two, mauro icardi*

1.8K 31 0
                                    

need you' -smut-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

need you' -smut-


🤍


Mauro seni göğsüne yakın tuttu, yüzün onun boyun girintisindeyken çenesi başının üstüne yaslıydı. Sen onun kollarında uyurken eli birkaç dakikada bir kalçanı okşuyordu.

"Mauro..." Bir kez daha kalçanı sıktığında dokunuşuna karşın uyanarak mırıldandın. Ondan yanıt gelmedi. Eli vücudunda gezinmeye devam etti.

Başparmağının külotunun üzerine sürtündüğünü hissettiğinde yumuşak bir inilti çıkardın. Dün gece ilginçti... Şu anda giydiğin tek şey iç çamaşırın ve Mauro'nun devasa sweatlerinden biriydi. Mauro yerinde kıpırdanıp üzerine çıkarken homurdandı. 

"Sana da günaydın o halde," deyip ona gülümsedin, sonra onu öpmek için hafifçe kalktın ve olduğun yerde çöktün. Mauro sırıttı ve "Günaydın bebeğim" diyerek seni öpmek için eğildi. 

Başparmağı hâlâ külotunun üzerinde geziniyor ince kumaşın kapattığı ıslaklığını okşuyordu. Dilini ağzına sokmasına izin veren birden fazla yumuşak inilti çıkarttın.

Külotunun bacaklarından çekildiğini hissettiğinde öpücüğün içinde inledin. "Hey!" Yalandan bir kızgınlıkla somurttun ancak uzun parmakları parmağı içine girdiğinde bu durum anında kayboldu ve yerini bir derin nefes alma aldı. 

Adeta onun için inleyen bir karmaşaydın. "Seni iyi hissettiriyorum, öyle değil mi bebeğim?" dedi boynunu öperken.

Karşılık verebileceğin tek şey inlemelerdi, cevap alamadığı için parmaklarını içinden çekti ve bu da seni anında üzdü. 

Sana gülümserken "Ne?" dedi. Senden uzaklaştı, olduğu yerde doğrularak kalktı ve ortak yatak odanızdaki küçük kanepeye oturdu.

"Mauro..." Yatağın kenarına doğru sürünerek kalktın ve ona doğru yürüdün, sonra kucağına oturdun. "Hımm?" Masum bir şekilde karşılık verdi, sen ona binerken elleri kalçalarındaydı.

"İhtiyacım var..." Usulca inledin, yüzün utanarak boynuna saklanmıştı.

"İhtiyacın ne? Ne istiyorsun? Bana söylemen gerek aşkım." 

Kalçalarındaki tutuşu sıkılaştı. Az önce külotunu da çıkarttığı için yalnızca sweatleydin, Mauro'nun ise üstü çıplaktı ve altında Galatasaray'ın şortlarından biri vardı. Aranıza giren kumaşların azlığı seni daha da ıslak ve ona daha muhtaç kılıyordu.

Sevgilinin kucağını tam anlamıyla berbat etmiştin.  "Bana dokunmana ihtiyacım var..." Demeyi başardın.

"Bak sen şu yaramaza, kucağımı berbat ediyorsun." Ellerinden biri bacaklarının arasına girmeden önce sana sırıttı.

"Orada bana ihtiyaç var gibi, hm?" Çapkınca gülümseyerek sana hızla sordu.

Başını hızlıca salladın. "Lütfen..." Yavaşça inlediğinde cevabını aldığı için başını salladı, bacakların yapılı gövdesine dolanırken ayağa kalktı. Seni yatağa yatırdı ve tekrar üstüne çıktı. 

Şortunu aşağı indirdin ve siyah calvin'ini ortaya çıkardın.

"Ayrıca çaresiz ve muhtaçsın, değil mi?" Sırıttı ve boxerını indirdi. Bacaklarını anında ona doğru açtın ve onun  becermesini bekledin. Sert aleti ıslak kıvrımlarının arasına girdiğinde sırtın yataktan yukarı doğru kıvrıldı. Seni anlamsızca becerirken yatakta durmanı sağlayan tek şey elleriydi.


🤍

love, footballer imagines.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin