Merhaba sevgili okurlarım, umarım iyisinizdir. Tanıtıma geçmeden önce burayı okumanızı rica edeceğim. Lütfen bakmadan geçmeyin.
Uyarı: Bu kitapta bulunan hiçbir olayın gerçeklikle, gerçek kurum ve kuruluşlarla alakası yoktur; hepsi tamamen hayal ürünüdür. Yazılan çoğu sahnenin amacı kurguya hizmet etmektir. Kitapta tetikleyici unsurlar ve yetişkin içerik barındıran olaylar mevcuttur. Fiziksel ve psikolojik şiddet, işkence, istismar, cinsellik, taciz, kan, takıntı, ölüm gibi tetikleyici unsurlar bulunmaktadır fakat bu olaylar hiçbir şekilde ana karakterler arasında yaşanmamaktadır. Kitapta bazı okurlar için rahatsız edici olabilecek olaylar mevcut olabilir. Bu yüzden kitap için +18 yaş sınırı koymayı doğru buluyor, 18 yaşından küçük okurlar ve aynı zamanda hassas bünyeye sahip okurlar için uygun olmadığını düşünüyorum. Kitaptaki olaylar her ne kadar hayal ürünü olsa da yazarken elimden geldiği kadar gerçeklikten kopmamaya çalışıyorum. Bu yüzden kitabı okurken kendi hassasiyetlerinize ve psikolojinize önem vermenizi, eğer sizi rahatsız edecek unsurlarla karşılaşırsanız devam etmemenizi rica ediyorum.
Bu kurguyu ilk kez 10.09.2020 tarihinde yayımlamıştım. Şimdi buradayız.
Söylemeden geçemeyeceğim, okuduğumuz alıntı gelecek bölümlerden alıntı ve kitabı kurgularken ilk aklıma düşen sahnelerden birinden. Bu alıntının olduğu bölümü okuyacağımız güne kadar kalemim, yazma tarzım değişebilir. Yani o bölümü okuduğumuz zaman bu alıntıyı o zamanki yazım tarzıma uygun düzenleyeceğim için bazı değişikliklerle karşılaşabiliriz.
Benimle yorumlarınızı Twitter'dan #taşlıcalı etiketleriyle ya da İnstagram üzerinden beni ve Taşlıcalı için açtığım hesapları etiketleyerek paylaşabilirsiniz.
Twitter: izyaziyor
İnstagram: izyaziyor / tasliicalipage_
Cem Adrian - Bir Kar Tanesi
❄
Görevden uzaklaştırılan bir asker...
Hiç bilmediği bir şehre getirilen, tanımadığı insanların arasında yaşamak zorunda kalan bir kadın...
Birisi asker, birisi esir...
Biri kahraman, diğeri kahrolan...
İkisi bir araya geldiğinde zaman duracak, akrep ve yelkovan birbirilerini kovalamayı bırakacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taşlıcalı
General FictionBerfu Sezer bir gece yarısı evinden alınarak hiç bilmediği topraklara getirildiğinde hayatının ne kadar değişeceğinden habersizdi. İlk kez annesinin anlattığı hikayelerde duyduğu, her karışına hayran olduğu vatanına gelmek en büyük hayaliydi ama bu...