1.1

8 2 74
                                    

Uzun zamandır buralarda değildim çünkü başıma bir çok şey geldi

Her neyse

Başlayalım

"Nasıl yani? Ne demek istiyorsun hayatım?"
Bu nasıl olur?! Gökalp Işıl'a asla hayatım demezdi!

"Gerçekten hayatın mıyım?.." Işıl'ın cilve dolu sesi kulaklarıma ulaştı. Ardından kulaklarıma ulaşan bir ses daha vardı. Duru'nun domuz kahkahası...

Bu kahkahayı sadece ben duymuştum ve dayanılabilir bir şey değildi.

Gökalp ve Işıl her şeyi unutup cilveye adımlamışlardı. Biz de Duru ile bu iki kumruyu izleyip gülmüştük.

Hatta dayanamamış, Duru ile mesajlaşıp sessiz kalmıştık. Yanyana mesajlaşarak bu ikisinin dedikodusunu döndürmüştük.

Duru: BUNE AMK PUABSJDANJADJG

Siz: ANASKM ANANDMSKSMDLASLSKD

Duru: Bizm habrmz yokken bunlr baya ilerlms

Siz: isilin donu dusucek her seyi aciklicak
Su gokalp salagi toparlasin da donunu asagi cekerim

Duru: Hee berabr konuslm da her seyi ogrenelm

Siz: olur olur

Gerçi benim gülüşüm normaldi. Duru'nun zaten bir sevgilisi vardı ve geriye konuyu dalga konusu yapabilecek tek kişi kalıyordu: sap Zilan.

"Bey, bayan. Bir saniye daha cilvenizi çekmek istemiyorum. Lütfen sadede gelin ve dökülün."

Gökalp söze atıldı.

"Söylediğin kişi bir kaç kez daha aramıştı. Ama inanın nedenini ben de bilmiyorum. İlk iki üç kez açtım ama geri kalanı sikime taşş-"

"OHA GÖKALP." diyerek kelimelerine tokat vurdum.

"Of, pardon bayanlar." diyerek gözlerini kıstı ve bana baktı. "Bazılarınız o kadar erkek ki, ballı parelerim yanımda zannediyorum."

"Ballı pare ne lan?" dedi Duru. Hala gülüyordu ve ben de duramıyordum.

"Biraderleri." diyerek yanımda oturan Duru'yu dürttüm ve ona özgün domuz sesini tekrar duydum.

"Siz de be dalga geçtiniz ya..." Gökalp hemen arkasından küçük bir öksürük krizine tutuldu. Işıl sessizce bizi dinlerken Gökalp'e dönmüş, onun ile ilgilenmişti.

"Dediğim gibi, kim olduklarını bilmiyorum."

"En son seni ne zaman aradılar?" Işıl'ın kaşları çatıktı.

Gökalp sessiz kaldı. Vereceği bir cevap yoktu, ya da kelimeleri nasıl seçeceğini düşünüyordu.

"Ayda bir falan. Bu senenin başından beri arıyorlar."

"Yani 9 aydır. Okul dönemine yeni başladık. Şimdiye kadar hiçbir şey fark etmedin mi?"

"Ulan demediler ki bana, al sana uyuşturucu yut kafa bul diye!"

Haklıydı. Işıl ister istemez yerine sindi. Duru ile biz de Gökalp'in yorgun yüzüne bakakalmıştık.

"Çok uykum var. Sonra konuşalım mı?" Gökalp'in sorusu tabii ki de bize değildi. Olduğu gibi Işıl'a odaklanmıştı.

"Tamam, bekli-"

"Bekleme Işıl, bekleme. Serum bitsin geleceğim."

Işıl çeşmeleri akıtmak üzereydi. Hiçbir şey demeden çıktı. Duru arkasından koşarken ben de kalktım.

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin