________chapter - 14 _________
Ar khuang leh sava hram ri chuah chuah te chuan thlalai pahnih mu chu a kai tho a Rohlua nen khum khat ah chuan an mudun a, mak tak maiin Lucasa chuan Rohlua ban chu a kham reng mai a, a ban sek ve tak nen chuan kham chu a nuam ani chek ang chu meng mang lo chuan lukham amaw tiin an siam tha leh sauh sauh a an kham tha leh a mahse lukham awzawng ani lo tih a hriat chuan a har chiang hle an hawi phei chuan tii taka Rohlua mu chu a hmu a hmuhnawm pawh ti hle tih a hriat a en vawng vawng a a hnuah a in beng harh zawka Rohlua ban chu la thla in luhkham zawk chu a kham tha leh a.
Rei lo te hnu ah khum atang chuan rawn tho chhuak in choka a Pi zaii pui tur chuan a chhuak a...
Lucasa: pi puih te i ngai em?
Pi zaii: eee ngai lo ee bawih a nizan i muttui maww..
Lucasa : immm mutui lutuk..
Pi zaii : i hmai te va phih la hei thingpui ka lum a i in dawn nia...
Chu tia a hmai a phih zawh room ah a hmai hru tura a kal lai chuan Rohlua chu lo tho chhuak ve nghal chat bawk a, a ban kham a ti em em zui .
Rohlupuia : ahhhhhh ka ban a kham lutukkk...ti nge le? Nizan ka delh na deuh amawn le..
Lucasa : a niang hehe( ka kham tih sawi chi chiah ni si lo a inthiam lo ru hle)
Pi zaii: nang hi chu i mang a chhe hrim hrim alawm, i ban pawh chu i delh char char aniang chu....vawin hna i thawk leh dawn em?
Rohlua : aihh vawiin chu kan pu in chawlh min pe a, eee lucasa weekend a ni bawk a vawiin chu leng chhuak ila..
Lucasa : khawi ah nge kan kal chuang ang, khan khua ah kal na tur hmun nuam deuh a awm lo ee...
Rohlua : ka hre lo.. luiah te emaw bazzar velah ka treat dawn che niaa...
Lucasa : a ho eee sum hek na mai mai
Rohlua : kan len khat tawh em hi aww...nakum final a ni tawh si mawhh peih hram la..
Lucasa : awle awle...i hmai te kha va phih ve phawt la...
Rohlua : yess dear..
Lucasa : mawww...
Rohlua : yess sir..
Pi zaii chu hna lampang ah a kal daih a ngaih avangin ani chu a chhuak hma thin a dar 9 ah a kal daih tawh turin a ni chu an in peihsa diam tawh thin, pitar mahni se a la hrisel tha em en a kum 30 mi taksa nei ang maiin a infit a hna a thawh zawh leh veleh hun a neih chang chuan an huan ah teh thlai te a la leh phawt thin.
Chaw ei zawh chuan Lucasa chu inbual phawt te a duh avangin a inah a haw phei leh a vawin a an len na tur vel in puah chah nan tiin. Vawin chu eng nge a hriat pawh a hre lo a phur emem a, nidangah leng dun ziah mahse vawiin kher hi chu a phur ani.
Lehlamah Rohlua pawh a zam angreng viau indate puiah sawn ngawt chi ani si lo gay ani lo tih a ring nghet bur si mahse a rilru tete chuan in date pui ang deuh ang deuh chuan kal pui a tum a mahse indate tak tak ni si lo mahse sial ve tak ang reng si in..
Vawin hi an ni tan a special emem na chhan tur chu Rohuan a bem na hun tur ani a, a feelings zawng zawng engkim a hrilh vek na tur ani ni ngei ani.
Lucasa chu insiam rei a ti nge a nghakhlel tawh em em a inah chuan pawh a awm hle hle thei tawh lo a vei a vei a ahnu ah a dawh theihna in a thlin tawh lo ani chek ang chu Lucasa inah chuan a va phei ta ringawt mai a. Khawngkhar a kik dawn chiah tih ah Lucasa lo chhuak tur nen khawngkhar a rawn hawng chiah chu Rohlua lu ah a ri pawp mai. Lucasa pawh a phu chiang teh eee. Rin loh deuhin an pahnih chuan an in siam dan chu chhelo tak si in mahse inchei lutuk ni si lo inchei ve tho si in an lo inchei veve a...