Ding,dong/ loceng di rumah mereka berbunyi

"Gemini?" Fourth laju pergi membuka pintu

"Awh? Mana Gem??" Fourth melihat sekeliling tetapi tiada seorang pun di luar rumahnya. Kebetulan juga semua Bodyguard tidak ada di rumah mereka kerana semuanya sedang bekerja di markas. Manakala pembantu sedang tidur.

"Mhpmmmm" Fourth Di tekup dari belakang.

.

.

.

"Fourth, Gemi dah balik"

"Fourth?" Gemini mencari Fourth di seluruh bilik. Tetapi dia tetap tidak menjumpai Fourth. Di depan rumahnya terletak satu surat yang berwarna putih.

Datang dekat tempat
ni ....... Jangan lupa
bawa Ohm Pawat juga.
Kalau kau call polis.
Tengok lah apa yang akan
jadi dekat bini
kau ni Gemini Norawit.

"Ai shiaaaa!!"

.

.

.

"FOURTHH?!!" APA YANG BUAT DEKAT DIA HAH?!!!

Jerit Nanon

"Shhhsss. Diam. Tunggu husband kurang datang sini"

"KAU BAGI UBAT APA DEKAT ADIK IPAR AKU HAH?!!!"

Jerit Nanon. Walaupun dia sedang mengandung bayi yang baru sahaja 7 bulan dia tetap akan kuat demi adik iparnya itu.

"Pftttt aku bagi dia ubat tidur. Ala dia tidur tak lama pun. Just 8 jam. Maybe dalam ubat tu aku ada terletak sedikit racun" ???

"KAU MEMANG SIAL!!! ASAL KAU NAK KACAU FAMILY KITAORANG HAH?!! KITAORANG TAK ADA PUN KACAU KAU!!"

"Excuse me? Family kau tak ada kacau kitaorang?? Seriously? Family kau hantar orang untuk mata-mata kitaorang di kira tak kacau hah?. Pastu kau pulak penambah beban diorang. Kau gi kahwin dengan si Ohm tu. Aku dari dulu suka kat dia. Tapi dia selalu tolak. Ini semua salah kau. Aku tunggu masa jer bila anak sial tu nak lahir or mati"

.

.

.

WARNING⚠️ ⚠️ ⚠️ UNTUK PEMINAT BILIKIN, PPKRIT DAN LENGSO KALAU SAYA ADA TERSALAH KATA TOLONG MAAFKAN SAYA. IN THIS PART BILKIN,PPKRIT DAN LENGSO AKAN MENJADI MUSUH KELUARGA MILEAPO🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭

"Woi lepaskan bini aku!!" Jerit Ohm yang baru sahaja tiba

"Pftt lepaskan?? Semudah itu kau nak aku lepaskan?? Kau bayangkan lah ekk. Aku dari dulu suka kat kau tapi kau pulak kahwin dengan dia. Kau boleh bayangkan lah sakit dia macam mana. And then bukan senang aku lepaskan kau macam tu jer"

"Lepaskan lah bini aku. Aku akan buat apa-apa jer. Tapi kau kena lepaskan diorang "

"Apa-apa right?"

"Yes apa-apa jer"

"It's easy, just choose one. Shoot him or your little brother"

Ucap Lengso lalu memberikan Ohm pistol

"Paw, choose me. Your little brother is more important than me"

"N-no. I can't choose"

Ohm sangat ragu. Walaupun dia pernah menembak orang tanpa belas kasihan tetapi sekarang dia tidak boleh.

matched with twin boys?!! S1Where stories live. Discover now