1

389 11 0
                                    

KRINGGGGG/ loceng sekolahnya sudah berbunyi

Anj aku dah terlambat!!! "Ucap Fourth sambil melajukan motornya"

Fourth meletakkan kenderaannya di tempat yang disediakan oleh pihak sekolah itu

Huftt baru first day kat sekolah ni tapi dah terlambat. Nasib takde pengawas yang jaga kat depan tu. "Ucap Fourth sambil berjalan menuju ke arah kelas yang disuruh oleh guru Janeyeh/ makcik Fourth. "

Tok,tok,tok/

Fourth mengetuk pintu kelas itu sebelum dia masuk ke dalamnya/

Siapa? "Tanya Janeyeh yang tidak ia sedari bahawa Fourth sudah memasuki ke dalam kelas itu"

Saya, Makc-. Uhmm, Cikgu Jane "Fourth terus menyebut Cikgu Jane kerana dia takut bahawa murid didalam kelas itu mengetahui yang dia adalah anak buah kepada cikgu Janeyeh"

Flashback/

Makcik Janeeee, janganlah bagitahu dekat murid kelas makcik yang Fot ni anak buah makcik. "Fourth memohon kepada Janeyeh"

Kenapa Fourth tak nak diorang tahu yang Fourth ni anak buah Jane Huh? "Tanya Janeyeh"

Uhmm, Fourth taknak nanti diorang mempergunakan Fourth.

Boleh lah Makcik Janeeee. Fot boleh buat apa-apa jer. Janji makcik tak bagi tahu diorang. "Ucap Fourth sambil memohon"

Okay tapi

Tapi apa makcik?

Don't call me makcik. Call me Janeeee or Janeyeh.

Uhm okay Makc- ehh Jane

Flashback end/

Baru hari pertama dah lambat. Apa nak jadi dengan kamu ni. Okaylah saya tak nak habiskan masa dengan membebel jadi introduce diri kamu lepastu duduk dekat tepi 2 lelaki kembar tu.

Hye, nama saya Fourth Nattawat. Saya tinggal dekat Bangkok. My hobby is draw and baking a cake.

Cute. "Batin Gemini"

Geminai juga dapat mendengar isi hati kembarnya itu.

Kau jangan berani ehh nak sentuh dia. "Batin Gemini sambil menjeling Geminai"

Pftt who do you think you are to direct me hmm? "Batin Geminai sambil tersenyum sinis kearah Gemini"

Ai sat "Gemini hanya mampu menjeling Geminai"

Tanpa mereka berdua sedari, Fourth sudah duduk diantara mereka berdua daripada tadi.

Uhm, Hye. Nama korang siapa? "Tanya Fourth sambil menatap Geminai"

Gemini sedikit rasa cemburu kerana Fourth tidak menatap dirinya.

I'm Geminai and he's

Tak sempat Geminai menghabiskan kata-katanya Gemini sudah berbicara

You can call me Gemini or sayang

Uhmmm. "Fourth tidak mampu berkata-kata lagi. Dia terus memalingkan mukanya kearah kiri"

Fourth? Are you okay? "Tanya Geminai"

Fourth sudah tidak tahu ingin memusingkan kepalanya kearah mana, kerana Gemini duduk di sebelah kanannya dan Geminai duduk disebelah kirinya.

Hehe. Fot okay jer. Btw Boleh tak Fot panggil korang macam ni. Gemini = Gem. Geminai = Gemi

Gemini okay jer

Geminai pun okay

Ucap mereka berdua sambil menatap Fourth

Fourth dapat mendengar suara murid perempuan yang sedang mengosip pasal dirinya sendiri.

Fourth hanya diam dan melihat kearah papan putih.

Jane dapat melihat yang Fourth sedang menjadi bahan gosip oleh sekumpulan murid perempuan yang duduk di belakang Gemini dan Geminai.

Bagi murid perempuan yang dibelakang tu. Kalau nak gosip boleh keluar dari kelas. Kat sini tempat untuk belajar bukan tempat untuk bergosip. Jadi silakan keluar jika anda masih ingin bergosip.

Ckk bising lah cikgu ni "Ucap ketua gosip di dalam kumpulan itu. Dia lebih dikenali sebagai perempuan yang menyukai Gemini dan Geminai dari 3 tahun yang lalu.

Rehat/

Semua murid keluar dari kelas untuk pergi ke kantin kecuali Fourth, Gemini dan Geminai

Fourth, jom pergi kantin sama-sama "Ucap Geminai"

Uhm Gemini pergilah dulu. "Ucap Fourth sambil mengemas barangnya"

Fourth, ni baru Gemini. Geminai yang ni "Ucap Gemini"

Owh sorry, Fourth tak boleh bezakan korang. Hehe.

It's okay Fourth. Gemi dengan Gem pergi dulu tau "Ucap Geminai sambil menarik tangan Gemini"

Okayy

Fourth memusingkan badannya untuk melihat apakah ada orang lain selain dia dan Janeyeh di dalam kelas itu

Okay cun takde orang. "Fourth menuju kearah Janeyeh"

Phiii Janeeee "Ucap Fourth dengan nada yang sedikit manja"

Yes Fourth?

Fot lupa bawak duit lepastu cash pun dah habis. Pagi tadi Dad Miley lupa nak transfer dekat Fottt "Ucap Fourth sambil memuncungkan bibirnya kedepan"

Tiba-tiba ada seseorang lelaki yang bernama Ford memasuki ke dalam kelas itu sambil menjerit nama Fourth.

FOURTHHH!!!! "Jerit Ford sambil memeluk Ford"

Aww Ford sekolah kat sini ke? "Tanya Fourth sambil membalas pelukan dari sahabatnya"

Ehh, sawatdee cikgu Jane "Hormat Ford kepada cikgu Jane"

Apa yang kau buat kat meja cikgu ni Fourth? Kau buat apa-apa kesalahan ke? "Tanya Ford"

Tak Ford. Fot tak buat apa-apa pun. Cikgu Jane ni sebenarnya makcik Fot.

Owhh. EHHH "Terkejut Ford dibuatnya"

Betul ke ni cikgu Jane ni makcik Fourth? "Tanya Ford yang tidak percaya dengan apa yang sahabatnya katakan"

Betul Ford. Tapi kau jangan bagi tahu orang lain tau. Janji?

Janji




Plizzz vote and follow🙏🏻🥲 penat tau nak fikirkan ideaaaa

matched with twin boys?!! S1Where stories live. Discover now