlayarak hocaların yanlarına gittim,yanlarında olan öğrenciler ise hemen toplanmıştı otarafa, gelen karşı takımın öğrencileriyle maça az bir süre kaldığını anladık onlarında resmen o derece bı tezavratçıları vardü ve sonunda karşı takımı görmüştük.
Bibirimize gülümseyip selam verdikten sknea herkes kendi köşesine gecemiş salona gelenleri izliyorduk.
omzuma dokunan el ele baktığımda bu Alya ile duruydu hemen döndüm ve "he" der gibi kafamı salladım daha sonea Alya konudmaya başladı "lan şunlar erkek voleybol takimları değilmi "
dediğinde gözüyle gösterdiği yere baktım ve onlardı.
"he lan onlar"
Duru tam konuşacakken maç düdüğünü duyduk ve hepimiz hakeme döndük.
"evet gençler, maçımız başlamak üzere lütfen seyirciler sahaya uzak olacak şekilde otursunlwr ve oyuncularımız lütfen son hazırlıklarınızı yapınız" dediğinde koç ve mira ile son bu kere toplanmıştık.
"kızlar strese heyecana gerek yok yapacağız maçı aynen Anadolu lisesinde ki gibi alıyoruz çıkıyoruz" dedi ve hepimizin elinle çarptı
"evet aslanlarım yapacaksınız alıp şıp diye geri çıkacağız" diyerek mirada ellerimize vurarak sahanın biraz dışına çıktılar, bulunduğumuz salan kapalı bir Spor salonu ve çok büyük olmadığı için bazı kişiler sigmamis ayaktaydı.
Son düdüğü de duyduktan sonra herkes yerine geçti ve maç baslıyordu.