Sanki suikastçi olmak suçtu. Aslında evet. Ama benim bir suçum yoktu bu olayda. Bu köylülerde ne kadar abartıyor. Arkamdan mızrıkla koşmak neymiş? Sanki daha önce ölen birini görmediler.
Bu benim suçum mu? Bazen istemeyerek insanları öldürüyorum ama bazen de eğlence istiyorum... Kim ne derse desin ben suçlu falan değilim.
Bu arada şu anda bir sarayın içindeki zindanda zincirlenmiş bir şekilde duruyorum. Hiçbir şey anlamadın değil mi? En baştan anlatıyorum.
Ben küçükken lanetli bir şekilde doğmuşum. Yanlış okumadınız lanetli. Birine kızgın bir şekilde baktığımda o kişi ölüyor. Küçükken annemi bana oyuncak almadığı için öldürmüşüm mesela. Veya babam, beni dışarı çıkarmadığı için onu da öldürmüşüm. E akrabalarımı da çeşitli sebeplerden öldürmüşüm. Lanetimi az da olsa kontrol edebiliyorum ama bazen kontrolsüzce insanları öldürüyorum.
Neyse gelelim zindana atılma olayı. Ben bir sürü köy gezdim. Hepsi beni kovdu. Ama bu köy bardaktan suyu taşıran son damlaydı. Köyden atılma nedenim ise, yanlışlıkla birisini öldürdüm. O köyde beni gıcık eden bir kız vardı. Sürekli olarak şakalar yapardı. Ama son yaptığı çok kötüydü. Herkesin ortasında benim lanetli olduğumu söyledi! Bende o kızı herkesin ortasında öldürdüm. Yanlışlıkla... Yoksa zaten kimse kıza inanmazdı.
Köylüler benim bir cadı olduğumu söyledi beni kovaladılar. Ta ki bir saraya kadar. O saraya giremeyeceklerini biliyorlardı. Orası Morisson'ların sarayıydı. Tabi bu dünyada ki en iyi suikastçi ben olduğum için köylülerden kaçmak için saraya kaçtım.
Muhafızlar hemen kolumdan tutup beni yakaladılar. Ama bir bakışımla yerde acı içinde kıvranmaya başladılar. Herkes kaçmaya başladı. Herkesi korkutmuştum. İşte bu duyguyu çok seviyorum. Herkesi korkutmayı. Bundan dolayı arkadan gelen birini görmemiş gibi yaptım çünkü neler olduğunu merak ediyorum. Sonra gözüme bir bez parçası bağladılar ve zindana attılar. Zincirlerle bağladıktan sonra işleri hallolmuşdu.
Aslında yaklaşık 1 ay önce ben bu saraya gizlice girip buranın kralını ve kraliçesini öldürmüştüm. İşler karışsın diye. Eğlenelim diye. Acaba kim kraldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BAKIŞ
No FicciónSarah milyonlarca kişiyi öldürmiş bir suikastçiydi. Bir gün bir talihsizlikten dolayı bir saraya rastlar. Ama neler olacağından haberi yoktur.