islaniyoz gençler yaz sıcağı sonucta

17 5 19
                                    

"amına koyayım bana sıçratma...lalcim.bana geliyor canım!...BANA SIÇRATMA İT BANA SIÇRATMA BANA GELİYOR DİYORUM DUYMUYORMUSUN PİÇ" diye bağırdım,  müdürümüzün  arabasını ben köpüklüyor lal ise benim arkamdan yıkıyordu daha sonra beraber dışını dilecektik,içerde ise balca vardı oda içini temizliyordu, müdürün karısının aracını ise dışını alya ile duru içini ise efsa ile mira temizliyordu.

"BAĞIRMA LAN BANA, GÖRDÜM MÜ SANKİ BEN SENİ PİÇ CEKİL SENDE ORDAN ÇEKİL DUR DİYENMİ VAR"

"lal snein amına koyar-"

Küfürü ağzımdan tekrar savuracakken yavaşla ama kaplumbağa dan da yavaşlıkla kapı açılmaya başladıği için lalde bende susmuş kapıyı bildiğniz erimiş olan balca açıyordu,-ki disarisiybilmem kaç dereceydi camı açmamıştık ve kapilsrı kapatıp balcayı içerde unutmuştum.

"kız..lar...arab..anın..içinde..öldüm beni... unutmuşsunuz"

"gariban balca lal tutsana şuna suyu azcık yüzü gözü açılsın"

Dediğimde cidden düzgünce az akan suyu bakcaya uzatmadını beklemiştim,ama beklenti olmuş bı anda hotumun ucunu  parmağıyla sıkıp beni ıslanması bir olmuştu.Ağzım açık donakalmışken arkamdan "noluyo la" sesiyle çığlıklar duymam bir olmuş arkamdan kimler geldiyse - ki sanırım öbür arabayı temizleyen dört arkadaşımdı bunlar - onlarda ıslanmıştı.
Gözümü açıp önce önümüzde gözü açık baygınlık geçiren balcayı gördüm ilk daha sonra hala Gülen lal ve arkamı döndüğümde kendine gelen dört arkadaşımdı  bakış acıma girenler.

"senin ben şimdi amına koydum lal" diyerek fısıldadım

lal gülerken ellinden bir çırpıda hortumu almıştım ki gülmekten manyak onu dhai fark etmemiş hala gukuyorudu kafamla alyaya işaret yaptığımda Alya  içeri hızla koşarak musluğu çoğaltmaya gitti hortumdan geken su artınca gözlüğümu çıkartıp miraya vermiş, sonra okulun kapısına doğru geken  bı topluluk görmüştüm ama  öğrencidir diye fazla umusamamış parmağımla hortumun ucuna bastırmış hızlı olan suyun daha hızlı ve daha uzağa girmeisni sağlamıştım yapacağımız şeyin anlayan lal ise ilk durmuş daha sonra kacacakken bu anda durubonu tutmuştu  bende arkamda gulen arkadaşlarıma katılarak iksiinide islatmaya başlamıştım.

"lan dur lan LAN BENİ İSLATİYORSUNUZ BEN SİZDENİM...BİZ İTTİFAKTIK..BANA İHANET OLUYİR BU LAN..LAN LALİ İSLATIN BENİ DEĞİL" diyerek bağıran duruyu pek umusamamış hortumla islatmsys devam ediyordum ikisini biraz balcaya elimi hafifletip su döktükten sonra mira gözlüğmü efsaya vererek balcaya bakmaya başlamış ben ise kızları islatmaya devam ediyordum.

durun bagirmasına bu sefer lalde katılmış ikiside  bağırıyordu."lan DUR BEN SİZİ BU KADAR İSLATMSDİM DUR LAN"

Fakat çok geçmeden kızların yanına yaklaşan karanlık bulanık cisimler  görünce ürkmüş suyu o tarafa tutsam mı diye düşünmüştüm,ilk başta müdür desende müdürün yürüyüşü böyle değildi bunlar hovardo gibi ayı gibi yuruyorlardı bu yüzden elimdeki hortumu onlara tutmuş bı yandan gözümü kısarak kim olduklarını anlamaya çalışıyordum.

Bağıran erkek sesiyle kızlar gülmeye başlamış bı halt anlamamıştım,hayır gözlüğüm olmadigniybiliyar ne diye vermiyolwrki göreyim.

"lan dur... Talya mal dur...lan onlar bizimkiler değil dur!"  diyerke veni durduran alyaya döndüm

"kim lan bunlar o zaman" diyerek elimdeki hortumu hafiflettim ve sağ elime alarak, obur elimi uzattım afsaya gözlüğmü  verince tek elime gozlugu takıp  ıslattigım ve bana cins cins bakan    beş gün önce tanıştığmız fen lisesi erkek voleybol takimiydı

hepsini islatmayı nasıl becerdiysem hepsi ucundan ıslanmışa benziyordu.

" saol ya bu havada iyi geldi" diyen kaan'a baktığımda nerdeyse baştan aşağıya ıslanmıştı ve saçlarını eliyle duzeltiyordu.

"valla çok saol Talya işimize geldi cidden yani" diyen sarpa samimiyetsi bı şekilde gülerek hortumu ona tekrar tutar gibi korkuttum

"ne işiniz var  burda niye geldiniz" diyen duruya cevap veren kaay olmuştu o ise eliyle tişörttünü sıkıyordu, görende sanacak  başlarından aşağıya ful kova su döktüm iki damlayla bunlar agliyolar hemen

" işlerimiz vardı koçunuz ile sizede selam verelim dedik ama vermez olaydık"

"kusura bakmayın ama gözlüğüm yoktu bir ikinciside hovardo gibi yürüyorsunuz  olur olmadık baskadı sanıp ıslattım" dediğimde kızlar tekrar gülmeye başlamış  gariban balca sonunda kendine gelmişti, bu sefer konuşan ise bir diğer adkadasım efsaydı"

" ayı boğan daha elit yürüyordur amına koyay.... tamam tamam tamam" sondaki  kelimeleri söylerken ayı boganın şarkı söylediği xamanı taklidini yapmış bu sefer  herkes gülmüştü.

"iyi insan lafının üstüne gelirmiş diycemde iyiliğini bı turlu göremedik" dediğinde Alya herkes onun baktığı yöne bakmış ayı boğan abimizi görünce herkes tkerar kahkahalara bozulmuştu.

lal ise gülerek cümle kurmuş alyaya katılmıştı. "bunun iyiliğinun dokunduğu birimi var "

"ee biz gidiyoruz sizi birakalım isterseniz" diyen yiğite cevabı duru vermişti

"yok saolun bizim daha işimiz var görüşmek üzere"

ne kadar görüşmek üzere desekte bı on beş dakika daha konuşmu yanimizdan ayrilmistılar ve fark ediyordum ki  bir kaç arkadaşımda değişik haraketler vardı.





voleybol'un gözdeleri |yarı text|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin