winter camping

78 16 0
                                    

     ________chapter - 11 __________

Jaden higher secondary school chuan class 11-12 tan in tih hlimna tiin camping an huai hawt a naupang te chu an phur hlawm khawp mai, teacher te pawh an phur hlawm a a chhan chu hei hi vawi khat mah an la tih ngai loh anih ve vang ani. Lucasa leh Rohlupuia pawh in an phur khawp mai an pahnih chuan kal ngei ngei chu an tum ve tlat a kum khat ah vawi khat na na na chu kal loh an duh mawlh lo tu nge a kum leh ah pawh an ti leh ang tih sawi thei ni.

Chhun ah te chuan dil lui ah tui te an cheng ho a teacher te pawh in sangha an man bawk a nuam tak ani nuam tak. Zan anih meuh chuan teacher te chuan in buk ang te hi ( tent) hi an siam theuhva naupang ho leh teacher te ho mutna tur a an tih chu. Zan ah chuan mei an siam a sap ho tih dan an en thin angin sangha chu an han rep ve chhin a mahse an ngaihdan a in ang lo khawp mai student ho chuan tui an ti vak lo ania nge vawi khat an kaih a an thil lei sa chu an ei ta daih mai a mahse teacher ho chuan an lo duh ta phian maia student ho ei duh loh chu an ei zo vek nghe nghe, lucasa pawh in an class ami then khat te chu a lo kawm vea a sir ah chuan Rohlupuia chuan lo thlir vawng vawng in a rilru chu a lo kawm vengveng a \\ lucasa i va hmeltha tak em....het chu tiang ngaihtuah suh mipa anih hi mipa....nga ti nge mipa zun ah ka uai le... Ani thei loo keimah hi gay maww??? Ni lo ni lo hmeichhia ka duh tur ani hmeichhia..Rohlu i gay thei lo...chu tiang bawkin Lucasa pawh a gay lo a star ve dawn lo che//
Chu tia a a in kawm vel lai mek chuan jesicai chu Rohlupuia bulah a lo thu nghal tharh a..

Jesicai : heyy eng nge i lo ngaihtuah vung vung a.

Rohlupuia : eng mah ngaihtuah lo eee ..

Jesicai : ehhh i ngaihtuah ka hria lucasa saw chhelo i ti.. i thlir ning thei lo😏😏

Rohlupuia : i daw reuh ea...kha tiang rawn sawi suh..

Jesicai : ani lawm ka hre vek i ngaihtuah naah pawh "lucasa chhiat loh zia saw i ti"

Rohlupuia : henu hih rilru a chhiar thei reuh amawn le...

Jesicai : ti daih ila vawiin te nuam i ti em?

Rohlupuia : ti ee a ka hun hman tawh ah a la nuam ber ang mahse ka pi hian min ngaihtuah loh lutuk ka beisei

Jesicai : ni ve tho mai...i pi a tar ve tawh sia...lian vat la ka va ti tak i pi hi chawm la hausa deuh ni la nuam sa deuhin siam vat la ka ti..

Rohlupuia : chu chu lawm ka duhthu sam chu len vat vat a hna hmuh vat ka duh ani..

Jesicai : keipawh lian vat vat ila pasal fel deuh min chawm tu tur ka duh...sek deuh ni se...min han duh em em se nitin present min pe se

Rohlupuia : i hope sang lutuk i phu lo..

Jesicai : i ka kha chip mai mai rawh mawlmuk exam naah i fail peih ropui si tiang te chuan lucasa pawn a duh reng nang che...

Rohlupuia : sawi sawi suh miin an hria ang e...

Jesicai : dawih zep pa i sek sek nen...dawih lutuk bem mai rawh

Rohlupuia : sawi te a awl alawm mipa anih saw mipa! Chuan kei pawh mipa chu bakah ihhh

Jesicai : eng nge ihh..

Rohlupuia : gayy nih hi ka duh lo aniiii...( A ti dik ve reng tu mihring nge gay duh bik ang)

Jesicai : i gay hlei nem bi alawm

Rohlupuia : eng nge chu chu

Jesicai : aww mipa leh hmeichhia thei kawp veve

Rohlupuia : ka thei lo ea...lucasa chiah hi ni mai...

Jesicai : awww lucasa tan chuan i inhuam...ka hrilh tawp ang che lucasa hian hria pawh ni se a hlat lo ang chee... Take the chance broo...

Rohlupuia : ka ngam rih lo alawm..

Jesicai : ka hnek dawn che mawnle

Rohlupuia : i ngam te chuan...hei i dawng let ve ani mai👊

Rohlua leh jesicai chu an in fiam ang reng char char hmeichhia e chhia lo e ti lo chuan rohlua chuan an hnek bawrh bawrha jesicai pawh in a hnek ve bawr bawrh tho an class then khat chuan an ni amaw te pawh an ti hial a  student thenkhat chuan \\ saw mi te nupa saw chu an va hlim bik tak a nawm hmel\\ te an lo ti a mahse in ngaizawng lo tak ani.chu tia an in fiam lai chu lucasa pawh chuan lo hmu in a lo nuih ve a, midang chuan an pahnih in fiam chu a nuih amaw an ti maithei mahse Lucasa chuan Rohlua nui chiah ani en ni a nui zawnga a biang sum lo lang te a ha ui ngho a nuih zawnga lo lang te a hmeltha tak a nui hmel in ti a hmeltha em em chu hmuhnawm a ti ani chuan...

Zan lai a ni ta der mai teacher ho chuan student chu an mut na tur theuh an kawh hmuh a hmeichhia leh mipa a hrang veve in an mut tir a Lucasa leh Rohlua pawh mu dun tur chuan an ti bawk a. An pahnih chuan tent ah chuan mu tur chuan an kal phei dun a...

Lucasa : vawin chu nuam i va tih hmel ve a..

Rohlupuia : nuam ve reng nang pawn nuam i ti ve lo mi

Lucasa : nuam ka la tih ber aniang...

Rohlupuia : nia nuam i ti ang.. midang bulah i awm char char ka bulah i awm ve duh loa a nuam ang( lucasa bulah chuan a inti pangchang thiam ania)

Lucasa : i va han over tak nangni pawh jesicai nen in in zui char char kha aw...

Rohlupuia : ka awih lo eee keimah chauh in ka awm char char aw

Lucasa : ka awih lo ee kan class hmeichhe thenkhat nen sangha te in man kha meituah tur in la bawk a in in fiam bawk a ( tlem te chuan lucasa hian a thik ve deuh ani)

Rohlupuia : kan class ami an nia ka kawm ve ani mai lawm..nangmah angin midang ka kawm ve ani mai lawm..

Lucasa : aww i duh leh kawm la i kawm tur ka dang hlei nem...

Rohlupuia : i dang ka ti hlei nem...nang pawn i duh duh kawmla eng nge i rawn sawi chhuah
( In ngaihzawn hma hmain an in hau der)

Lucasa : i rawn sawi chhuah ani kha aww....

Rohlupuia : mu mai mai tehhh...

Lucasa : nangmah zawk kha mu rawh...

Rohlupuia : 😒😒ka mu dawn MUTTTUIII!

Lucasa : NANG PAWH LEEE!!

Khawvel in hauh chhan ah chuan ala ho ber awm ee a tu zawk mah mah tlawm zawk ni duh bik bawk si lo, Rohlupuia thiam lo ber ania mahse a pawm duh si lo, midang kha athik ve em ani, chu tiang bawkin lucasa pawh khan a thik ve tho a hmeichhe bula a nui heu heu te khan athin an ti ur ve em em a mahse a chhan a hre thei si lo..

Zing anih chuan tu zawk nge tho hmasa zawk zawk ti ang hrimin  hma takah chuan an tho rual chiah chiah leh nghal mai a, an tho hluai a an in en kar a an in melh rum pah chuan tent atang chuan an chhuak ta hmak mai a.

Chaw ei hun anih chuan an pahnih chuan in hnung chhawn ngeiin chaw en han ei dun ngei a 🤣🤣 jesicai chaw dawh an bula ei tum chuan an pahnih chet dan chu a hmuh chuan an in ti thiam lo ani tih chu a hai mawlh lo beidawn hmel tak chuan sir lam atang chuan a lo thlir a. Lucasa chuan chaw a ei kham chu a ding nghal nulh a Rohlupuia thuthlenga tju paha chaw ei mek nen chuan an han in melh rum leh te te a hmmp ti chuan lucasa chu a kal daih a Rohlu a pawh chuan lo hmmp ve let nghal vat bawk. Jesicai chuan an bulah va kal nghal in Rohlu a bulah chuan rang takin ava thu nghala...

Jesicai : heyy eng nge nangni awmzia hii in in ti thiam lo ami...

Rohlupuia : Lucasa thiam loh anih kha..

Jesicain: eng nge? Engtin nge a tih che..

Rohlupuia : duh leh a thian dang te kha kawm mai mai rawh see...ka care lo...

Jesicai : chu te mai chu maww... In in hauhna oii Lalrohlu in va ho tak ngaihdam va dil nghal vat rawh...

Rohlupuia : ka dil bik awm lo eee amah pawn na deuhin min tawngkhum ve thoo..

Jesicai : oiii hemi te pahnih hi chu awww tlawm zawk nih in hreh veve leh ngal ahhh kei aia u dun ve si ho dun lutuk mai...

( Kha ti zawng kha ni rih mai rawh se awww...min lo like sak ve hram ula)

HERE WE MEET AGAIN Where stories live. Discover now