thirteen, hakan çalhanoğlu*

543 37 13
                                    

my dear captain' -smut-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

my dear captain' -smut-


🤍



Hakan'ın dudakları uyluklarının iç kısmında ve klitorisine değmesi seni titrettiğinde senin elini yatak başlığından kaydırarak kendi elinin üzerine bastırdı. Yaşadığın his karşısında "Hakan," diye ismini inledin.

"Şşş, tamam bebeğim," diye karşılık verdiğinde başını salladın. Kalçalarını onun ellerine doğru yuvarlamaya çalıştın, seni uçurumdan aşağı itmesi için şimdiki hareketlerinin biraz daha fazlasını istiyordun. 

Saatlerdir seni tahrik ediyor, dili ve parmaklarıyla seni orgazmının eşiğine kadar itiyor, sonra da kısık bir kıkırdamayla kendini geri çekiyordu.

Bunun kaçıncı olduğunu saymayı bırakmıştın; cildin sıcak ve terli, en ufak dokunuşlara karşı bile aşırı hassastı. Hüsran dolu gözyaşlarına hevesli bir bakış atarak, "Şu güzel bedenin benim için ne kadar iyi kasılıyor, baksana," dedi.

Nefes nefese, "Aşkım, boşalmak istiyorum," dedin. Bu daha çok bir sızlanmaydı, dudaklarındaki küskünlükle vurgulanıyordu ama Hakan'ın bunu görebileceğinden emin değildin. Yüzünü hala uyluğuna bastırıyordu.

Yumuşak tenini ısırdığında sarsılarak başını geriye yatırdın ve onun dilini tekrar aşağı kaydırmaya çalıştın. "Lütfen."

"Hm? Bunu hak ettiğini düşünüyorsun yani?" Seni bu hale getirmeden önce bir talepte bulunmuştu; o söyleyene kadar boşalmayacaktın. Ve boşalmamıştın da.

Vücudun alev alev yanana ve parçalanmaya hazır olana kadar dayandın, boşalma ihtiyacı senden bir adım ötedeydi ve vajinan o kadar hassastı ki neredeyse canın acıyordu. İsteğinin karşılanmasını hak etmiştin, sadece kocan pislik yapıyordu.

Öne doğru sallandın, "Evet, iyiydim." 

Bacaklarının arasındaki yüzüne baktığında gözleri seninle buluştu. Sana çarpık ve aşırı küstah bir sırıtış gönderdi, ardından parmakları uyluklarında gezindi, bir eli kalçanı kavramak ve seni kendine çekmek için kaydı. 

Sıcak nefesi klitorisine yeniden değdiğinde tekrarladın, "Lütfen."

"Biliyor musun, seni hiç bu kadar yalvarırken duymamıştım karım," dedi.

love, footballer imagines.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin