Bölüm Şarkıları;Sezen Aksu-Kaç Yıl Geçti Aradan?
Murat Dalkılıç-Lüzumsuz Savaş
Adele-Set Fire to the Rain
"Bir gün ayrıldık ve sevilmekten eskimiş bir renk gibi hissettim kendimi.
Aklıma bile gelmiyorsun artık, o kadar kalbimdesin ki!
Aşklarda bakım istiyor, öğrenemedin gitti.
Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı
Sen bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim ve gülerken yalan olduğunu kimse anlamaz.
Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemek oldu. Kim sorsa saat kaç diye, cevabım hep aynı... O'na doğru..."
-Cemal Süreyya
Herkese merhabalar,yeni bölümümüze hoşgeldiniz🐣
Birkaç şey söyleyip sizi bölümle baş başa bırakacağım.
Son bölümde düşen voteler motivasyonumu fazlasıyla düşürdü🥺Sizden votelerinizi esirgememenizi rica edeceğim🤍
Keyifli okumalar🪽13 sene önce...
Gölyazı Mahallesi'nde güneşin gökyüzünü yeni yeni aydınlatmaya başladığı saatlerde mahallenin neredeyse her apartmanında insanlar ya uykularına devam ediyor ya da sessizlik eşliğinde kahvaltı yapıp işlerine,okullarına gitmek için hazırlanıyordu fakat bir ev hariç...Efsun sabahın kör saatinde evi bas bas bağırarak inletiyordu.Meltem hanım,eşi ve oğlu uyanmasın diye her ne kadar Efsun'u susturmak için çabalasa da keçi kızı inadım inat diyerek bağırdıkça bağırıyordu.Merdivenin başında bir eliyle gözünü ovuşturan Cenk'i gören Meltem hanım "iti an çomağı hazırla"diye içinden geçirdi.İşte şamata asıl şimdi başlıyordu çünkü Cenk uykusundan uyandırılmaktan nefret ederdi.Kendiliğinden bu saatte de uyanacağı olmadığına göre Efsun'un sesine uyanmıştı.
"Ula noliyor sabahın köründe?Daha karga bokuni yemedu Efsun farkinda misun?Car car car kafamı si-"
Cenk'in küfür modunu açtığını fark eden Meltem hanım araya girme ihtiyacı hissetti çünkü kızı daha böyle sözleri öğrenmek için çok ufaktı:
"Cenk!Anladık uykundan uyandırdı Efsun seni ve evet hatalı da.Kafamı sevdin diyecektin değil mi abisi?"dediğinde Efsun ortaya atılıp "Yoo o laf öyle değil ki anne,kafamı si-"derken Cenk bir elini uzatarak Efsun'un ağzını kapatıp devamını getirmesini engelledi.Eğer annesi kardeşine küfür öğrettiğini anlarsa çırasını yakardı.Cenk,Efsun'un ağzını kapatmasının pek de işine yaramadığını annesinin ona olan bakışlarından anladı.
"Cenk inşallah ben yanlış duymuşumdur oğlum."
Annesine belli ettiği için Efsun'a iki kat sinir olmuştu Cenk bu sabah.
"Aaaaa!Annem,annelerin gülü,annelerin şahı ben hiç öyle şeyler öğretir miyim?Teessüf ederim yani kırdın beni şuan.."
Meltem hanım oğlunun bu huyunu çok iyi bilirdi.Eğer bir konuda hatalıysa anne ya da babasına bunu ona nasıl yakıştırabildiklerini sorup suçlu hissettirmeye çalışırdı ama tam olarak o şeyi de yapardı.
"Ah Cenk ah,oğlum fazla mı zekisin yoksa gerizekalı mısın anlamıyorum bazen biliyor musun?Karşında annen var senin,oğlumun huyunu suyunu bilmiyor muyum ben?Kimi kandırmaya çalışıyorsun bakayım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsunkar
RomansaYüreklerine birbirinin sevdası çok erken yaşta serpilmiş, Birbirlerinin hislerinden haberdar olamadan yıllardır ayrı düşmüş iki genç... Yıllardır adamla yollarının ayrıldığı yerde yolunu gözleyen bir kadın, Geçen yılların yüzündeki tebessümü soldurd...