fen ve sosyalciler
Kaan
benim aklıma ne geldieğer yarın müsaitseniz bildiğimiz bir Street racing yeri var denemek ister misiniz
talya
siz gidermiydiniz böyle yerleresarp
tabi ne sandınızduru
bana uyar kızlar sizlal
e ehliyetiniz yokefsa
bunlar illegal mal ehliyetsizmira
başımıza iş çıkmasınbalca
evet tehlikelialya
bende varımutku
bir iş çıkmaz yaefe can
iyide utkucancım kızlarla gitmek ne kadar doğru ki onların basian bişey gelirsehem ben sevmiyorum orayı çok gürültülü
kaya
yigitcim senin sevdiğin yer varmı canımyiğit
biz varız la en fazla ne olacakKaan
evet biz varızvar mısınız
Talya
kızlar gelirse gelirimlal
kızları yanlız bırakmamak için gelirimama binmem izlerim sadece
balcq
bende lal ile beklerimmira
başınızda bı büyük lazım ben dururum canlarımefsa
bende binicem"kanka ben vazgeçtim siz binin..bu ne amına koyayım midem bulanır benim yok" diyen efsa ile dün bize gurupta racon kesen efsanın arasında büyük fark vardı.
Erkeklerden ise Kaan, yiğit,kaya ve utku binmişti arabaya ilk başta bizede sürücü olarak sarp gekecekti ama duru gaza gelmiş ben süreceğim diye tutturmuştu o yüzden duru sürücü koltuğuna yanına Alya geçmişti.Ben ise efsayla konuştuktan sonra arka koltuğa geçmiş yanımızda olan arabanın içine bakmıştım arabayı yiğit denen çocuk sürüyordu yanında ise kaya arkada Kaan ile utku vardı, kafana baktıktan sonra bize işaret vericek olan kadın iki arabanın ortasında yerleşti ve geri sayımı almaya başladı kemerini takmış olan iki arkadaşımı görünce bende hemen orta koltuğa gecmiş takmıştım kadın başlama onayını verdiği anda yiğit'de duru'da abaza dayıları gibi basmışlar bı anda ışık hızı gibi haraket etmiştik yanıma baktığımda göremediğim aracı önümde görünce duru dahada basmaya başlamıştı ilerlde olan viraj ile olduğum araçta önümüzdeki araçta yavaşlamış fakat saniyesinde tekrar hızlanmıştık,şuan ise virajı hızlı döndüğümüz için yiğitler bize korna çalmıştı, araç ters donebilirdi.
arkamızda olan araca baktığımızda ucumuzde gülmüştük,fakat yanımıza tekrar yaklaşmış olan araçla duru arabayı zorlamaya başlamıştı korkmadım değildi çünkü biraz sonraki viraj uçurumun dibindeydi ve tek şertiliydi, yanımızda olan yiğitler anı fren yapamazlardı bu yuzdeb yiğit bı önüne bı duruya bakarak kornaya basıyor diğer kişiler ise bize bakarak el hareketleriyle duruyu durdurmamızı söylüyorlardı, duru hirslanmis olaccakki bı türlü frene basmıyor gazlıyordu,bu sefer yiğit camdan bağırmaya başlamış onu dinlemeyen duruyu görünce yavaşça frenlemeye başlamış gireceğimiz tek şeritli yolda qrkamızdan geliyordu, duruya biz kızarken yaptığının farkına varmış olan duru uçurumdan zorda olsa dönmeyi başarmıştı eğer biraz dah agec analsaydı kim bilir, başımıza ne iş gekecekti varış noktasını tek şeritten çıkıp görünce bu nebzede olsa oh çekmiş rahatlamıştım henüz bakmadığım erkeklerin aracı ise hızla dibinizden geçerek önümüze gecmiş ve kazanmışlardı.
"siz manyak mısınız duru sana orda kornaya basmama rağmen beni gram umursamadın sne iyimisin kızım" diyerek sinirle arabadan çıktı yiğit bizde yanlarına varınca ve kpnusmasına devam etti
"kör müsün tek seritti tek ve uçurumun dibindeydik"
"tamam ne bağırıyorsun kes bı bağırma fazla kaptırmışım kendimi fark etmedim"
"fark etmemiş orda canınızdan olabilirdiniz duru"
"ama olmadık hayattayız yiğit farkında mısın bilmem ama"
"dur-"
"tamam ikinizde susun gerginliğe lüzum yok yürüyün hadi çıkalım bu cafeye falan gidelim" diyerek gergin ikilinin arasına girdi sarp, geldiğimiz yerden biraz yürüyecektik daha sonea otobüs duragı vardı zaten.
Aradan geçen iki saatin sonunda bı cafeye oturmuş efe can ve ben dışında herkes çay söylemişti,Efe soğuk kahve almıştı,ben ise her iksinide sevmediğim için soğuk limonata söylemiştim.
"yarın ki maç için heycanlı mıdınız sonuçta maç yapacağınız karsı takım da baya iyi sert oynuyor " dedi mira
sorusuna yanıt vermek yerine soru sorarak yöneldi kaya "siz nerden biliyorsunuz"
"mal mısın izlemişlerdir illaki" dedi emre
"yani öyle evet ama bir kaçı arkadaşlarımız bizim" tekrar konuşan mira olmuştu
"ha öylemi kimlarle arkadaşsınız"
"hakan, Ali ,Alperen ,ulaç birde bora"
" ha anladım, iyi çocuklar ya"
"aynen öyleler"
"nerden tanisiyorsunuz ki" diyerek sesiz efe atladı ortaya
"gene bizim spor salonunda onların macları vardı onları izlemeye falan gitmiştik o sıra tanıştık ama tabi bizimde takımımızın ilk oluştuğu zamanlar baya destek olmuşlardı "
"iyiymiş" dedi emre
"siz birşey sundunuz bu seferde biz sunalım eğer yarınki maçı alırsanız haftaya bizimle bir yarışa daha var mısınız... tabi bu sefer sizin iyi olduğunuz şey değil daha çok bizim iyi oldugmuz şey" dedim j8sa süreli sesizliği bozarak.
hepsi şaşırarak bize daha sonra soruyu yönelten bana bakılar ve ilk soru utkudan geldi "sizin mi..siz ne yarışlarına giriyorsunuz "
"motor" diyerek cevapladı efsa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
voleybol'un gözdeleri |yarı text|
Dla nastolatkówil birincisi kız ve erkek okul takımı