8

1.4K 103 9
                                    


Helloosss 🙆🏻🌈🫧⭐🌸✏️🍀🫂😻

__

Gözlerimi telefonun alarm sesi veya Minder'in sıcak nefesleri eşliğinde değilde Whatsapptan gelen bildirimlerle açmıştım. Daha doğrusu pek açtığım söylenemezdi önce alarm sandığım için telefonu susturmaya çalışmış ardından alarm olmadığını fark etmiştim. Yine gözlerimi tam olarak açıpta mesajları okumak için uğraşmamıştım çünkü birkaç bildirim sesinden sonra telefon susmuştu yani ben alarm sandığım için telefonu kapatmaya çalışırken sesler çoktan kesilmişti.

Her ne kadar gözlerimi açmamak için dirensem de uykum bölünmüştü bir kere. Yorganımı dürüm yapıp ona sarılmış bacağımın birini yorgana doladıktan sonra gözlerimi açmıştım. Etrafımı bir süre süzmüştüm. Alarmım hâlâ çalmadığına göre saat daha erkendi. Kolumu uzatım komodinin üzerindeki telefonuma uzandım. Güç tuşuna basmamla ekranda görünen bildirimlere bakmıştım. Alışveriş sitelerinin, bankaların ve kamu spotu mesajların herbirini yana kaydırarak sildiğimde son olarak WhatsApp bildirimleri kalmıştı. Ayy benimkilerle olan olan gruptan gelmiş de ne ara benimkiler oldu?

Bence bu şekilde diyebilirdim sonuçta dün bir deneme sürecine girmiştik değil mi? Bu yüzden daha fazla oyalanmadan benimkilerle olan gruba girmiştim.

Dora ve Minder 🐈🐕

Tarık:
Günaydınn
Nasılsınız
06.29

Kerem Bey:
Sana da günaydın Tarık.
Sence de saat fazlasıyla erken değil mi?

Tarık:
Yok değil
Benim gördüğüm kadarıyla
Kayra bu saatlerde uyanık oluyor

Kerem Bey:
Anladım.
Yine de belli olmaz.
Saat daha altı buçuk.

Tarık:
Kerem ne kadar uzattın
Alt tarafı günaydın diyeceksin

Kerem Bey:
Kusura bakma.
Sadece saat daha erken.
Belki uyuyordur diye düşündüm.
06.35

Siz:
Günaydın
Yeni uyandım ben
Kerem doğru düşünmüş🙆🏽
Saat yedide uyanıyorum ben
Normalde
06.51

Kerem Bey kişisini
Kerem olarak değiştirdiniz

Kerem:
Sana da günaydın Kayra.

Tarık:
Ah öyle mi
Geçen gün uyanıktın o yüzden erken
Uyandığını düşünmüştüm

Siz:
Ben o gün uyuyamamıştım
O güne özel bir durum
Genelde saat yedi civarında kalkarım

Tarık:
Aa anladım
Kusura bakma rahatsız ettiysek

Siz:
Rahatsız olmadım
Şimdi benim hazırlanmam gerek
Sonra görüşürüz 🙆🏽
06.58
Çevrimdışı


Telefonu yatakta rastgele bir yere fırlattıktan sonra gözlerimi kapatıp tekrardan yorganıma sarılmıştım. Neden bilmiyorum ama Tarık ikidir beni rahatsız ediyordu. Yoo biliyordum aslında. İlki dün geceydi diğeride az önce okuduğum mesajlarda. Bana oldukça kibar davranıyordu ama Kerem'e öyle değildi. Yanlış anladığımı sanmıyordum. Eğer bununla bir daha karşılaşırsam onunla konuşmalıydım. Bana göre bu yaptığı doğru değildi.

Derin bir nefes alıp yatakta oturur pozisyona gelmiştim. Daha sonra yataktan kalkmış önce rastgele attığım telefonumu almış ardından yorganımı düzeltmiş ve banyoya ilerlemiştim.

my baby's fathersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin