Helloosss 🙆🏻🍀🐈✨🐕🌈🫧
___
Şuanda Tarık ve Kerem ile oturmuş ve birinin konuşmayı açmasını bekliyorduk. Konuşmayı başlatması gereken bendim çünkü onları konuşmak için ben çağırmıştım fakat ağzımı bıçak açmıyordu. Tarık elindeki kupadan bir yudum almış ve artık konuşma zamanı geldi der gibi boğazını temizlemiş gözlerimin içine bakmıştı.
"Ah şey konuşmak için çağırdım sizi de şuan oyalıyorum ama nasıl başlamam gerektiğini kestiremiyorum. Özür dilerim."
Sözlerim üzerine Kerem dikkatimi çekmek için hafifiçe öksürmüş ve söze girmişti.
"Sorun değil Kayra biz bekleyebiliriz. Eğer konuşmak için hazır hissetmiyorsan daha sonra da konuşabiliriz."
"Hayır konuşmak istiyorum. Hazırım. Sadece nasıl başlayacağımı bilemedim."
"İstediğin yerden başlayabilirsin Kayra ister ortasından başla ister sonucu söyle sonra nedenleri say hiç farketmez."
Tarık'ın ciddi sesine rağmen gülümseyerek kurduğu cümleler bana biraz cesaret verirken konuya en baştan girmeye karar vermiştim.
"O zaman başlıyorum. En baştan. O gün Tarık veterinere geldiği zaman gördüğümde hoşuma gitmişti. Dış görünüş olarak tam benim hayallerindeki sevgili adayı gibi görünüyordu ama dediğim gibi sadece görünüş olarak. Sonrasında konuşurken yüzüğü görünce zaten geri kaçınmıştım çünkü ideal tipim olduğu için konuştukça ondan hoşlanmam kaçınılmaz olacaktı. Ki öyle de oldu ama bundan çok fazla rahatsızlık duydum. Sonra o günde Tarık öyle söyleyince daha kötü hissettim çünkü benim gözümde o an sevgilisi olan birinden hoşlandım ve oda benden hoşlanmaya başladı. Yuva yıkan kişi gibi görünüyordum. Sonra sadece onun değil ikinizin birden benden hoşlanmış olması benim için daha da karıştırdı durumu. Çünkü kendime güvenmiyorum. Açık konuşmak gerekirse Kerem senden hoşlanmıyorum. Yani hoşlanmıyorum derken sakın yanlış anlama sana karşı aşk ya da hoşlantı gibi bir duygu beslemiyorum demek istedim. Evet, çok yakışıklısın ama seninle hiç diyaloğumuz olmadı ve seni pek tanımıyorum. Bu durum ise beni korkutuyor ya seni hiç sevemezsem. Böyle bir durumun içine girmek istemiyorum. Kalbinin kırılmasını istemiyorum."
Sözlerimin sonuna doğru sesim biraz kısılırken gözlerimi onların üzerinde gezdirdim. Onların düşüncelerini anlamak ister gibi. Gerçi en çok Kerem'e dikkat ediyordum çünkü şu an onun düşünceleri daha önemliydi.
Onlarla gerçekten denemek isterdim ama en büyük çekingenliğim Kerem'di ve henüz onların bilmediği benim asıl cinsiyetim. Bunu kabul etmeyebilirlerdi. Bu yüzden bir ilişkiye başlamadan önce bunu bilmeleri gerekiyordu. İstemeyebilirlerdi. Ki istemeseler bile bu normal bir durum olurdu benim açımdan. Sonuç olarak sorun iki türlü de bendim.
Tekrar ikisinin yüzüne baktığımda yüzlerinde sanki olumsuz bir sonuç bekliyorlarmış gibi umutsuzluk hakimdi. Ortamdaki sessizliğin daha da büyümemesi açısından tekrar söze girmiştim.
"Ben sizi gerçekten tanımak ve bir ilişkiye başlamayı denemek isterim ama bir ilişkiye başlamadan önce birbirimizle biraz vakit geçirme kanısındayım. Olumsuz bir cevap vermek istemiyorum. Kerem özellikle seni tanımak istiyorum çünkü senden gerçekten hoşlanmak istiyorum."
Bu doğruydu belki de şuan en çok istediğim şey bu olabilirdi. Çünkü eğer Kerem'den hoşlanırsam bütün sorunlar düzelecek gibi hissediyordum. Sözlerimi söylerken bir yandan da tepkisini ölçüyordum. Az önceki konuşmadan sonra asılan suratı şimdi heyecanlanmış ve mimiklerini kontrol edememişti. Gülümsemişti. Güzel gülüyormuş. Neyse asıl konumuza dönelim. Şu an onlardan bir sonuç bekliyordum. Onların cevabına göre de benim minik sırrımı onlara verecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my baby's fathers
Teen FictionMpreg* Yolda bulduğu yaralı köpeği veterinere götüren Kayra ve minik köpeğin sahipleri ~bu hikaye üçlü bir ilişkiyi konu alır ~bu hikaye eşcinsel bir kurgudur ~bu hikaye içerisinde cinsellik bulundurur ~bu hikaye içerisinde erkek hamileliği(mpreg) b...