oh oh yaz geldi

18 5 32
                                    

"tüttürdün allahın cezası tüttürdün" diyerek mira ile kavga ediyordu pars.
Sahile pikniğe gelmiş, saat daha çok erkendi beş falandı,hatta güneş bile yeni açıyordu ve ortam cidden çok güzeldi.Yaz tatiline gireli baya oluyor hatta okulların acilmasına dahi az kalmıştı,biz ise aradan geçen süreçte cidden iyi anlasmaya başlamış hatta baya yakın olmuş sürekli planlar yapıp buluşur aktivite yapar hale gelmiştik,bu süreçte balcanın aşkı daha da körüklenip güçlenmişti fakat biz hala saklıyoruk.

"bana bak boluum adam ol alırım ayağımın altına yapıyorum ulan zaten, tüttürdünde tüttürdün yeter be git başımdan ben yakacağım diyorum anlamıyorsun"

"ulan efsa al şu arkadaşını semaveri rahat biraksın ben yapacağım" diyerek efsaya söyleniyor mira ise göz devirmiş konuşmuştu tekrar

"sen kendine bak lan  ben yakacağım dedim en başından de hayde siktir başımdan.. HADİ YA HADİ GİT!"

"aman görümcem ben snei yarım saate o çay hazır olmasın"

"hayde de hayde"

"pars cancağızım boşver miracanim çok güzel yakıyor bence kızdırma onu" diyerek yere serdiğimiz kilimin üstünde bizimle oturmuş olan efe konuşmuştu.

"sus lan sende aşı-hay sikeyim" demişti Kaan.

"ne" dedi mira

"ne ne ne zamna yakacaksın bakıyorum hala  iki saate yakamadın"

"siz benim başımı şişirmeyemi  geldiniz ulan siktirgit bı pars bı sen bu susun az ya bı susun"

Diyen miraya hepimiz gülmüş onu izliyorduk,mirayı rahat bırakarak efsanın  yanına ayı gibi bı anda zıplayarak oturan parsa efs ailk ters ters bakmış sonra sesi duyulmuştu.

"öküz adam akıllı otursana"

"düzgün oturdum be gayette"

"he tabi canım"

İki tane beş litrelik su almış ve meraktten birşey almay8da unutmayan  emre ve yiğit dönmüştü.

Bizimkilere bakarken duru ve kalın o tarafa olan bakışlarını görünce bı şuphelendim ve   elime kum alıp hafifce yan yana olan iki  arkadaşıma kumu  firlattmadan balcaya göstermiş dalga geçmiştik,balcanın daha beterdi dalga geçilecek konu ama neyse.

Kumu firlatınca ikiside aynı anda bana bakmış ters ters bakmaya başlamışlardı.

"mal ne atıyorsun" demiş duru ne var diyerek kafasınıda sallamayı eksikte etmemişti.

"mal mısın arkadaşım canım" diyerek duruya katıldı lal

"ben size dicem sonra canım arkadaşlarım benim canlarım benim" diyerke gülmüştüm onla rise ne oldugnu anlamaz gözlerle bana bakarken Alya ayaklanmış elindkei top ile hepimizin kalkmasını belirterek  voleybol oynayalım demişti.

Kaya ise ona katılmış hemen kalkmıştı daha sonra çoğu kişi kalkarken emre ve efe oturmayı mira ise hala semaver ile uğraşmayı tercih etmişti.

Voleybol oynuyir ciddi analmda eğleniyorduk,fark ettiğim birşey daha vardı,urlunun balcaya olan bakışları.

niye herkes birisine değişik değişik bakıyor amına koyayım bu ben mi bı halt bilmeyip mal gibi duruyorum

Gerçi geçen konferans salonunda yqsanılan şeyleri de dökülmemesti balca oda vardı , kim bilir ne yasadı bu ikisi bu haller var ama çözecegim yakında.

Düşüncelere dalmış düşünürken önüme düşen topla sıçramıştım.

"hay amına koyayım kim attı lan" dedim ve topu aldım

"mal ben attım,kimi düşünüyom öyle kara kara" dedi Alya.

"kimi olacak ka-" konuşacak olan efsanın karnına top atarak kaş göz yaptım.

"kimi canım soyle bakayım" dedim sinirle

"kardeşini canım karrrdesini" diyerek u dönüşü yapan efsaya sırıtmış volaybol oynamaya devam etmiştik, günümüz güzel geçecekti sanırım ama zaten çok kalmayacaktık öğlenden sonra gideriz diye planladık denize girmek gibi bı amacımız yoktu ki zaten yedek kuafet de getirmemişti kimse.


Volaybol oynamayı bitirmis miranın en sonunda yakmayı başardığı semaverden çaylarımız ile  yaptığımız sandviçleri  yiyorduk,derken bu anda nolduysa oldu ve kaya bağırmaya başlayınca herkes o tarafa döndü

"yandım lan! YANDIM YANIYORUM!"

"Afferin mal" dedi pars

"kalksana salak mal mal bağıracağına sil üstünü" dedi Alya.

Bagırması birince üstünü silerek kurutan kayaya bakken bir teleofn sesi duyuldu ve pars eline yiğitin teledonunu alarak konuştu.

"babam arıyo açayım mı" dedi

"aç konuş ne diyomuş" dedi yiğit ve çayını yudumladı pars ise kalkmış bı tık uzaklaşmıştı.

Bı an kafa karışıklığı yaşasam da jarzı bittiği için babası yiğit aramıştır düşüncesiyle silmişken yiğit tekrar konuştu.

"size demedik sanırım da biz pars ile ikiziz"

dediğinde kızlar bende dahil ufak bi şok geçirmişti, birbirlerine gram benzemiyorlardı  fiziksel açıdan ki kişisel açıdan da öyle yiğit daha çok sakin bı tık daha sesizken pars tam tersi konuşkan enerjik birisiydi

"nasıl ya siz gram benzemiyorsunuz" diyerek aklimdakiler dile getirdi duru

"öyle genelde pek benztilmiyoruzda zaten bilmeyen çoğu kişi şaşırıyor,çift yumurta ikiziyiz zaten"






voleybol'un gözdeleri |yarı text|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin