Ellerinden kurtuldum. Dudakları dudaklarımdan çekildiğinde derin bir nefes aldı. Karmakarışık duygular vardı koyu gözlerinde. Sevgi, korku, umut... Hepsi beni ürperten duygulardı.
Gözlerimden akan yaşları yağmurdan dolayı hissedemiyordum.
"Cevabımı bilmene rağmen... Neden bunu yaptın?"
Cevap vermedi. Yerdeki çamuru umursamadan dizlerinin üstüne düştü. Kafasını eğdi.
"Özür dilerim..." Sesi oldukça içtendi. "Sen sana dokunanlardan korkarken sana dokunduğum için özür dilerim..."
"Özür dileme benden!" Arkama bakmadım, koşarak apartmana girdim. Ona tek kelime edecek halim yoktu.
Rızam olmadan beni öpmüş, bana dokunmuştu. Ve böyle bir şeyden dolayı günlerdir okula gelemediğimi bilmesine rağmen bunu yapmıştı.
Banyoya girdim ve sıcacık suyun altına sığındım. Bütün vücudumu temizleme ihtiyacı duyuyordum. Gözyaşlarım sıcak suya karışırken daha fazla dayanamadığımı hissettim ve duştan çıktım.
Siyah ekoseli pijamamı giydim ve yatağımın içine girdim. Düşünceleri kafamdan atabileceğim hiçbir yol yoktu. Gökalp'i arama fikir aklıma geldi o an. Üşenmeden kalktım ve telefonumu alıp tekrar yatağıma geçtim.
"Ne var ya..."
"Ses? Borozan yutmuşsun Gökalp."
"Uyuyordum amına koyim."
"Yuh, hala mı uyuyorsun?"
"Ne demek hala mı uyuyorsun. Eve gidince uyuyamıyorum, şöyle güzel döşek bulmuşken tabii ki uyuyacağım." Tabii ya... Gökalp'in kendinden de muzur beş yaşında bir kız kardeşi vardı. Muzur dediğim kız, benim de çingeneliğimi aşıyordu. Kızla başa çıkmak imkansızdı.
"Annenlere senden sonra gelen Umay şokunu düşünemiyorum. Hadi sen abisisin annenle babana ne demeli?"
"Annemle babamı yerim. Çocuğa ben bakıyorum anasını satayım. Gökalp kalk yemek yap, Gökalp kalk Umay ile oyna, Gökalp kalk çocuğu dışarı götür..."
"Benim için daraldı ya."
"Bırak şimdi Umay'ı. Senin sese n'olmuş? Bir anlamadığın kaldı."
Biraderim. Hemen anlamıştı. Keşke anlamasaydı.
"Yok... Yorgunum. Banyodan çıktım, onun da rahatlamışlığı var üstümde."
"Martıya sallasan tutardı, şükret martı değilim."
B Planı, konu değişimi.
"Seni arama nedenim sendin. Bırak şimdi beni sonra konuşuruz. Nasıl oldun? Hallettin mi işleri bugün çıkar mısın?"
"Yok be birader. Test sonuçları entrika çıkmış. Bu akşam buradayım." Sessizce duvarı izledim. Gökalp üzüldüğümü fark etmiş olmalıydı.
"Oğlum Umaysız bir gün... AUUUU" Sondaki uluma beni güldürmüştü.
"Ciddi mi sonuçların, Gökalp? Annen baban ne dedi?"
"Çok da ciddi değiller fıstık, atlatabileceğim şekildeler. Damarlarımda akan kan zaten güçsüz olmama izin veremezdi." Sırıttığı sesinden anlaşılıyordu.
"Annemle babama gelecek olursak, babam klas adam. Normal karşıladı test sonuçlarıyla ilgilendi. Annem feryat figan... Dağları taşları deldi. Ben halime bu kadar üzülmemiştim."
"Annen haklı evladım. Oğlunun uyuşturucu aldığını düşünsene... Sen de üzülmez miydin?"
"Oof, siz bayanlar çok duygusalsınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Teen Fiction"Gerçekten mi?" "Ne?" "He?" "Afedersiniz ama size ne?" "Uzatsana saçlarını sen ya..." Evet, iki aptalın aşkı çok da normal olmayan bir yerde başlamıştı, iki kişinin yolları birleşmiş ve ne kadar ara sokaklara kaçsalar da günün sonunda yine birbirler...