-Ohmnanon-
Pagi/
Badan Nanon hanya tertutup oleh selimut.
"Aduh, sakit"
Nanon meringis kesakitan. Air matanya sedikit keluar kerana dia tidak boleh menahan kesakitan di bahagian bawah itu.
"Non, are you okay?"
Ucap Ohm yang baru keluar dari tandas.
"Paw, Paw tak ada ke ubat? Sakit lah."
"Urm, kejap Paw suruh bodyguard belikan"
Ketika Nanon hendak bangun dari katil itu sakit di bahagian bawah itu datang kembali.
Nanon menangis akibat kesakitan.
Ohm terus mendekati Nanon.
"Hiks, Hiks, Hiks. Paw, Hiks. Sakitt, hikss. "
Ohm terus mendukung Nanon ala-ala bridal style.
"Tunggu tau Non, sabar, bodyguard tengah beli ubat tu. Non kuat kan?"
"Hikss Paw-"
Ohm mencium bibir Nanon untuk mengubah perhatian Nanon.
"Paw, l-lephaskan"
Ohm meleraikan ciuman itu. Nanon menghirup sebanyak-banyak udara.
Uhm, tuan, saya dah berikan ubat itu kepada tuan Mile Dan tuan Apo nanti dia akan memberikannya kepada tuan.
"HAH?!! Dad dengan po dah sampai?!!!"
Jeritan Ohm itu membuat Nanon sedikit terkejut.
Tok,tok,tok.
Ohm membuka pintu biliknya itu.
"Nah"
Fourth memberikan Ohm plastik berwarna kuning dan di dalam nya memiliki ubat yang dicari oleh Nanon.
Fourth dapat melihat isi di dalam bilik Ohm dan Nanon. Gambaran bilik mereka seperti ini.
Baju pengantin milik Ohm berteraburan di lantai dan Nanon di baluti oleh tuala. Di atas katil mereka ada cairan berwarna putih tetapi Fourth tidak tahu apakah cairan itu. Cairan itu terlalu banyak.
Fourth mengira bahawa cairan itu adalah cat yang berwarna putih tetapi dia agak sedikit curiga kerana dia pernah melihat cairan itu di atas katil bilik Meenping dan Dewnani. Fourth tidak peduli akan hal itu.
"Fourth Ada jugak? Ohm ingat Dad dengan po jer yang datang"
Ohm menukar topiknya. Dia tidak ingin orang melihat isi di dalam biliknya jadi dia menutup dengan menggunakan badannya.
"Phi Ohm, kenapa phi tak pakai baju? Kenapa phi balut tuala dekat pinggang phi sama macam phi Nanon? Lepastu ini ubat apa? Phi Nanon sakit ke? Tu cairan apa yang kat atas katil phi tu? Fourth pernah nampak cairan tu banyak kali dah. Ada dekat atas katil phi Mee- "
Meen yang tiba-tiba muncul lalu menutup mulut si Fourth. Biasalah budak. Jadi dia masih belum mengetahui apa-apa.
Ohm memberi isyarat kepada Meen untuk menarik Fourth pergi.
"Mhmmmhmmhm"
Fourth tidak dapat berbicara kerana Meen menutup mulutnya.
Di ruang tamu/
"Ishhh! Phi Meen ni kacau lah."
Fourth menjeling ke arah Meen.
Meen tidak ingin mengalah kepada adiknya jadi dia menjeling semula.