Kusurlu

4 0 0
                                    


Şimdiye kadar hiç aynaya bakmamıştım. Çünkü bakarsam ölebilirdim. Ki büyük ihtimalle ölecektim. Yüzbaşı Luis bana sözleşmenin maddelerinden, Kral ve Kraliçeyi öldüreni nasıl bulabileceğimden bahsederken çok sıkılmıştım. Muhtemelen bu sıkıntımın sebebi uzun zamandır birisinin ölmemesi veya birini öldürmemdi. Acaba şimdi hepsini öldürsem nasıl olur diye çok kez düşündüm fakat saçma olurdu elimde büyük bir fırsat varken... 

Yüzbaşı Luis iyi birisiydi. Benim aksime. İyi olduğu gözlerinden okunuyordu. Eğer bende normal bir insan olsaydım gelecekte Luis gibi iyi birisiyle evlenmek isterdim. Ama imkansızdı. Nedeni onu yanlışlıkla öldürebilirim. Düşünsenize bir gün eşinizle kavga ediyorsunuz ve bunun sonucunda eşiniz bakışınız yüzünden ölüyor. Fazla tehlikeli bir şey. O yüzden asla evlenemeyeceğim sanırım. Elbette bende küçükken lanetimi yeni yeni tanırken hayallerim vardı mesela yakışıklı bir adamla evlenmek ve bir kız çocuğumun olması veya onları boş verip bir sarayda prensesler gibi yaşamak... Bazen diyorum keşke gerçek olabilse. Fakat olamaz. Ben kusurluyum. Kusurlu!

Yüzbaşı Luis konuşmasını bitirdiğinde ben hala bir şeyler düşünüyordum. Luis benden bir cevap gelmediğini görünce "Sarah? Sarah iyi misin?" dedi. Bir anda irkildim. Korkmuştum. Hatta hayatımda ilk kez korkmuştum diyebilirdim. Çünkü yanımda kimse yoktu onun adımı seslenişi ile korkabileceğim. 

Kendime geldiğimde Yüzbaşı Luis'in bal rengi gözleri benim kömür rengi gözlerime bakıyordu. "Evet iyiyim Luis. Zaten sözleşmeyi kabul ettiğimi söylemiştim." dediğimde "Yüzbaşı Luis!" diye beni düzeltti. Gözlerimi devirdiğimde "Kabul ettiğine göre burayı imzalamanı istiyorum. Sözleşmeden dönmemen için." dedi. "Tabi ki LUIS!" dediğimde şaşırmış gibiydi. Bilerek Luis'i bastırarak söylemiştim.  Bu sözlerime karşılık "YÜZBAŞI Luis dersen memnun olurum." dedi. O da bilerek bastırmıştı yüzbaşı kısmını. "Öyle bir şey olamayacak LUIS!" dediğimde gözlerini devirdi ve bana kalemi uzattı sözleşmeyi imzalamam için.

SON BAKIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin