Fourth, tetamu dah sampai. "Panggil Apo"
Okay Papo, nanti Fourth turun.
Nanon juga turut ada di dalam rumah Mileapo kerana dia dan Ohm sedang bertunang.
Fourth duduk di sofa yang terletak di ruang tamu.
Pond,Phuwin mana anak korang? "Tanya Mile"
Ada jap. Kat luar. "Jawab Pond"
Fourth terdiam seketika.
D-diorang? Diorang ke Dad, po? "Tanya Fourth kepada Mileapo
Yes Fourth. Kenapa? Fourth taknak setuju ke? "Tanya Apo"
Fourth melihat kearah Nanon.
Nanon memandang Fourth semula.
Hmm. Fourth okay je.
Fourth, betul ke ni Fourth okay? Kalau Fourth tak okay jangan paksakan diri. "Ucap Nanon yang sedikit risau dengan keadaan Fourth"
Fourth okay lah phi. Tapi phi ingatkan apa yang kita dah janji kan? "Fourth ingin memastikan Nanon itu benar-benar berjanji untuk menikahi abangnya"
Yer Fourth, phi ingat.
Uhm, okaylah korang pergi lah sembang dekat luar dulu untuk merapatkan hubungan antara satu sama lain. "Ucap Mile"
Hmm. "Fourth terus keluar dari rumah dan menuju kearah taman yang terletak di tepi rumahnya"
Gemini dan Geminai pun mengikuti Fourth.
Fourth hanya diam. Dia tidak ingin memulakan perbualan dengan kedua orang ex nya itu.
Fourth... "Ucap Geminai perlahan"
Pe? "Jawab Fourth singkat. Dia sangat malas ingin berbicara dengan mereka"
Fourth. Perangai Fourth dah lain. We need Fourth yang dulu. "Ucap Gemini"
What? Perangai aku dah lain? Pftt this is all your fault. You made me like this. "Fourth menghembuskan nafasnya dengan berat. Fourth juga tidak ingin memulakan perdebatan"
Aku nak cakap something dengan korang ehh. When we sit with our family we have to pretend to be close. Aku tak nak family aku kecewa. "Ucap Fourth lalu pergi meninggalkan Gemini dan Geminai"
Fourth? Mana Gemini dengan Geminai? "Tanya Ohm"
Owh. Hehe. Diorang jalan lambat sangat. Fourth dah dahaga. Fourth pergi minum air dulu ye. "Ucap Fourth lalu pergi kearah dapur untuk meminum segelas air suam"
Nanon mengikuti Fourth dari belakang.
Di dapur/
Fourth, please. Kalau Fourth tak nak jangan paksakan diri.
Fourth tak paksa kan diri pun. Fourth cuma phi Non jadi abang ipar Fourth. "Ucap Fourth sambil tersenyum nipis"
Di sekolah/
Woww, berani datang sekolah jugak kau ni. Pfttt aku akan buat hidup kau sengsara Fourth Nattawat. "Bisik Prim Di tepi telinga Fourth"
Pfttt do you wanna play some game with me? Okay. The game start right now Prim Chanikarn Mariomaurer. "Bisik Fourth semula"
Hahhh??! M-macam mana kau tahu nama ayah aku?!! "Ucap Prim "
Pfttt, I already know all about yourself. You're not child of Company Kinporsche.
Ughhh
Prim terus pergi meninggalkan Fourth di dalam kelasnya itu sambil menghentakkan kakinya kerana geram dengan kata-kata Fourth.