selammmmm
Nasılsınız
Ben iyi olmaya çalışıyorum, maalesef ana vatanım kan ağlıyor şu an (reglım)
O yüzden çok yorgun hissediyorumUmarım duyguları geçirebildiğim bir bölüm yazabilmişimdir size.758757 senedir aşkla alakalı şarkı dinlemediğim için... Aklıma gelen tek şarkı Kusuriya no Hitorigoto'nun o mükemmel openingi oldu🤭Jinshi ve MaoMao'nun güzelliği...Bi de size ufak bir sürpriz yaptımCyeolü Kokobop era Cyeole çevirdim.
ÇÜNKÜ NEDEN OLMASIN
EN SEVDİĞİM CYEOL ERA😭😭😭 çok da özledim Kokobop era Cyeol'ü tekrar geri gelse keşke...
Baek biraz dönmüş gibiydi o zamanki vibeına...
Çok özledim o erayı 😭😭😭
Kaç gündür buna ağlıyorum
He bu arada, arada twitter hesabıma (@/kageyamadono) gelebilirsiniz. Sohbet ederiz, aynı nicknamele bir tane de Instagram hesabım var ama kullanmıyorum çok onu...Lütfen ama lütfen yorum yapın, siz yorum yapmayınca yaptığım şeyden emin olamıyorum, üzülüyorum ve bu da hissettiklerimi size aktarmamı oldukça etkiliyor... Interactive iletişimde olmak istiyorum sizinle.
Neyseee
Çok daha fazla uzatmadan gideyim bennn🤭💜🩷
Keyifli okumalaaarrrr✨✨✨
🔱
🔱
Ryokuoushoku Shakai - Be a flower/ 緑黄色社会『花になって』
Sabaha gözlerime giren güneş ışıklarıyla ve büyük bir baş ağrısıyla uyanmıştım. Artık ne kadar içtiysem, tüm o içtiğim içkilerin acısı başımın ağrısından çıkıveriyordu sanki. Gözlerimi bile açmakta zorlanmış, birkaç dakika boyunca güneş ışığında yok olmayı bekleyen vampir edasıyla tek kolum havada güneşi engellemeye çalışırcasına yarı uykulu bir şekilde beklemiştim. Daha sonra ise anlatılamayacak derecede yoğun bir mide bulantısı tüm sistemimi ele geçirmiş ve yavaş yavaş mide öz sıvımın özofagusuma doğru yol kat etmeye başlamıştı. Ben de her ne kadar başım dönse de evin hiçbir tarafını kusmuğumla boyamak istemediğim için kendimi hızlıca tuvalete atmıştım.
Dizlerimin üstüne çöktükten sonra iki elimi klozet kapağına yaslayarak güç almış ve başımı eğmiştim. Dün gece içtiğim ve yediğim her şey koca öğürtülerle midemden birer birer ayrılırken aklıma dün geceden kalma bir iki sahne gelmeye başlamıştı.
YOU ARE READING
katil balinalar gibi //chanbaek
Teen FictionHer akşam dairemizde buluşup boş yaptığım arkadaş grubumun en afili elemanı Oh Sehun'a göre garip gelen bir şey vardı. Bana göre hep bilgisayarını bozan komşu oğlundan ve patrondan öteye gidemeyen Park Chanyeol, Sehun'a göre buraların en iyi bilgisa...