Samimi

11 1 0
                                    

Selammm oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyinnn. İyi okumalarr<33

"Bunu duyduğuma sevindim." dedi Kral Herbert. Merak etmeyin salak değilim. Bu işin içinde başka bir iş olduğunu biliyorum. Ama beni kim yenebilir. Tek bakışımla ölecekler. Aslında planım onlara yardım ediyor gibi gözükmek ve sonrasında onları arkalarından bıçaklamak ve öldürmek. En sonunda ülkeye sahip olacaktım. Eğlenceli olacaktı...

"İşin detaylarını Yüzbaşı Luis ile konuşursunuz." dediğinde Yüzbaşını sinir etmek için yaptığı belli oluyordu. Yüzbaşı gözünü devirdikten sonra muhafızlara emir vererek beni ve eşyalarımı bir odaya taşımalarını istedi. Artık bir odam olmuştu. Yaşasın! Buna neden bu kadar sevindim bilmiyorum ama yaklaşık 15 yıldır yerde yatıyordum umarım odamda yatak vardır.

Herkes Kral Herbert'e selam vermek için önünde eğilirken ben hiç kıpırdamadım. Böylece baya özgüvenli gözükmüştüm. Kral değişik bir bakış attıktan sonra Kral Hebert'in gün boyu sadece tahtında oturduğu ve üstüne üstlük " Ben bu ülkeyi yönetiyorum!" dediği gereksiz büyük salondan çıktık. Yüzbaşının da böyle düşündüğü belliydi.

Muhafızlar beni odama doğru götürürken Yüzbaşı işin detaylarını konuşacağımız için birkaç belge almaya gitti.

Odama geldiğimde şaşkınlıkla gözlerimi ovuşturdum. Yanlış görmüyordum. Bir yatak vardı! Şükürler olsun yumuşak bir yerde uyuyacaktım. Muhafızlardan elimdeki zincirleri açmalarını istedim fakat Yüzbaşı izin verene kadar açmayacaklarını söylediler. Yine sinirlenmiştim. Bu lanet benim gibi kolay sinirlenen insanlar için fazlasıyla kötüydü.

Yüzbaşı 10 dakika sonra geldikten sonra "Şükürler olsun geldin Luis!" dediğimde yine şaşırmıştı. Büyük ihtimal Luis dememe ve siz ile hitap etmeme şaşırmıştı.

"Bu kadar samimilik fazla Sarah! Hadi otur şuraya." dedi ve eliyle sandalyeyi işaret etti. "Elimi açmayacak mısınız?" dedim ve muhafızlara gözüyle elimi göstererek komut verdi. Elim zincirlerden kurtulunca rahatlamış hissetmiştim. Aslında şuanda buradaki herkesi öldürebilir ve burada kaçabilirdim. Ama ülkeyi yönetemezdim. O yüzden beklemem gerekecek...

SON BAKIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin