Di meja Janeyeh/

Fourth, kenapa kamu kurang memperhatikan apa yang saya ajarkan tadi?

M-mana ada, Fourth perhatikan jer apa Aunt Jane ajar tadi.

Yeke? Okay, muka surat berapa yang saya suruh korang buat tadi?

Ermmm...

See, Fourth tak perhatikan apa yang saya ajarkan. Kenapa Fourth tak fokus? Ada apa-apa ke yang Fourth fikirkan? Mesti Fourth rindu dekat Dad Mile and Pi Apo?

Hmm. Bukan tu Aunty Jane. Tadi Prim, dia...

Dia apa?

Dia tak suka Fourth couple dengan Gemini dan Geminai....

HAH?!! FOURTH couple DENGAN DIORANGG?!!! "Janeyeh agak terkejut dengan apa yang anak buahnya itu katakan"

U-urmm haah Aunty. Kenapa? Salah ke?

Takdelah Fourth cuma, diorang tu susah nak jatuh cinta and sekarang ni musuh terberat Prim adalah Fourth. Aunty nak cakap dekat kamu, kalau ada apa-apa yang Prim buat dekat kamu just bagitahu Aunty okay?

Prim tu popular sangat ke Aunty sampai semua orang sanggup lakukan segala perkara untuk dia?

Fourth, dia mengaku yang pemilik perusahaan Kinporsche. Padahal pemilik perusahaan tu ayah Fourth Kan. And then ayah dia pun ikut mengaku yang dia pemilik perusahaan Kinporsche tu.

What? People percaya macam tu jer?!! Ughh tak boleh jadi ni. Fourth kena hentikan dia.

Aunty setuju apa yang kamu fikirkan. If ada apa-apa bagitahu Aunty okay?

Okay Aunty, tapi jangan bagitahu Dad dengan pi kalau Fourth dah ada pasangan tau.

Hurmm macam menarik jer kalau Aunty bagi tahu.

Janganlah Auntyyyy! Okaylah Fourth lanje Aunty waktu balik nanti.

Okay nanti Aunty zip mulut.

Pfttt you guys think, you guys boleh menang macam tu jer? Ingat Fourth, Prim tu bukan senang nak lawan dia. Cable dia banyak sangat. Sekarang ni tugas kau adalah kena buat semua orang percaya yang kau tu betul-betul anak perusahaan yang terkaya di dunia ni.

EHHH Mark Pakin?!! Fordd?!! Sejak bila korang dekat sini?

Hehe, dah lama. Sejak dari Fourth nak hentikan Prim. -Ford

Fourth kau yakin ke apa yang kau cakap selama ni takde sesiapa yang dengar?

"Tanya Mark sambil melihat sekeliling di dalam kelas itu"

Mesti lah aku yakin. Why?

Nope, just see this

Mark mengambil satu Camera yang sengaja Prim letak di bawah mejanya untuk mendengar segala percakapan murid di dalam kelas itu.

Sementara Prim selepas kelas itu kosong/

Pftt tengok lah kau Fourth. Aku akan buat kau nak pindah dari sekolah ni. Ehh aku tak lupa jugak. Aku akan membuat Gemini dan Geminai benci kau. "Batin Prim sambil melihat gambar Gemini dan Geminai"

Prim meraba-raba laci mejanya untuk mencari kamera yang ia letakkan tadi.

Siall!!! Mana camera tu!!!

Pftt kau cari ni? "Fourth menunjukkan sebuah Camera kecil yang Prim letakkan di bawah laci mejanya"

Bagi balik!!!

Kalau aku taknak macam mana?

Bagi atau aku akan buat hidup kau sengsara. "Ugut Prim"

Heh. Setakat kau ugut macam tu. Aku pun tak takutlah.

Pftt tengok ni.

Sayanggggg!!! "Prim memanggil kedua-dua kekasihnya untuk masuk ke dalam kelas itu"

W-what? G-Gemini? G-Geminai? APA YANG KAU DAH BUAT NI?!! KAU TIPU KAN?!!

GEMINI! GEMINAI!! CAKAP DENGAN AKU YANG KORANG TAK MENJADI SEPASANG KEKASIH PLEASE!

Gemini Dan Geminai hanya diam untuk menahan rasa sebak di dalam dadanya. Mereka hanya menjadi sepasang kekasih hanya baru 7 bulan belum setahun lagi. Tetapi mereka sudah putus.

Fourth hanya diam. Dia amat kecewa. Kenapa dunia ini sangat kejam kepadanya.

Hikss, hikss. "Akhirnya sebuah tangisan pun jatuh juga"

Aku benci korang. "Ucap Fourth lalu keluar dari kelas itu"

Sebelum Fourth keluar dari kelas dia mengatakan sesuatu kepada Aunty Jane"

Aunty, hiks. Saya tunggu dalam kereta Aunty dulu. "Ucap Fourth lalu pergi'

Aku tak sangka kau macam ni. Jahat kau. Korang memang jahat. Kalau aku tahu perangai korang macam ni. Aku dah lama takkan setuju hubungan korang ni. "Ucap Ford lalu pergi mengejar Fourth"

Aku tak sangka kawan baik aku boleh jadi macam ni... Aku kecewa sangat dengan kau Gemini, Geminai. "Mark pun pergi keluar kelas"

Janeyeh pun keluar dari kelas/

SIALL!!! "Geminai menumbuk dinding itu sehingga darah keluar dari tangannya"

Manakala Gemini pula mencampakkan sebuah meja dari depan ke belakang.

ARGHHHH SIALL!! KAU NAK APA DENGAN KITAORANG HAH?!! Puas kau dah sakitkan hati orang yang kitaorang suka hah?!! "Gemini Dan Geminai menatap Prime dengan tajam rasanya ingin membunuh sahaja Prim ini"

Yes, I puas sangat. Sebab dah takda sesiapa yang boleh ganggu I bila I nak dekat dengan korang.

Flashback kenapa Gemini dan Geminai setuju untuk menjadi pasangan Prim.

Pftt kalau korang tak setuju ni tengoklah nanti tubuh Fourth akan rosak. Just choice nak jadi pasangan aku ke still nak jadi pasangan Fourth.

Gemini Dan Geminai saling menatap mata.

Mereka sudah membuat keputusan yang terbaik untuk Fourth iaitu menjadi pasangan Prim untuk sementara.

Flashback end/

.

.

.

Don't forget to follow and vote my acc okayyy 🙏🏻 💐

matched with twin boys?!! S1Where stories live. Discover now