" bizle niye tanışmak istiyesniz pardon" dedi lal gözlerini kısarak
"cidden fazla sert cıkışıyorsunuz bı dondurma sohbet muhabbet sadece"diyerek diğerlerinde çokta kısa olmasada bir atmış sekiz ,kumral çocuk konuştu.
birbirimize baktıktan sonra hepimiz kafa sallayınca tekrar duru konuştu.
"iyi tamam fazla uzun sürmedi sürece yeni bitti zaten maç hepimiz yorulduk"
"tamamdır o zaman yürüyelim isterseniz on beş dakika falan sürer"
"biz yorgunuz diyoruz bunlar yürüyelim diyor ne mallar bunlar amına koyayım" diyerek fısıldayınca bende fısıldayarak konuştum
"mal napalım arabamız mı var sanki"
diyerek ilerledim,Koç hala içeride olduğu için kapıyı kitlememiştik ki anahtar da ondaydı zaten açık kapıdan çıktarak, önden kızlarla yürümeye başladık, erkekler ise arkamızdan geliyorlardı.
"hani duru alıcaktı lan" dedi aramıza katılarak efsa
"neyi alıyorum ben"
efsa yanımıza gelen duruya döndü ve ses tınısını normal hale getirdi. "araba"
"para boldu bir arabamız eksik canım ayrıca daha on sekiz olmadım amına koyayım"
"off off "
Dedikleiri gibi olmuş nerdeyse on beş dakikada dondurmacıya varmıştık, lakin bı sıkıntı vardı onlar sekiz bizde yedi kişiydik yani on beş kişilik bir masa yoktu.
"durun şu iki masaylada birleştirelim, sığarız o zaman" diyerek haraketlendiler.
masaları birleştirmelerine yardım ettikten sonra iki kumral çocuk dondurmaları nasıl alıcağımızı sorarak almaya gittiler yardım etmeye kalkıştık fakat bı türlü kabul etmeyip oturtmuslardı bizi, fazla geçmeden obur çocuklarda gelince bu sessizlik oluştu ve herkes birbirini izliyordu.
"ee o zaman tanışalım, emre ben. Yanımdaki yiğit, Kaan,utku,pars,kaya efe can ve sarp" diyerek eliyle arkadaşlarını tannıttı daha sonra biz birbirimize bakınca Alya mal gibi susan bize karşıt o konuştu.
"memnun olduk Alya bende,efsa duru, balca,Talya mira ve lal arkadaşlarımın adıda"
"bizde memnun olduk" dedi Emre'nin utku olarak tanıttığı çocuk.
"bizimle tanışmayı neden istediniz, çünkü karşı takımın okulundansınız sonuçta,voleybol erkek takımı tabi ve sizi ilk defa maçımızda gördük " diyerek merakla sordu balca
sorusunu Kaan cevapladı "tabiki haklısınız ama biz nerdeyse oynadığınız tüm maçlarda izlemeye gelmiştik hatta kaldı dimi evet lal sen su almaya gelirken efe can ile çalışmıştın efe yere düşmüş ve her zamanki gibi ağlamıştı"
"kaancancığım susarmisin sırtım çok acımıştı"
"ha sen doğru tabi kusura bakma ya görmemiştim ben seni de sende snaki fazla tepki verdin"
"birazcık mı, biraz kedi gibi zıpladı yiğit ama neyse" diyerek lal'in dediklerini duzellti emre.
koyu sohbetimiz devam ederken saatin baya geç olduğunu anlamıştık evlere kadar bırakmayı ne kadar teklif etselerde reddetmiştik,hatta numaralarımızı rahatsız olmazsak istediler ve bibgurup açmak istediler ve olacak tüm maçlarınada müsait oldukça gelmemizi istemişlerdi,zaten cidden iyi çocuklar gibi gözüküyorlardı tabi daha yeni tanıştığımız için bilemezdik ama samimi duruyorlardı,umarım saçma salak bir amaçları yoktur düşüncesiyle mira ile otobüse binmiş gidiyorduk.