10🦭 her akşam votka, rakı ve şarap

159 22 91
                                    

selamm selammm❤️

evet 4 yıl gibi uzun bir sürenin ardındann yeni bölümle karşısınızdayım

o kadar çok heyecanlıyım ki şu anda ne diyeceğimi bilmiyorum

çok özlemişim buraları da

hesabımı kaybettikten sonra hayatımda hiçbir şey yolunda gitmedi

ama şimdi geri aldığıma göre belki işler yoluna girerrr umarım yanii

sizi çok özlemişimmm

siz de beni özlemişsinizdir diye düşünüyorum :"""

umarım bu bölümü beğenirsinizz

yorumlarınızı da eksik etmeyin

seviyorum sizi öpüldünüzzz~~

iyi okumalarrr❤️❤️❤️❤️❤️



🔱

🔱

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🔱

Dario Moreno - Her Akşam Votka, Rakı ve Şarap (Sarhoş)

O efsanevi öpücükten sonra bir şey olmamıştı.

Birbirimize birkaç saniye baktıktan sonra Chanyeol tek bir kelime dahi etmeden beni terk etmişti, o parkta. Gecenin köründe dımdızlak, öpücüğün verdiği etki hala daha vücudumu sarıp sarmalarken tek başıma bırakıp gitmişti. Aynı anda hem bok gibi hem de muhteşem hissediyordum. Dudaklarının tadı daha dudaklarımı terk edememiş, vücudumu yavaş yavaş ele geçiyordu. Vücudumun her zerresine yavaş yavaş işleyen bu hisle ve orada bok gibi bırakılmamın verdiği hayal kırıklığıyla, az önce kalktığım banka oturmuş ve sabaha kadar düşünmüştüm.

Neyi mi düşünmüştüm?

Bilmiyorum.

Birçok şeyi düşünmüştüm. Beni öpüştükten sonra sanki çok yanlış bir şey yapmış gibi hızlı adımlarla orada terk eden Chanyeol'ün şerefsizliğini, kalbimdeki geçmek bilmeyen çarpıntıyı ve midemde uçuşmaya başlamış kelebekleri düşünmüştüm sanırım. Başka ne düşündüğümü hatırlamıyordum. Çok garip saatlerdi o saatler.

Hala daha atlatamadığım ve aklımdan çıkmayan o öpücük, tenimdeki dokunuşları, nefeslerimizin birbirine çarpışı ve dalgalarının altına yatıp boğulmak istediğim o okyanus gözler...

katil balinalar gibi //chanbaekWhere stories live. Discover now