Satu bulan sudah pun berlalu/
Kenapa Fourth lambat? "Tanya Gemini kepada Fourth"
Owh tadi Fourth jumpa kawan baik Fourth. Ni dia F- "Tak sempat Fourth menghabiskan kata-katanya Geminai sudah menjawab"
Ford, bf Mark Pakin kelas sebelah tu kan? "Ucap Geminai dengan suaranya yang dingin itu"
Ehh lain betul suara mamat ni. Tadi dalam kelas bukan main. "Gumam Fourth"
Haah. Btw ni siapa? Gemini ke Geminai? "Tanya Ford yang sedikit keliru dengan mereka berdua"
Ni Geminai dan tu Gemini. "Ucap Fourth laju"
Woww baru sebulan duduk kat sini kau dah boleh kenal diorang. Aku yang duduk kat sekolah ni dah 5 tahun pun aku belum kenal mana satu Gemini dan mana satu Geminai "Ucap Ford yang betul-betul tidak percaya kepada sahabatnya itu"
.
.
.
.
Setiap hari mereka menjadi semakin rapat. Mereka sangat berasa amat gembira. Sehingga...
Fourth, will you be mine until we get married? "Ucap Gemini Dan Geminai secara serentak dan ditempat yang sama kerana mereka berdua sudah merancang ini daripada awal"
Flashback/
Gemini pernah berkata kepada Geminai "kalau Fourth pilih aku, kau kena mengalah tapi kalau Fourth pilih kau, aku kena mengalah juga. Masih ada seseorang yang akan menjadi jodoh kita. Jadi goodluck malam ni"
Goodluck jugak kembarku
Flashback end/
Fourth terdiam seketika.
F-fot... "Fourth sangat ragu untuk menjawab kedua-dua jawapan itu"
It's easy, Fourth kena pilih salah satu daripada kitaorang. "Ucap Gemini"
F-Fourth tak boleh pilih...
It's okay Fourth but Why? "Tanya Geminai"
S-sebab Fot suka dekat korang berdua jadi Fourth tak boleh nak pilih yang mana satu.
Gemini dan Geminai sedikit terkejut dengan apa yang Fourth ucapkan kepada mereka.
Fourth, awak boleh pilih jer kami berdua. "Ucap Gemini sambil menatap Fourth"
S-seriously?
Yes, we agree if it's your choice "Ucap Geminai juga"
Tyyyy "Fourth memeluk Gemini dan Geminai"
Jum kita pergi dekat kedai depan tu -Geminai
Okayyy
Pagi di sekolah/
Gem,Gemi "Fourth memanggil kedua-duanya bf nya itu"
Yes, Fourth? -Gemini Dan Geminai
Ughhh kenapa korang mesti couple!!! Aku akan musnahkan hubungan korang. Tengoklah nanti "Gumam Prim"
Eeeee comel lah CP GGF (Gemini Geminai Fourth) "Ucap Salah satu perempuan di dalam geng Prim itu"
Tulah aku nak ship-ship kan diorang ni lahhh "Ucap salah satu lagi perempuan di dalam geng Prim itu"
Korang boleh tak diam?!! Eeeee geli lah aku ngan orang gay ni
"Ucap Prim dengan kuat, dia sengaja menjerit dengan kuat supaya Fourth sedar bahawa dirinya menyukai sesama jantina"
Fourth melamun sejenak.
Dia sedang memikirkan apa yang Prim katakan sebentar tadi. "Kotor sangat ke orang yang suka sesama jantina ni?"
Ucapan Prim itu masih bermain di fikirannya
Fourth, every relationship will definitely have people who don't like it. If his doesn't like it, we don't have to follow his word. We just have to follow what we want not what his wanted "Ucap Geminai kepada Fourth"
Good morning class so today Kita akan belajar tentang pelbagai jenis kaum dan agama di negara kita. "Ucap Cikgu Jane"
Open page 119. Okay dekat Thai ni majoriti ramai orang yang beragama Buddha. Okay saya nak tengok dalam class ni siapa jer yang beragama Buddha. Tolong angkat tangan yaaa
18,19,20,21,22,23,24. Okay so dalam kelas ni ramai yang beragama Buddha. Yang tak angkat tangan ni agama apa ya kalau boleh saya nak tahu jugak.
.
.
.
.
Haritu kerajaan di negara kita sudah mempersetujui untuk menikahi sesama jantina.
So that's mean diorang setuju LGBT ke cikgu?
Yes, and I want to know siapa jer yang couple/ suka sesama jenis dalam kelas ni.
Ada beberapa murid mengangkat tangannya termasuk Fourth
Boy can get pregnant too, if he is an Omega. Omega's boy juga sangat langka di dunia. Only 5% omega's boy in this world. Lelaki yang omega ni selalunya dapat daripada segi keturunan dan banyak lagi.
Okay you guys tolong buat kerja di muka surat 125. Okay you guys boleh turun rehat dulu. "Ucap Janeyeh"
Fourth, jumpa saya lepasni "Ucap Janeyeh lalu mengangkat barang untuk ke bilik guru.
Don't forget to follow and vote my acc