Helloosss askolar 🙆🏽😚🍀🫧🌈💖
Yazım yanlışı varsa 😞😞___
"İki... İki kişi? Doğru mu anladım? Toplamda üç yani.."Teyzemin şaşkın bakışları arasında sıkışmış kalmıştım. Kelimeler dudaklarında dökğlüyordu ama daha çok kendine anlatmaya çalışır gibiydi. Tamam, böyle bir tepki aşağı yukarı bekliyordum zaten. Yani şaşırmasını bekliyordum ama bu kadar uzun sürmemeliydi bence. Yaklaşık yarım saattir aynı konumda oturuyorduk ve teyzem temelde aynı olan bezer soruları bana sorarak kendini onaylatıyordu. Tekrar aynısını söylediğinde derin bir nefes almış ve bende tekrar izah etmiştim.
"Evet teyzecim benimle birlikte üç kişi."
"İyi de yavrum nasıl olacak?"
Teyzemin sonunda iki, üç söylemlerinden başka bir şey söylemesi ile yerimde kıpırdanmış ve ona cevap cevap verebilmek için aralamıştım dudaklarımı. Merak ettiklerini cevaplarsam anlaşılır gibi hissediyordum.
"Ne nasıl olacak teyzecim? Bana lütfen sor çünkü aklında bir soru kalmayacak şekilde açıklamak istiyorum sana."
"Nasıl başladı yavrum, nasıl tanıştınız?"
"İki ay kadar önceydi sanırım, parkta küçük bir yaralı bir köpek buldum, sonra tasmasında sahibinin numarası yazıyordu. Arayıp durumu söyledim sonra da küçük köpeği Metin'e götürdüm. Metin Dora'yı tedavi ederken ,Dora bulduğum küçük köpek, içeriye birisi girdi.
Adı Tarık ama görsen tam benim ideal tipimdi teyze yolda görsen bana gösterirsin tam senin tipin diye. Her neyse işte biz tanıştık falan sonra bir baktım parmağında yüzük. Haliyle geri çektim kendimi. Bu arada Tarık minik köpüşün sahibinin sevgilisi yani Kerem'in. Onun işi olduğu için Tarık geliyor Dora'yı almaya. Neyse o gün bitti ertesi gün benim izin günümdü Minder ile dolaştık falan akşam eve geldim Tarık aradı beni. İkisininde şehir dışında işi varmış ve Dora normalde hırçın bir köpekmiş ama benim yanımda çok sakin olduğu için ona onların şehir dışında olduğu süre içerisince bakmamı rica etti. Ben de kabul ettim. Benim izin günüm Çarşamba, Tarık pazar günü geleceğini ve Dora'yı alabileceğini söyledi. Kabul etmiştim zaten her neyse daha sonra Tarık cumartesi gece geldi Dora'yı almak için ama nasıl yorgun ve uykusuz dedim böyle gitmesen mi bi kahve yapayım açılırsın dedim, ben kahve yapana kadar uyuya kalmış. Ee o haliyle araba kullanamaz istersen taksi çağırayım istersen de misafir odasına geç. Götürdüm misafir odasına yatırdım yatağa. Bana dedi ki çok güzelsin. Yalan yok o an kalbim duracakmış gibi hissettim ama üzgünlük ve sinir daha fazlaydı daha çok kendime sinirliydim.
Onun bir sevgilisi vardı ve ben ikisinin arasına girmişim gibi hissettim. Çok korktum teyze. O gece uyuyamadım ve aklıma koydum yavaş yavaş çıkacaktım hayatlarından, sabahta Tarık beni işe götürmeyi teklif etti istemesemde kabul ettim. Beni bırakmadan önce dedi ki dün gece söylediğim sözü hatırlıyorum. Senden hoşlanıyorum falan filan. Ben sinirlendim tabi şu anda sevgilini aldatıyorsun ve ben buna sebep olduğum için kötü hissediyorum. O ise çok rahat bir şekilde aldatmıyorum dedi çünkü Kerem'de senden hoşlanıyor. Tabi ben şok oldum. Bir süre benimle irtibata geçmeyin dedim indim arabadan.
Tanışma ve onların açılma süreci böyleydi her şey bir anda oldu yani."
Teyzem hmm demiş anlayışlı bir şekilde yüzüme bakmıştı. Birazda merak vardı sanki gözlerinde.
"Ee devam et oğlum sonra hemen sevgili mi oldunuz?"
"Haa hayır, devam ediyorum o zaman. Dediğim gibi beni hiç rahatsız etmediler. Bende düşündüm o süre boyunca en sonda Leyla ile konuştum ben bir sonuca ulaşamayınca. Yanii benim korkularım vardı. Hem biliyorsun benim durumumu hem de Kerem. Tamam Tarık'tan hoşlanıyordum ama Kerem'e bir şey hissetmiyordum ve bana üçlü bir ilişki teklif ediliyordu. Ya Kerem'i sevemezsem diye düşündüm. Leyla dedi ki korkularını onlara söyle ve bana Kerem'i daha tanımadığımı doğal olarak bir şey hissetmenin olanaksız olduğunu söyledi. Bende çağırdım o ikisini. Konuştuk söyledim bütün düşüncelerimi açık açık. Denemeye karar verdik. Yani sevgili değildik ve birbirimizi tanıma süreci gibi düşün. Şimdi ise hala sevgili değiliz benim hazır olmamı bekliyorlar ve ben onlara artık bir ilişkiye başlayabileceğimizi söylemeye karar verdim. Aklımda sen yoktun sen gelince biraz ertelemiş bulundum bu kararı. Sonuç olarak sevgilim sayılırlar. Hayır sevgilimler. Bu kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my baby's fathers
Teen FictionMpreg* Yolda bulduğu yaralı köpeği veterinere götüren Kayra ve minik köpeğin sahipleri ~bu hikaye üçlü bir ilişkiyi konu alır ~bu hikaye eşcinsel bir kurgudur ~bu hikaye içerisinde cinsellik bulundurur ~bu hikaye içerisinde erkek hamileliği(mpreg) b...