Maç başlayalı on beş dakika olmuştu topları şimdiye kadar hepimiz güzel kurtmistik ama heycandan dolayı hala elimiz ayağımıza dolaşıktı ve fen lisesi tam beş puan bizden yüksekteydi çevirmemiz gerekiyordu fazla sayı açılmadan karşı takımın smacı ile tekrar başlayamayla top önce efsaya, daha sonea afsa duruya pas atmış duru ise alyaya atarak karşıya göndermişti,tekrar vize geken top ile lal ile paslaşmış daha sonra duruya göndererek karşıya atmıştık,fakat faul olmasına rağmen hakem birşey dememiş söylememize reğmen maç devam ettiği için susmustuk oğuz koç bile fileye karşı takımdaki kızın Ali'nin degdigni soylesede hakem kabul etmiyordu, karşıdan gelen topa dokunacaktımki diarda oldugnu hem bagirdiklari için hemde gorudgum için elimi geri çekemem rağmen hakem faul demişti,taraf mı tutuyordu o.
ilk seti onlar almıştı ve koçla konuştuktan sonra yeni set için yer değiştirmiş morelimuzi bozmayarak devam ediyorduk.Hakem ilk sette dehmemesine reğmen efsaya ve üstüne alyaya dahi faul vermişti anlatmıştık ki hakem net taraf tutuyordu,şimdi sert oynamamız gerektiğini anlayarak hepimiz moda girmiştik.
Ve maç başlamıştı bile.Son set sayısıydı bizde 24 puandaydık onlarda eğer onlar alırsa settde maçta onlarındı eğer biz alırsak son set oynanacaktı,seyirciler deli gibi set,set diyerek bağırıyor biz ise odaklanmış alyanın smaçını bekliyorduk çalan düdükle Alya birşeyler soylemiş ve haz8r hissedince vurmuştu daha ne oldugnu anlamadan ise, bizim tarafımızda olanlar bağırıyor bizi tezahüratliyorlardı ve evet seti almistık,son sete kalmıştık.
Alyanın aldığı sayı ile koşarak helimjz birbirimize sarılmış deli gibi mutluluktan seviniyorduk bii yönlendiren mira ve koç ise gülerek bize bakıyordu.
"alicaz dedik lan maçı alicaz lan"dedi efra
daha sonea balca konuştu "hadi kızlar son sett hadi yaparız" diyerek alkışlamaya başlayınce bizde alksuladık ve son düdükle tekrar yerimize geçerek başladık.
Hala iananmazken son sayıyı aldığımız gibi aradan bir dakika geçmiş bizim taraftarlarımız bagirilarken koç ve mira yanımıza kosmustuu biz ise oldugmuz yerde duruyor harakter dahi etmiyir sadece odaklanmıştık, fen liseli kızlar üzülüp kocalarına donerlerken en aonunda kendimize gelmiş ve olayı kavramıştık
"macı aldık,ALDIK MACI" dedim ve hemen koşarak sarıldım kurayla öbürleri ise daha yeni internet yuklenmiş gibi onlarda koştu ve sarildiktan sonra kpçun atrafında birbifimizin kollarından tutarak donmemeeye başlamış bize tezahürat yapan seslerle sevinç gülücükleri atıyorduk etrafa,sonunda olmuştu maçı kazanmıştık.
on beş dakika sonra soyunma odasında kirli ve terli olan kıyafetleri cikarıpp tertemiz şeyler giymiş sallarimizi düzgün bağlamış ve salona gecucektik daha fotoğraf çekimi olucagini belirtmişlerdi çünkü salondan şuan gram ses gelmiyirdu sadece bir iki konuşma okadar, salona ilerlerken bakış acıma bizi izleyen Alya ile durumun gosterdigi voleybol erkek takımı daha sonra kız takımı görmüştük onlwrda kıyafetlerini cikarmiatilar birbirimizi tebrik ederek koclarla yan yana durduk ve fotoğrafları çekindik eşyaları toplamiş ve en sonunda cikicakken bizi durduran bakarmisiniz sesi olmuştu
açık kumral,düz saçlı,bir yetmiş boylarında, sağ kulağında küpeli, nerdeyse ayakabısı dışında siyah eşofman takımılı olan fen Lisesi'nin voleybol erkek takımındandı arkasında ise tamd ak takım duruyordu ondenygiden mira ve bcayıda durdurul hepimiz oteafa dönmüş ve konusmalarını beklemiştik.
Daha sonra yanına gelen kişiler arasında siyah şortlu,siyah tişörtlü koyu kumral oda nerdeyse bir doksan boyluydu ve bu sefer o konuşmuştu "biz fen Lisesi'nin erkek voleybol takımıyız, belki söylemişlerdir zaten biz-"
" yo niye söylesinler havan kime kardeşim murat bozmusun" diyerek sert çıkıştı duru daha sonra çocuğun arkasındaki oğlanlar gülünce sustulwr ve çocuk devam etti
"belki şey etmişlerdir diye söyledim herneyse bize biraz yardım etmenizi istiyoruz da hem bı zafer dondurması ısmarlamak için eğer müsaitseniz"
"size ne diyse taktik verelim malmiyiz biz" dedim daha sonea Alya konuştu
"he bakın anlımızda enayi yazıyor beyler bakın" diyerek alnını gösterdi
"fazla sert cikişmiyormusunuz sizcede sadece bı dondurma ve merak etmeyin amacımız o değil tanışmak sadece"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
voleybol'un gözdeleri |yarı text|
Novela Juvenilil birincisi kız ve erkek okul takımı