Helloosss 🙆🏽🍀⭐🌈🫧⭐💖
___
Elimdeki kitaplar ve fazla testler ile öğretmenler odasında doğru ilerlerken arkamdan seslenilmesi ile adımlarımı durdurmuştum. Arkamı döndüğümde Buğra ile karşılaşmıştım. Güler yüzlü bir şekilde yanıma doğru geliyordu.
"Oo Buğra nedir bu mutluluğunun sebebi?"
"Hocam çok güzel bir şey oldu."
"Ay olmuş olmuş yüzünde güller açıyor ne oldu bakalım?"
Sorumun ardından hızlı hareketlerle etrafı kontrol etmiş aradaki boy farkından dolayı eğilerek kulağıma fısıldamıştı.
"Deniz ile sevgili olduk."
"Yok artık gerçekten mi? Çok sevindim Buğra. Umarım çok güzel bir ilişkiniz olur."
"Teşekkür ederim hocam. Sizin de payınız çok büyük."
"Ben ne yaptım ki? Birazcık ağzını aradım sadece geri kalanı sendeydi."
"Olsun hocam. En önemli kısım sizdeydi."
"Hadi hadi oyuncu seni. Neyse benim işim var çıkmam lazım. Sonra görüşürüz. İyi bak kendine. Tekrardan tebrik ederim."
"Teşekkürler hocam görüşürüz."
Ahh deli çocuk, gerçekten sevinmiştim onun adına.
Dolabımın önüne geldiğim zaman elimdeki kitapları ve testleri düzgünce yerleştirmiş üzerimdeki önlüğü de askısına astıktan sonra çantamı alarak çıkmıştım. Bazı öğrenciler dershaneden çıkarken bazıları da kütüphanede çalışıyordu. Aşağıya inen birkaç öğrencinin peşine takılmış merdivenleri salına salına inmiştim.
Otobüsümün gelmesi çok ama çok yakın olduğu için hızlı adımlarımla durağa ulaşmıştım. Gerçekten bu otobüs nasıl bu kadar dakik olabilir. Tam vaktinde ulaştığım otobüse binmiş akpilimi bastıktan sonra hızlıca boş bulduğum cam kenarına oturmuştum.
Eve gittiğimde hemencecik hazırlanmam gerekiyordu çünkü bugün teyzemin "erkek arkadaşı" ile bir akşam yemeğinde tanışma buluşmamız vardı. Uzun otobüs yolculuğum sonunda bitmiş evime doğru ilerlemiştim.
Anahtarla kapıyı açtıktan sonra içeri girmiş ve kapıyı ardımdan kapatmıştım ki teyzem elindeki kıyafetlerle koştura koştura önümden geçmişti.
Beni fark etmedi.
"Teyze!"
"Ah oğlum sen mi geldin, hadi hazırlanmaya başla. Bi saate çıkmamız gerekiyor. Daha hiçbir şeyim hazır değil. Kayra, ben nasıl yetişeceğim, bunu mu giysem yoksa bunu kadar veremiyorum."
Teyzemin telaşlı bir şekilde konuşup merak dolu gözlerle bana bakmadına karşın sesli şekilde gülmüştüm. Sanırım 'biraz' heyecanlanmıştı.
"Teyzem, annem. Hiç telaş yapma, öyle yaparsan böyle elin ayağın birbirine dolaşır. Şimdi biraz sakinleş. Bak sağ elinde tuttuğun bej takımı giy içinede krem volanlı saten gömleğini giy. Saçını da yapınca hazırsın zaten."
"Öyle mi yapayım?"
"Evet öyle yap. Hadi hazırlan ben de duşa girip çıkacağım."
"Tamam o zaman. Teşekkür ederim oğlum."
"Ne yaptım ki teyzem hmm?"
Teyzem bana içten bir şekilde gülümsemiş ve hadi hazırlan diyerek yanından göndermişti. Odama girdiğim gibi banyoya doğru ilerlemiş ve daha yatak odasındayken soyunmaya başlamıştım. Banyoya girince üzerimden çıkardığım kirlileri sepete atmış hızlı bir duş almam gerektiği için duşakabine girmiştim. Duşumu alırken aynı zamanda ne giysem diye düşünüyordum. Havanında durumuna bakarak cıvıltılı bir şeyler giyebilirdim bence gerçi akşam vakti olduğu için saçma durabildi. Neyse bunlar çok önemli detaylar değildi benim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my baby's fathers
Ficção AdolescenteMpreg* Yolda bulduğu yaralı köpeği veterinere götüren Kayra ve minik köpeğin sahipleri ~bu hikaye üçlü bir ilişkiyi konu alır ~bu hikaye eşcinsel bir kurgudur ~bu hikaye içerisinde cinsellik bulundurur ~bu hikaye içerisinde erkek hamileliği(mpreg) b...