thian thar maw?

165 17 3
                                    

**********chapter - 2 *************
_____________________________________

In ka thlen chuan ka nu leh pa te chu thuthleng ah lo thu in chhunga ka luh ve leh chuan "ka lo haw e" tiin ka lut a mahse ka nu leh pa te chuan chhan pawh min chhang lo tv chu en reng in ka lo haw an hre lo nge ni "ka lo thleng tawh e" ti chuan sitting room lam pan chuan ka lal leh a "imm" ti chiah in chhang, a chang hi chuan midang anga nu leh pa tha deuh hi ka duh ve thei ngawt mai, nu leh pa hi huat loh tur, kan neih chhun an ni a kan hmangaih tur tih chu miin an sawi ve thin meuh mai mahse ka nu te lakah hi chuan a har ani. Vawi khat te mah min ngaihtuah ngai loa, school fee te chu an tum ani mahna mahse emgtik lai mahin ka that leh that loh te, school ka ngainat leh ngainat loh te min zawt ngai eih lo, ka pa ngat phei hi chuan biak pawh hi min be vak ngai meuh lo an fa angin min hmangaih lo emaw ka ti thin.

Engmah sawi tawh lo chuan ka room ah ka lut a ka inthlak fel hnu chuan bathroom ah inbual tur chuan ka lut a , ka inbual zawh chuan ka hmaia pem awm te leh la dul vela duk vel te chu ka keimah in ka inbuaipuia a thip ve reuh khawp mai, tunah tak hi chuan ka nu hian min buaipui ve se ka ti khawp mai, ka taksa a na ka neih te min buaipui ve se kan school a min bully te ho lakah te ka pa nen hian min chhan ve se ka va ti tak em... Chu tiang thil ka ngaihtuah lai chuan ka mit atang mittui lo tla in ka hru vat a. Ni e nu te bula pangchang theih ve hi ka chak tak zet ani.... Ka pum chu a lo duk nasak reuh em avangin bandages chuan ka pum chu ka tuam tawp a, ka mit ko vela khem pawh chu bandaid vuah in ka hmui sira kak ah chuan pem damdawi ka hnawih a. Ka inbuai pui zawh chuan khum ah mu in kan classmate thar Rohlupuia chu ka ngaihtuah a insual chu a thiam khawp mai mahse ka thian atan maw? Min kawm peih ka ring lo, thian neih chu ka duh ve tawh tak zet mahse nakin ah min bully te pawl ah tang leh in an thian ni ve leh ta se kei mah min bully leh tur ah lo tang ve leh ta se? Ka pawh tha ngam lo ani hei ngawt mai hi ani la hlauh ni...

A thil ngaihtuah vak vak na avang chuan a hriat loh karah Lucasa chu a khum ah chuan a lo muhil a..

Hiii ka hming chu Rohlupuia ania kum 16 ka niin ka sang tha ve hle a fit 5'10 chu ka ni ve. Ka nu leh pa te hi vanduai thlak tak in ka naupan deuh laiin min boral san a chuan ka pi hian naupang te ka nih atangin min enkawl chho a ka pi hi ka engkim ani mai, min duat in a fa ang chiah in min el kawl a ee ka sawi theihngilh daih ka pi hming chu Pi Zaitinkhumi ani, a hming pawh a khum zo ania a zai thiam lutuk. ****Khuaa awm thin kan nia mahse hmani deuh lawk khan ka pi khaw hlui ah hian kan rawn insawn a nuam ka tih ka beisei, thian ka siam thei a thian kawm hi nuam ka ti ve hrim hrim a bikin ramkal te tlanga lawn te hi nuam ka ti bik.

Rohlupuia pov.

Vawiin chu ka school thar luh na tur ni ania ka phur ve khawp mai ka classmate tur te hmuh ka chak eng nge an an ang le, chhelo tam hlauh se kal ati nuam leh zual ang. Teacher introduction te min neih tir hnu chuan tlar hnung ber ah Lucas a bulah chuan min thut tir a abulah chuan ka hming te sawi leh in thian ah te siam ka tum a mahse pawh a har reuh hle mai, a hming min hrilh hnu chuan a hma lam ah hawi in biak pawh min be leh tawh lo. Kan class mipa ah ka hmeltha ber dawn amaw ka tia ka lo ni dawn lo anih hi lucasa hi kei aiin a hmeltha daih, sawi tawp ang mipa ah chuan a hmeltha khawp mai. Class te kan zawh chuan haw tum in ka kal a mahse kawng ka bo daih avang chuan ka kal kual ka kal kual a ka kal na lam ah ri inkhawih thawm ri ka hriat avang chuan finfiah tur chuan ka va kal phei a, a sir ah chuan Lucasa mi 3 hian an lo sual rawn chu ka hmu a amah sual rawn tu te chu a classmate te an lo ni. A tir chuan mak ka tia mahse classmate te ngei han khawih rawn chu in tih thiam loh na an nei anih dawn hi.. ka rilru chu inti harh zzwk in Lucasa lo hnek tu pa chu ka va hnek thlu tawp mai a ka lo hnek na phian aniang ni khaw hre lo in a tlu nghal der, a thiante dang chuan min sual tum in min bei a mahse an in rin hma in ka lo khawih zela, kei naupan tet atanga boxing leh taikondo zir thin hi chu min hneh lo tawp ang. An bei dawn hnu chuan an thianpa chu pu in an tlan chhia a... Lucasa chu kai tho in thlah haw ka tum ngial naa mahni a haw a tih tlat avangin kawng peng ah chuan ka in thlah ta a. Tlem chuan ka ngaihtuah ve deuh a nat hmel em em mai leh nghal.. kan in kalkawng pawh ka hriat chhuah tak avangin in lam pan chuan ka haw ve ta a

End of Rohlupuia pov.

Rohlupuia : pi ka lo haw nia...

Pi Zaii : eee i lo haw tawh maw... I chau em vawiin te thian thar te i siam thei maw?

Rohlupuia : imm pi thian pakhat chu siam thei e

Pi zari : pakhat chiah maw tam deuh va siam tur lawm... Inthlak la hei thingpui leh chhang hi lo ei rawh ka siam zawh chiah ania

Rohlupuia : awlee

Room ah chuan lut in ka inthlak nghal a ka inbual te te hnu chuan cho kaah phei in ka pi thil min siam sak chu ka ei a ka ei lai chuan Lucasa ka rilru ah lo lang chhuak zawk in nga ti nge a classmate te khan an khawih le an in haw hle amawn le....thian kan ni tawh tho a nakin ah ka la zawt chhin ang..

A tuk anih chuan peih lo hle mahse Lucasa chuan school kal tur chuan a insiam a zing chaw te a ei zawh hnu chuan school lam pan chuan a kal a.

Class a thlen chuan a thutnaah thu in a a lehkha bu vel a siam fel lai chuan Rohlupuia lo thu ve in Lucasa chu kawm tum a..

Rohluipuia : nimin chu i haw thei maw? An khawih na vak hman lo che ami?

Lucasa: immm

Rohlupuia : i mit ko te kha a pem nasa ropui sia a na i ti lo ami

Lucasa : immm ti lo

Rohlupuia : eee nih chu.. tifin ei dun ila brek ah i duh ngem

Lucasa : immmm

Vawiin chu school chu ka hne khawp mai vanneih thlak takin Lalnunfela te thianho an lo kal lo hlauha zia khawp mai, class chu hneawm viau mahse an rawn kal loh avang in a nuam deuh e. Luck break anih chuan class ah ei pui loin inchungah Roff topah chuan tiffin ei tur chuan ka chhoh puia nuam a ti kher mai, thian thar chu a vawi khat nan ka nei ve dawn ta anih hmel.....

( Kha ti zawng kha ni leh rih phawt mai rawh se aww)


HERE WE MEET AGAIN Where stories live. Discover now