-Ohmnanon-

Selesai majlis perkahwinan Ohmnanon/

"Non, awak beta ke omega?"

Tanya Ping kepada Nanon

"Beta, why???"

"Non tahu tak, cara nak tahu Non dah omega macam mana. Kalau Non rasa mual-mual atau macam Non rasa Non mengandung tu dikira Non dah jadi omega lah. Beta kan boleh tukar jadi omega like me"

Ucap Ping yang panjang lebar itu seperti Nanon tidak tahu sahaja apa itu omega, beta, alpha dan lain-lain lagi.

"Wait, like me?? OMGGG Pinggg?? Are you?"

Nanon Ter shik shak shok.

"Yes, jangan bagi tahu Meen tau. Ping nak buat kejutan dekat dia dengan fans-fans kitaorang."

"Okay Non akan zip mulut"

Nanon membuat gaya zip mulut

"Uishh apa yang Phi Ping dengan Phi Nanon sembang ni? Nampak macam serius jer"

Ucap Fourth yang baru sahaja tiba dari tepi Nanon.

"Nothing. Fourth dah makan ke? Nanti kang sakit kepala"

Nanon sedikit merasa risau kepada adik iparnya itu.

"Dah, Fot dah makan dengan Gemini dan Geminai"

"Phi Ping"

Panggil Fourth

"Yes, Fourth?"

"Mana phi Dewnani? Ke diorang masih tidur?"

"Biasalah, orang yang dah kahwin. Sebab tu bangun lambat"

Nanon membetulkan bajunya. Dia kurang selesa dengan baju itu kerana baju itu sangat terbuka dan bahagian perut dan badan belakangnya terdedah. Jadi dia kurang selesa.

Tiba-tiba Ohm muncul dari belakang Nanon dan terus menyarungkan coat miliknya kepada Nanon.

Fourth yang menyedari hal itu dia terus menarik Ping ketepi supaya dia dan Ping tidak mengganggu momen sweet Ohmnanon.

Nanon memusingkan badannya ke arah belakang. Dan mengucapkan terima kasih kepada Ohm.

"Non penat ke? Kalau Non penat kita boleh balik rumah dulu. "

"Non okay je. Non cuma sejuk. Aircon dekat sini sejuk sangat."

"Jom Non pergi sana. Dad dengan po dah panggil"

"Okay jom"

.

.

.

.

"Selamat pengantin baru ya Ohm, Nanon. Ohm, dad ada 1 permintaan, buat cucu untuk dad okay"

"Dad!!! Tak ada permintaan lain ke ape?"

"Uhmm, haaaa! Tolong buat 10 orang cucu untuk dad okay"

"Nah Ohm, hati-hati. Benda ni boleh terkoyak"

Dew memberi sepeket kondom kepada Ohm Pawat.

Nanon yang melihat hal itu dia langsung memalingkan mukanya ke arah belakang kerana muka dia sudah kemerahan seperti tomato.

Tiba-tiba Apo muncul dari belakang.

"Jom lah Nanon kita pergi duduk dekat sana dengan para isteri. Orang top memang macam tu. Kerja dia nak buat anak jer"

Ucap Apo sambil menarik Nanon untuk duduk bersama para bot.

"Hyeeee Nanon, selamat pengantin baru tau."

matched with twin boys?!! S1Where stories live. Discover now