Sare&Cenk Özel Bölüm 2

236 13 87
                                    


Bir hafta aradan sonra hepinize merhabalar🐥Sare ve Cenk'in özel bölümü çok sevilmişti bu hafta da sizi bölümsüz bırakmak istemediğim için böyle bir çare buldum🥲Finallerim başladığı için çok yoğun bir tempodayım,bu bölümü de okulda yazıyorum desem inanır mısınız?

9.Bölümle alakalı ufak bir spoiler vermek istiyorum;bölümün adı "Russo"🤓Benim için çok kritik bir bölüm ve ayılıp bayıldığım o karakter kitaba dahil oluyor bu yüzden bölümü içime sinerek yazmak istiyorum.Bir sıkıntı olmazsa bu pazar Russo'da görüşeceğiz🫡Çok konuştummm,sizi bölümle baş başa bırakıyorum🤍
Keyifli okumalar 🪽
(Beni votelerde yalnız bırakmayınn)

(Sare'nin anlatımıyla)

Odamın içinde bir o yana bir bu yana koşturarak küpemin tekini arıyordum.Annemin neden dağınık olmama bu kadar söylenip durduğunu gayet iyi kavradığım bir anın içindeydim.Bugün için çok heyecanlıydım çünkü ilk defa Cenk'le çift olarak bir davete katılacaktık.İlişkimiz başlayalı tamı tamına 6 ay olmuştu ama ben hala ikimize çift denmesine alışamamıştım.Yıllarca yan yana büyüyüp aşık olsan da abi demek zorunda kaldığın adamın son altı aydır ağzını burnunu yeme özgürlüğüne erişmiş olmak çok ani olmuştu.Millet seve seve ilanı aşk ederken ben Cenk'e birazcık söve söve aşkını ilan ettirmiştim ama peygamber sabrım yoktu yani kusura bakmasındı!

Yatağımın yan tarafında yer alan beş çekmeceli komodinimin her gözünün altını üstüne getirsem de bir türlü küpemin tekini bulamıyorum derken çekmeceleri bir kez daha kontrol ederken çekmecenin arka kısmında parlayan küçük gümüş bir şey gördüm.Evet o küpemin ta kendisiydi,hemen onu oradan alıp boşta kalan kulağıma taktıktan sonra aynanın karşısına geçip kendimi şöyle bir süzdüm.

Üzerimde kırık beyaz saten mini bir elbise vardı,hafif de göğüs dekolteli...Saçlarımı su dalgası yapmıştım sarı tutumlarıma geçen yaz attırdığım ışıltıların yansımaları böylece daha da belli oluyordu.Ayağıma da şeffaf topuklu ayakkabılarımı giyip elime elbisemle aynı renklerde bir çanta almıştım.Aynadan yansıyan görüntümden memnun olunca dudaklarım iki yana kıvrıldı.Üniversiteden geçen sene mezun olmuş bir arkadaşımın çocukluk arkadaşıyla olan düğününe davetliydim.Evet çocukluk aşkıyla evleniyordu,darısı da başımıza nasip olur muydu?

Evet çocukluk aşkıyla evleniyordu,darısı da başımıza nasip olur muydu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sare'yi tam olarak böyle düşünebiliriz🐥

Elbisem içime fazlasıyla sinmişti ama kesin birileri düğünde beyaz giydiğim için gelinden rol çalmaya çalıştığımı söyleyerek dedikodu yapacaktı.Oysa ki bu elbisenin bana çok yakışacağını söyleyerek linkini atan Gamze'den yani evlenecek olan arkadaşımdan başkası değildi.Beyaz olduğu için itiraz etsem de böyle şeylere takılmadığını söyleyerek giymem konusunda ısrarcı olmuştu.Ben de elbiseyi kendime fazlaca yakıştırdığımdan sonunda pes ederek kabul etmiştim.İnşallah birisinin ters bir lafını duyup da saçını başını yolmazdıydım.Beşinci sayfada "Katil civciv dehşet saçtı" başlığı altında ismimi görmeye pek de niyetli değildim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EfsunkarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin