Kızlarla oturmuş erkeklerin gelmesini bekliyorduk yarış yerinin küçük cafe gibi alanında,sahibi zaten tanıdık olduğu için çokta bı engel çıkmamıştı yaştan dolayı karşımıza binecegimiz motorlara bakmış kızlarla en sonunda cafeye oturmuş bekliyorduk
"bunlarda bizden çok kadın amına koyayım biz bu kadar bekletmiyoruz insanları" diyerek isyan etmişti efsa tekrar bilmem kaçıncı konuşmasıydı ve sürekli bunu dile getiriyordu.
"he ya ben bu kadar uzun saat hazırlanıyorum" demiş efsaya katılmıştı balca.
Lal ise efsa gibi sürekli konuşmada sürekli ofluyordu olur olmadık bizede bunalma gelmişti.
"e hadi amına koyayım ne beklettiler mira sne bu efecana konum atmadın mı" dedim miraya dönerek
"he attım beş dakikaya çıkar yarım saate geliriz demişti aslında"
Konusmamızın ardından bir yarım saat daha geçmişti,ve analdık ki haber dahi verilmeden ekilmişik.en sonunda bari mal mal durmayalım diye motorları çıkarttırmış bizim yarış yapacağımız araziye gecmiştik
önce kaskı takmış diğerinide arkama binecek olan lal'e vermiştim daha sonra ise ikimizde elldivenleri takmıştık, ve ilk ben daha sonra arkama lal binmişti yan tarafa baktığımızda Alya kullanıyor efsa arkasına binmişti, bir diğerinde duru sürüyor balca ise korku ile etrafa bakarak kaskı takıyordu son olarak ise mire tek binmişti.Erkekler ne kadar bizi eksede bu dmeke olmuyordu ki bizim eglencemizi bozacağız.
Motorları çalıştırmış önce ara gaz vermiştik,ve tekrar gülmüştük daha sonra hazırlanmış bize baslamamız için onay verecek olan cesur abiyi bekliyorduk ne zaman buraya gelsek -sanki hergun geliyoruz- cesur abi bize elinden geldiğince yardımcı olurdu.
Bize kırmızı bayrağı ve düdüğü ile onay veren cesur abiyle bı anda dördümüzde basmıştık ilk başa ne olduğunu pek anlamsamda şuan nerdeyse başa baş gidiyorduk ilk başta açık ara önde olan duru yavaşlamış eşit gidiyorduk büyük uhtimalle balca onu bu kadar yavaslamasını söylemişti, bana sıkı sıkı tutuan lale daha sıkı tutunmasını ve hızla gazlayacağımı soylemiştim beni onayalarak bağırınca elimi dahada sıkmış, bı anda gaza basarak kızları ne kadar arkamda bıraksamda mira beni yakalamış Alya arkamızda duru ise onun arkasındayken balcayı dinlememiş olaccakki tekrar gazlamış yanımıza yaklaşmıştı kızlara bakarak tkerar önüme dönmüş,gazlamaya başlamıştım.
Ne zamna bu tarz yarışlar yapsak genelde dördümüz durerdik ve berabere biten bir son olurdu, dordumuzde bu işi kısa sürede kapmıs korkusuzca gazlayabiliyorfuk çünkü.
bu sefer bizi geçen alyalara yetişmek için gazı ilk başta b8raksamda fazla geride kalmamak adına tekrar gaza basmıştım ve tekrar yetişmiştim ve varış noktasına ise aynı anda girmiş daha sknea mira en son gene duru girmiş durunca kaskını cıkarmış balcaya konuşmuştu sanırım
"lan midene edeyim snein gördün mü gene sonuncu olduk"
"ay sus iyiki bı gazlama dedik be midem bulandı üstüne mi kussaydım"
"abartma be iki korktun dimi bakcacık o yüzden"
"AA üstüme iylik sağlık ne korkcam be efsa bile benden daha çok korkmuştur" diyerek efsay alaf atmıştı balca
"hoşt lan piç benmi korkmusum korksam biz birinci olmazdık canım"
" biz birinci olduk zaten canısı" demişti arkamda olan lal
"hoş lan piçlere bak kurt sürüsü gibi doladinız etrafımı biz birinci oldum tabi" dedi efsa tekrardan.
"neyse hadi bı iki tür daha atak " diyen mira suyu içmiş şişeyi bırakarak elindeki kask ile gelmişti tekrar.
"hee hadi" dedim, ve kaskı tekrar takacakken bize durmamızı söyleyen sese döndüm.
"hop bekleyin son turlar bizle" diyen kayaya baktık
" pardon bizi eken ekipte gelmiş bakıyorum" diyerek görmezden geldi Alya.
"ne ekicez kızım sarp yaralandı o yüzden gelemedik"
"bahaneler bunlar bahaneler geçmiş olsun noldu"
" ufak bi kaza merdivenlerden yuvarlandıda arkadaş" diyerek alyanın sorusunu cevapladı pars
"ufakmış cidden baya...geçmiş olsun" dedi Duru.
Aradan geçen on dakikayla fazla kalan motorlarıda getirmelerini istemiş onların hazırlanmalarını beklemeye başlamıştık.
Bu sefer cidden fazla ümitli olmamaları gerekiyordu ne kadar onları motorda görmesekde çok kullanmadıkları belliydi ve bizi geçebilecek lerini hiç sanmıyorduk kızlarla.