getting drunk'
🤍
Odan ay ışığıyla Gedson'un seni belinden tutup yatağına yönlendirmesine yetecek kadar aydınlanıyordu. Erkek arkadaşınla birlikte davet edildiğin yılbaşı partisinde içtiğin alkol yüzünden aklın hâlâ bulanıktı. Gedson seni yatağına oturmaya zorladıktan sonra önünde diz çöktü.
Cümleleri bir araya getirmeye çalışırken yalnızca "Ellerini seviyorum" diyebildin. Sesin partide attığın çığlıklar ve damarlarındaki alkolden dolayı kısılmıştı ve damarlarındaki alkolden dolayı tizdi.
Gedson her ne kadar senin sarhoş maskaralıklarına gülme isteğini bastırsa da yüzündeki sırıtışı tamamen gizleyememişti. Parmakları topuklarına hızlıca dokundu. Bu, 'senin gibi güzel bir kızın kurbanı olmayacağını amaçlarken tam da o pozisyona düşmesine neden olan' bir acıydı.
Ayağındaki topukluları çıkartıp bir kenara atmasını izledikten sonra ellerini tutarak inceledin.
"Hımm, şimdi de ellerimi mi inceliyorsun?" dedi. Utangaç bir şekilde başını salladın, bir çocuk gibi gülümsüyordun.
"Evet! Eller harika, çok kullanışlı. Özellikle seninkiler en iyisi." Kesinlikle saçmalıyordun. Sevgilin onun elleri hakkında konuşmana izin verdi, parmaklarını seninkilerin arasına geçirdi ve ayağa kalkmanı sağlayarak makyajını çıkarman için seni banyoya götürdü.
Kendini ona teskim etmişçesine tezgahın üzerine tünemişken bakışların Gedson'un makyajını büyük bir özenle silmeden önce ellerinin pamuğu misel suya ihtiyatlı bir şekilde ıslatmasına odaklanmıştı.
Her hareketi sevgi ve bağlılıkla doluydu, erkek arkadaşının elleri yüzünde titizlikle çalışıyordu."Bekle," sesin Gedson'un durmasına neden oldu, seni bir şekilde incitmiş olabileceğinden endişeleniyordu.
Senin ise yaptığın tek şey onun ellerinden birini tutup bir dedektif gibi incelemekti.
Elini dudaklarına götürdün, parmak eklemlerine öpücükler kondurdun. Bir kaç dakika önce uzun tırnaklarının ona bıraktığı çizikleri, senden önce ve sonra olmuş olan her yara izini, her noktayı iyileştirmek için elinden geleni yaptın.
Gedson bir süre senin onun ellerine bıraktığın öpücükleri gülümseyerek izledi ve hali hazırda sende olan parmaklarını senin dudaklarına bastırdı.
Neşeli bir ses tonuyla "Bebeğim, makyajını çıkarmam azım, kendine gel artık" dedi ama bu yalnızca senin yüzünde bir somurtmanın belirmesini sağladı.
Gedson'un yüzündeki makyajın kalan izlerini çıkarmasına izin verdin, seni güldürmek için söylediği sözler için ona yan gözle baktın.
O noktadan sonra yüzündeki sırıtışı ve gülmesini durdurmayı bıraktı. "Ged, tavuk gibi kıkırdamayı bırak ve sus." Kelimelerini onun kollarına hafif vuruşlarla noktaladın.
"Ah, tamam özür dilerim. Artık tuhaf ilgi alanlarınla dalga geçmeyeceğim." Parmaklarına gösterdiğin ilgi adeta alay konusu olmana neden olmuştu. Makyajını nihayet temizleyerek yatak odana gittiğinizde bir şekilde kendini gülmemek için tutarak pijamalarını giydirdi.
Başını yastığa koyup gözlerini kapatmadan önce elinin üstüne son bir öpücük kondurduğundan emin oldun. Yarın uğrayacağın alaydan bir haber bir şekilde.
🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love, footballer imagines.
Fanfiction★tek bölümlük shotlar, smut içerir | ★istek oyuncu alınır