********* chapter - 1 **********
Mipa kum 35 mi hmeltha leh taksa nalh tak, a taksa en ringawt pawh chuan mi in uluk mi tak ani tih a hriat nghal theih. A hmel a tha in a hmai a fai tha a ngo vut ni si loin a tawk lek in a ngo a chu tlangval chu school pakhat a hma a a luh thin na gate pawn ah chuan a car atang chuan rawn chhuak in a school luh thina chu ngun tak in an en a, hun kal tawh tam tak chu ngaihtuah in school compound ah a lut a.
____________kum 15 kalta____________
Favang hunlai niin boruak vel chu nuam tak ani. School ah hian thian ka nei lova mahse kan school topper ka ni ziah thung kan school luhna hi Jaden Higher Secondary School niin kan khuaah chuan school lun ber leh tha ber ani. Kei hi kan classmate ho bully rawn thin ka niin kan thian pawh ka nei thei lova ka ngawi chawi in tumah pawh ka tum hek lo, engvanga pawh tum lo nge ka nih in zawh chuan bully ka tawh lai khan tu man min chhan an tum lova, en pawh min en ngai hek lo, min hmu lo angin an awm a a takah chuan an hre vek tho si hei vang hi ani ka classmate te hi pawh ka tum ngai loh..
Kan classa min bully thin tu te chuan a chanv in ka pawisa te min lak sak a, ka pawisa ka pe lo anih chuan nasa tak in min sawsa mai thin, ka nu te bulah pawh ka sawi thin mahse enga tan mah ngai loin " atha ve leh mai ang" tih chauh in ani min chhan thin ni. Ka nitin chu kei mah in ka hmang a lunch break ah school roff top ah keimah in tifin ka ei leh mai thin..
Ka hming chu lucas Lalrinawma ani a kum 15 ka ni, class 10 zir lai niin kei hi fa mal ka ni. Lehkha ka zir peih in lehkha pawh ka thiam thei hle a topper nih ka thil tum ve ber ani.
Vawiin chu classmate thar an nei dawn ani awm a tu tak ni ang maw, a sual loh hram ka beisei, mahse ka rilruk vak peih chuang lo tu pawh ni se min kawm ve peih dawn chuang lo tih ka hre nghal..
Break arik chuan kan class ah theuh kan lut a kan class bully min bully thin tu te pawh rawn lut in ka bulah an rawn kal a..
Lalnunfela( class bully an hotu ber) : heyy Lucas vawiin ah roff top ah min hmu ang che. I pawisa ka mamawh ania
Lucas : i engmah ka ba lo
Lalnunfela : i pawisa te chu ka pawisa ang alawm anih kan ATM kal thei i nih kha.
Lucas : ka pe ngai lo ang che
Lalnunfela : vawiin chu min hnial ngam ve amaw zilh deuh hlek i ngai anih hi ( lucasa kawr nghawng ah a tham nghal a)
Lucas : ka hlau chhe te lo che tawh lo che
An bully chu kum tam tak ka tuar tawh a vawin atang chuan ka tuar tawh lo ang ka sual let ve tawh ang..
Class roomah chuan an insual a Lalnunfela chuan insual pawh a thiam ve khawp mai Lucasa chu a dul ah pet in a hnek nghal a Lucasa pawh in a hnek na chu dang in a ke chuan a kick ve leh a Lalnunfela a tlu chiah tiah va hnek ve nghal in mahse Lalnunfela thiante chuan lo dang vat in Lucasa chu an man bet a a hnek leh dawn chiah tih ah teacher lo lut in an thut naah chuan a rang thei ang ber chuan an tlan hmana vanduai thlak tak in an teacher chuan an sawisa lai kha a nang hman lo a, nang hman se chu Lalnunfela te thianho a hrem thei mai tur. An thutna thu tura an kal lai chuan Nunfela chuan Lucasa beng bulah hrilh ru in " school banah ka la that ang che hria ang che" tih chu hrilh ru in a thutna chu a pan a Lucasa pawh in a thutna chu a pan ve nghala ...
Teacher : awlee class vawiin hian student thar kan nei dawn a thian tha tak in nih theih ka beisei, lo lut rawh le
Rohlupuia : ka hming chu Rohlupuia ania thiantha tak kan nih theih ka beisei.
Rohlupuia chua a hmeltha in a sang tha a a pian pawh a nalh khawp mai.
A vun a ngo loa mahse a hang hek lo a a vun rawng chu ngaihno bei tak ani. Honey skin ( ka sawi thiam mai lo hang si lo Tan deuh lampang ) a nei a, kan class hmeichhia ho pawn an star nghal nasa khawp mai...Teacher chuan Lucasa bula thutna awl ah chuan thut tir in Lucasa chu a bia a.
Rohlupuia : hii tu nge i hming?
Lucasa : lucasa
Rohlupuia : inkawm ila..
Lucas : immm
Lucasa chuan be tawh lo chuan ahma lam chu a hawi san nghal hmak a. In be tawh lem lo chuan a class tluan thak chuan an in thu dun a.
Class an zawh chuan an haw hlawm a Lucas a pawh in in lam chu pan tum in a kal a mahse an school gate ah Lalnunfela te thianho chuan lo nghak in Lucasa chu an hruai hranga...
Hmun fialrial deuhah hruai in tah chuan an thlen veleh Lucasa chu Lalnunfela chuan a hnek nghal thuaia, lucasan a sual let theih loh nan a thiante chu lucasa ban ah a man bet tir a, a dul a leh a hmaiah chuan a duh tawk chuan a sawisa a.
Chu tia an sawi sak lai chuan ral leh lama Rohlupuia lo kal ve pawh chuan ri chu hria in va en fiah tur chuan a va kal a ri rawn chhuah na a thlen chuan lucasa engmah ti thei loa an man bet laia Lalnunfela lo sawi sak lai chu hmu in a rang thei ang ber chuan va tlan in lalnunfela chu a rawn hnek thlu nghal thuai a, a hnek pawh ana ni tur ani lalnunfela pawh a vawi khat hnek naah ni khaw hre lo in a zal der mai, lalnunfela thiante 2 chuan Rohlupuia chu sual rawn tum in an bei a mahse an hneh thei lo, an khawih dawn apiang in Rohlupuia chuan lo bum zel in a khawih zela, an beidawng tawh chu lalnunfela chu pu in an tlan chhia a.
A sir a lucasa hmui thi leh a hmai sir vel duk chunga lo thu chu va pan hnai in a buaipuia.
Rohlupuia : hey heyy i tha em..
Lucas : ahh aww ka tha eee ka lawm ee
Rohlupuia : nga ti nge khang mi te khan an sawi sak che a i classmate te anni lo ami?
Lucas : ni e mahse naupan lai atanga min bully thin tu te an nia..vawiin a ka sual let vang in ti khan an ti nih kha..
Rohlupuia : ee anih chu an sual hle mai
Lucas : in sual i va thiam vee
Rohlupuia : nia ka naupan lai atangin boxing leh karate ka zir thin a.
Lucas: chu vang nih dawn chu
Rohlupuia : classmate kan ni tawh tho a thian ni ila ( a kut lucasa pe pahin)
Lucas: awle
An kut chu invuan in Rohlupuia chuan lucasa chu kai tho in an kal dun a..a vawi khat nan Lucasa pawh in thian a nei ve ta, khan hun lai zawng zawng khan thian tia sawi tur pakhat te mah anei ngai lo, mi a be duh loa mi dang pawn biak an tum hek lo a sir ah ngawi reng in a lo thu mai thin mahse tun tum chu thian a nei ve ta...
( Hei ka story pahnih na ania ngaih nawm in tih zel ka beisei)