tlan rawh!

124 18 0
                                    

       *********Chapter - 5*********
______________________________________

Lucasa chuan class te chu a la a a student te lakah a fel in a theih tawp in a zirhtir a, student ho pawn an ngaina in a class hi nuam an ti ber thin.

Class a lak lai chuan studente te ho nen chuan hmanlai thil te sawi hoin student zinga pakhat chuan a naupan lai in star deuh a neih thin leh thin loh te chu a zawt a Lucasa chu nuiin " imm nei thin e hmeltha deuh mai" tia a chhan chuan student chuan "anih engtin zel nge in awm, in in la be reng em" tia a zawh leh chuan lucasa hmel atang chuan lungngaihna a hmuh nghal theih a nui hmel chu rawn chul ngal ruih in "leee in zirlaiah in sawrbing leh ang u le" ti chuan a chhang mai a.

Class a lak zawh chuan office lamah kal in break anih tawh avang chuan thil ei tur chuan canteen ah a lut a, a thil ei zo office a let leh a tum chiah chu school naupang dang pahnih an school lama lo tlan puitling in an thil ruk avang a an um thla chu a hmu a, an tlan liam lam chu a en vang vang chuan kum 15 kal ta a thil thleng chu a hriat chhuah tir leh zawk a.

___________kum 15 kal ta_____________

Zing dar 5 niin ar te chu an khuang ri chiah chiah a lucasa pawh chuan ei rawng bawl in a thil siam bawlh hlawh vel te chu paih tur chuan pawn ah a a chhuak a, Rohlupuia chanchinbu sem an in kawng khar bukah tak chuan chanchinbu chu rawn theh thla in lucasa chuan Rohluipuia chu a hmu a ko ngal a.

Lucasa - Rohlu!...

Rohlupuia - (hawi let nghal in) ahhh lucasa good morning hei hi in in alaw?

Lucasa - imm ni ee chanchinbu i sem thin tih ka lo hre miah loa

Rohlupuia - niaa ka semna la rei vak lo pawisa hlawh mai mai pahin ka tia pocket money atan a tha reuh em a

Lucasa - thingpui lo in la ka lum mek a

Rohlupuia - ka lawm viau na in sem tur ka la nghah sia, school kal hunah kawng peng ah khan min lo nghak rawh aw, kal rual ang...

Lucasa - awlee anih aww.. good morning

Rohlupuia nen an in biak zawh chuan inah chuan lut in ei rawng chu a bawl nghal mial mial a dar 8 anih chuan chaw te  ei in a in siam a a chhung te bulah a kal tur thu te sawi in mahse a chhungte chuan ni dang ang bawk in an beng khawn mawlh lo, a school kal tur thlah chu khawi lamah an phone te khawih in anu chuan a phone biak pah chuan a lu a lo bu auh ringawt a lucasa chuan hlim hmel pawh a chuai leh ta a nu leh pa te tan chuan a tling tawk lo ngei mai le

Rohlupuian lo nghak turah a tih naah chuan a nghak ran a school tan nen minute 10 chiah a awm tawh mahse rohlupuia hmel reng hmuh tur a awm lo kal mai a tum lai chuan a hnung lama rohlupuia chuan lucasa chu lo au in hmanhmawh tak chuan a rawn tlan phei a.

Lucasa bul a thleng chiah chu a thaw nghal hlawp hlawp a school tlai lo tur chuan hman hmawh tak chuan an tlan phei leh a. Minute 2 in an tlai lo chiah chiah a teacher pawh ala lut lo chiah chiah bawk class room a an thu chiah tih ah teacher chu lo lut in teacher te chu an greet dial dial a.

A ngai te bawk in Rohlupuia chuan dawhkan ah bawk in a mu hil leh nghal a, lucasa chuan mu thei a ti ngei mai class a zawh a teacher a chhuak chiah tihah chuan Lalnunfela chuan lucasa hriat theih tawk turin "kan class ui khawi lai thin lucasa ka va ngai e" tih chu a sawi a, lucasan a chhang dawn chiah tih ah Rohlupuia chuan "kan class zazu a thiante bula huai ve mai mai hi aww" tih chuan a lo chhang a.

Lalnunfela chuan Rohlupuia chu a ngam lo khawp mai chhan pawh chhang lo chuan class chu a chhuah san a a thiante nen chuan class chu an bunk a, lucasa chuan rohlupuia chu en in rohlupuia chuan lucasa chu a mit a siai zeuh a mu tur chuan a insiam tha leh a.

Luch break anih chuan an tifin te an ei zawh chuan Rohlupuia chuan Lucasa chu class bunk puiah a sawm a .

Rohlupuia - hawh vawin chu class bunk ila vawiin kan bang hma dawn tho a afternoon ah english chiah ani thoa

Lucasa - chu kan bang hma dawn tho a eng nge class bunk chu a tul na, chubakah class ka bunk ngai lo.

Rohlupuia - mawwhh vawi khat chiah a ni mai. A boring em alawm class ka kal peih rih lo vawiin chu mawh min lo bunk pui

Lucasa - ka peih lo, i duh leh midang zuk sawm rawh.

Rohlupuia - tu midang nang lo kawm ka neih loh hi

Lucasa - hmanni a basketball i khelh pui te kha

Rohlupuia - section b ho an nih kha, basketball ball khelh dawn bakin kan in be ngai loo mawh sual lo teh..

Lucasa - aww anih vawi khat chiah hei bak chu ka bunk pui tawh lo ang che.

Rohlupuia - yesss kal nghal ang..

Class bunk tur chuan an 2 chuan an chhuak a, bazzarah te kal dun in hmun hrang hrang ah te chuan a kal dun a, thei zuar dawr bula an kal lai chuan Rohlupuia chuan apple chu la zeuh in dawr nei tu chuan a lo hmu hman a "hey! Nang naupang kha ding nghal rawh. Apple kha rawn dah leh nghal rawh.." tia a au vak vak lai chuan Rohlupuia chuan lucasa chu en in "tlan rawh" tih leh lucasa kut kaih chu a rual a. An pahnih chuan an tlan chhe dun a dawr nei tu pa in a um tawh lo tih an hriat chuan chawl zawk in Rohlupuia chuan apple chu a kaih a.

Lucasa - nang hi thil ruk i ching ami?

Rohlupuia - aihh hei ka vawikhat tihna anih hi film a an tih dan kha ka hmu a ka ti ve chhin

Lucasa - mawla ti tawh rere suh sim nghal ang che .

Rohlupuia - sim nghal dawn e rukru nih ka duh bik rere lo.

Lucasa - i ni chu anih mai hi

Rohlupuia - vawi khat chiah nih hi ka ti tawh dawn chuang hlei nem ...kha ei ve rawh..

Lucasa - aih nang man ei rawh a tui i tih em kha..

Khua a lum bawk a lucasa nen chuan dil ah te kal dun in tui cheng tur chuan dil ah chuan an kal dun a.

Dil an thlen chuan Rohlupuia chuan tui cheng tur chuan a in siam a, a thawm hnaw a phelh laia a sixpack rawn lang te, a awm nalh tak rawn lang te chuan lucasa lakah eng nge maw ni tak hian a thawk a, rohlupuia taksa chu nalh ati in a thin te chu a phu dup dup a, rohlupuia a lo sang bawk nen fit 5'10 vel ani. A hmel a tha in a vun a tawk chiah in a awm a a hang loa a ngo lutuk hek lo.

Rohluipuia chuan tui cheng ve tur chuan a sawm a mahse lucasa chuan a duh lo a lo thut mai mai nuam a tih zawk avang chuan a hnar a mahse rohlupuia chuan a sawm leh a mahse lucasa chuan a lo hnar fi tla thak a, rohluipuia beidawng chuan amah te chuan luiah chuan tui chu cheng tur chuan a lut a. Tui a chen lai chuan lucasa lunga lo thu chu tui chuan a theh a lucasa pawh chuan tui ah chuan lut in a ke a pil tawk chiah chiah na ah chuan dingin tui chuan a lo theh ve a. Rohluipuia chuan lucasa chu pan hnaiin tui a pawh luh tum chuan a pan hnai a, lucasa tlan chhe tur chu rohlupuia chuan lucasa kawngah ah dawm in tui ah chuan a luh puia.

(Kha ti zawng kha ni mai rawh se aw ... A laklawh viau na in)

HERE WE MEET AGAIN Where stories live. Discover now