"ulan piçler insan bekler demi beni" diyerek küfür ederek yanımıza gelmişti efsa tekrar. Öğlen arası olmuş her zaman olduğu gibi,her öğlen arası oturduğumuz minik ağacın yanına gelmiş oturuyorduk.Efsa ise kantine uğramış sakız alacağını söylemişti bizde beklemeden gelmiş oturmuştuk şimdiki küfüru ise o yüzdendi.
"mal bi dur bir şey var" demişti lal yanıma oturan efsaya
"noldu lan dedikodumu var"
"mal ne dedikodusu bu salak aşık oldum diyor" bu sefen konuşan Alya olmuş eliyle balcayı gösteriyordu.
Doğruydu balca malı olmaması gereken kişiye aşık oldum diyordu belkide sadece takintililik ve hevesti ama anlattış şekili hiç öyle demiyordu.
"yuh kime lan bak benide geçtin he sen"
"utkuya amına koyayım en olmadık kişiye" diyerek duru araya girmişti.
haklılardı motor yarısından bır buçuk ay taş çatlasın iki ay geçmişti yani çocuklarla tanışalı iki ay olmuştu.Aradan geçen bir sürü şey olmuştu tabi biz gene il ikincisi olmuş farklı ilçedeki başka okulla yenilmiş onlar birinci olmuştu. erkeklerde ise yanlış bilmiyorsam onlar il birincisi olmuştu. Bı yandanda yaz gelmişei tabi resmen Haziran ayına gireli tam iki gün olmuştu bu gün ayın ikisiydi ve okullar on dördünde kapanacaktı bu yaz ise ful antreman geçmesi gerekirken daha çok üniversite sınavına çalışmakla geçecekti sanırım henüz bir planımız yoktu ama umarım seneye hepimiz istediğimiz üniversiteleri kazanmış olurduk.
"ya susun napaybilirim o kadar vakit geçirdik aktivite yaptık insan olur olmadık düşünüyo ve benimkisi ilk görüşte aşk ya" diye kendini savunmaya başladı balca.
"off balca off, iş yaz dizilerindeki lise aşk okuluna dönecek resmen" demiştim.
bı yandan balcayı konuşurken bir yandanda çekirdek cıtlatıp hızla konuşuyorduk.
Yanımıza gelen köpekle balca bı anda korkup ayaklanmış lalbile miranın arkasına geçmişti, dışarısının kapısı açık olduğu için girmişti sanırım, o köpek gelmeden önce ise okulumuzun köpeği olan badem de yanımıza gelmiş hatta yatmış kendisini sevidiyordy bize o köpek gelince hepimiz kalkmış köpekle oynamaya başlamıştık elimizdeki plastik poşete takmış olan dışarıdaki köpek ile badem kimdeyse poşet oyun olsun diye o kişiyi kovalıyordu biz ise sırayla birbirimize hızla fırlatıyor iki kopekle koşuyoruk, en son elindeki poşet ile koşan duru alyaya atmış Alya koşarken dışarıdan gelen köpek değişik haraketler yaoamya başlamış ciddi analmda alyayı kovalıyorfu Alya hıxla yanimiza koyunca bizde koşmuş herkesin bize odaklanmasıns sebep olmuştuk ne tarafa koşsak o taraftaki kızlar veya erkeklerde kosuyorud şöyle bı sıkıntı vardı ki nöbetçi ogretmende korkmuş cardaklsra girmişti.
Koşmaya devam ederken bize ileride Gülen fen liseli arkadaşlarımızı görmüştük, iyi insanlar lafının üstüne gelirdi ama bu biraz şüpheli.
gözlerimi kişniş onlara sinirle bakarken elindkei poşeti bı anda bana atan Alya ile köpeğin üstüme gelmesiyle çığlıkla ricinde tkerar koşmuş bir iki tur attıktan sonra elimdeki poşeti kızların yanına giderek lale atmıştım lal'in şansına ise köpek poşeti bırakmış efsaya takılmıştı efsa ise benden dahada güçlü çığlıklar atıyordu,okul resmen çığlıklarla inliyor millet bizi umursamıyor ne ilginç Allah Allah.
Balca en sonunda fennliseli arkadaşlarımıza kosmus arkalarından dolanarak yanımıza gelmişti köpek ise onun peşini bırakmış erkeklere havlıyor erkekler ise beş saniye içersinde hepsi farklı yerlere kosusturmaya başlamıştı bı anda üstümüze doğru koşan erkeklerle bademi akıl etmiş hemen bağırmıştık ve bademi sokak köpeğine doğru göndermiş erkekler ise tam o anda arkamızda durmuşlardı bu sefer köpek gidince arkamıza dönerek biz onlara gülmüştük,bide bize guluyolardı goteleklere bak.
"sizin gene ne işiniz var burda bide okul saati" diye soru vermişti alya
"kovuyorsunuz sanırım okulunuzdan artık ama " diyerek karşılık vermişti kaya
"geçen seferki gibi koçla konuşmaya geldik bı yandan biliyorsunuz ki hakem oydu bizim maçımızda,bı haksızlık olmuş da sanırım ki bence yok anafolu lisesi piçlik yaptı onu konusmaya geldik" diyerek uzunca bi cümle kurmuştu pars.
"kolay gelsin o zaman" dedi efsa
demiş ugurlamistik onları okul içine.
"kızlar ben utkuyu istoyorum" dedi balca hepimiz aynı anda ona dönmüş küfürler saydirmaya başlamıştık.