________chapter - 12.5________
Tlai dar 4 a rik chuan a Rohlua chuan a pi chu a a call a, Lucasa khawsik mahni chauh a a awm tur a ngai ngam zan loa zanin chu Lucasa awm pui tur chuan a pi a dil dawn ani.
____phone call______
Rohlua - haloo pi..
Pi zaii - aww eng nge ni bawiha
Rohlua - pi zanin hi lucasa ka thianpa hi a dam lo sia mahni chauh in a awm dawn sia engkawl tu tur a awm dawn si loa ka riah pui dawn asin i phal em?
Pi zaii - eee.. keimah chuah in ka awm ve thung dawn asin ka khua a har ve tho dawn asin..
Rohlua - mawh pleasein pi zanin chiah chu a chhungte tumah an awm si loa phal hram la
Pi zaii - awle.. phal e phal ee naktuk ah lo haw rawh aw anih chuan school kha thulh bawk lo la..
Rohlua - awlee ka hmangaih che pii...
___line cut ____Xx
Lucasa - Rohlu i ti mah mah ani ngaihtuah awm pawh ka ni lo, ka khua a sik ringawt ania i pi amah chiah in a awm dawn asin...
Rohlua - lungngai suh api chu a pachang lutuk, chu bakah a phal vek tho...
Lucasa - a tul lo eee....
Rohlua - tlai dar 4 a ri dawn ei rawng ka lo zuk bawl ang aww... Ei siam chu ka hnehsawh teh mai nia...
Lucasa - ka lo bawl pui ang che
Rohlua - a ngai lo ti khan khum ah khan lo mu tawp rawh, ka siam zawhah ka lo ko thla mai ang che..
Lucasa - ( a hnial peih tawh lo a sawi ang chuan a awm tawp a) awlee..
Rohlua chu chokaah chuan chhuk thla in an fridge vel chu a en vel a , mi hausa tih tak ah an fridge te chu a lian nghang mai double door anih leh nghal. A chhung a en chuan thla chi hrang hrang te chu a en vela a ei siam thang ani bawk a a thil hmuh ang ang chu a siam a, Lucasa tan chuan buhhawp tui tak a siam sak bawk a khawsik tan a tha a, ani pawh a khua sik in a pi in a siam sak thin vang ani...
Inchunga bedroom a mu tan pawh Rohlua thil siam rim chu a hre thei rum rum a arsa tui hmel tak rim te chu a hria a, a ril a ram lo emaw a tih lai chuan a pum chu a lo ri rawk rawk mai a, in hnuai ah chuan a chhuk ve nghal a, choka kawnga bulah chuan dingin Rohlua ei rawng bawl lai chu a lo thlir vawng vawng mai a, eng nge titih tak hian a lai ang tut tut ta tlat maia Rohlua ei siam lai a chu hmuhnawm a ti in pa a ti thar emem bawk.
A lo en rei deuh ania nge Rohlua chuan alu zei pah chuan \\ ka va hmuhnawm awm ve kha tia mi lo thlir char char a\\ tia a lo tih chuan Lucasa chu a harh zawk a.
( Rohlua ei rawng bawl lai )
Lucasa chuan dang awk ti ti deuh hian \\ aa-- i ei rawng bawl lai ka la hmu ngai miah loa engtin nge ei rawng bawl i thiam? I pi thil siam hlir i ei thin amaw ka tia?\\ ti chuan a zawt a.