Bu yaşananlardan sonra aşırı utanmıştım. Yatağımda uzanıyordum. Odamı çok sevmiştim. Bunca zaman sonra sert yerlerde yatmamak iyi gelmişti.
Bunları düşünürken akşam yemeği zamanı geldiğini anladım. Hemen odamdan çıktım ve akşam yemeğinin yenildiği yere gittim. Yüzbaşının yanında bir kadın oturuyordu. Yemeğimi alarak onların yanına gittim. Kadın siyah uzun saçları ve toprağı andıran kahverengi gözleriyle büyüleyici gözüküyordu.
Onların oturduğu masaya oturduğumda Yüzbaşı Luis yüzündeki şaşkın ifade ile bana bakıyordu. "Ne var?" anlamında bir bakış attıktan sonra yemeğimi yemeye koyuldum. Yüzbaşı hala bana bakıyordu bende "Noldu Luis?" dedim. Yanındaki kadın Luis'e baktı, Luis de ona. Aralarında telepatik bir şekilde birşeyler konuştuktan sonra Luis bana baktı ve beni yanındaki kadın ile tanıştırmaya başladı. İlk önce "Sarah bu Becca kardeşim olur kendisi ve Becca bu Sarah sarayımıza yeni geldi." Sonra bana bir bakış attı. Bu bakışın anlamı "sakın suikastçı olduğunu söyleme!" idi. Bende bakışlarımla tamam işaret yaptıktan sonra Luis'in kardeşi olması sevindirmiş olan Becca'ya kendimi tanıtmaya başladım. "Ben Sarah. 25 yaşındayım. Saraya yeni geldim ve Luis'in sevgilisiyim." dedim ve yüzüme yapmacık bir gülümseme takındım. Luis şaşırmış gözüküyordu. Becca'ninda Luis'den bir farkı yoktu. Luis tam birşey diyecekken Becca birşey söylemeye başladı."Ben Becca. 20 yaşındayım ve Luis'in kardeşiyim. Sevgili olmanız beni şaşırttı. Abimin daha önce hiç sevgilisi olmamıştı." dedi ve oda güldü.
Becca çok tatlı bir kızdı. Açıkçası onunla arkadaş olmak isteyebilirdim. Sonra bir anda söze atladı. "Siz Luis ile nerde tanıştınız?" dedi. Bunu derken bile güzelliğini koruyordu. Tam söze başlıyordum ki Luis benden önce davrandı. "Saraya ilk geldiğinde tanıştık." dedi. Becca kafasıyla tamam işareti yaparak konuyu sonlandırdı.
Yemeğimi yerken Becca ile bolca sohbet ettik. Becca'yı arkadaşım oalrak görüyordum artık. Belli ki oda beni sevmişti çünkü hep güler yüzlüydü.
Yemeğimi bitirdiğimde masadan kalktım ve odama gittim. Yemek sonrası uyu iyi hisettirecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
Non-FictionSarah milyonlarca kişiyi öldürmiş bir suikastçiydi. Bir gün bir talihsizlikten dolayı bir saraya rastlar. Ama neler olacağından haberi yoktur.