so good for me' -smut-
🤍
Sırtını yasladığın duvara güçlükle tutundun. Ciro senin uyluklarını kendi omzunda tutarken yüksek sesle inliyordun, ağzı klitorisini yavaşça yalıyordu.
"Aman Tanrım, Ciro, ahh!" Gözlerini zevk içinde kapattın, bacaklarını başının etrafına dolarken yüksek sesle inliyordun.
"Çok güzel bir tadın var, bebeğim, benim için çok iyisin." Ciro senin vajinana doğru inledi; dili seni yavaşça tahrik ediyordu, sen ise umutsuzca boşalmak istiyordun. Kocanın elleri uyluklarını sıkıca tutarken tırnakları uyluklarına batıyordu.
Ne kadar çaresiz olduğunu biliyordu çünkü seni her yaladığında kendini onun diline yaklaştırıyordun. Dolgun dudakları klitorisini emmeye başladığında, inlemelerin klitorisini emdiği her saniye daha da yükseliyordu.
"Bebeğim, seni parmaklayacağım, bunu hak ediyorsun." Ciro uyluklarından birini serbest bırakıp parmaklarını yalayarak ıslaklığının içine hevesle sokarken alçak sesle kıkırdadı.
Daha yüksek sesle inledin, ellerin köşeli duvarın diğer ucunda sıkılaştı.
"Aman Tanrım, aşkım, lütfen daha hızlı!" Ona yalvardın ve o da istediğini yaptı. Sen onundun ve seni memnun etmek zorundaydı.
"Çok ateşlisin, bebeğim." Orgazmın yaklaştıkça vajinan parmaklarının üzerinde sıkılaştı. Ciro seni aşağıda tutmayı ve parmaklamayı severdi. Parmaklarını kıvırdı ve ağzını klitorisine koydu, parmakları içeri girip çıkarken seni emdi.
Sesin odada yankılanırken "Siktir, devam et kocacığım!" diye inledin. Ona hitap etmek için kullandığın sözcüklerden en beğendiğini duymak hoşuna gitti ve kıkırdadı.
Nefes nefese kaldın ve inledin. Hareketlerini hızlandırdığında seni uçurumdan aşağı itmek için ihtiyacın olan tek şey buydu. Suların vajinandan aktı ve Ciro anın tadını çıkarırken onları emdi.
"Çok güzel bir tadın var; siktir et, o güzel amını sikmem gerek." Seni parmaklamaya devam etti, neredeyse zevkten bayılmana neden oldu.
"Ciro bu çok fazl-" Gözlerinden yaşlar akarken inledin.
🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love, footballer imagines.
Fanfiction★tek bölümlük shotlar, smut içerir | ★istek oyuncu alınır