back to present

123 18 1
                                    

         *********Chapter - 4 *********

Lucasa chuan a classsroom hlui ah chuan lut in a naupan laia a khut thina ngei Rohlupuia a bula a thut thin na ngei mai ah chuan a thu a, tukverh lam chu hawiin Rohlupuia basketball khelh thin lai te chu a mitthla ah a rawn lang a, a mit chhing riai riai chung chuan "Rohlu ka ngai hle mai che" tih chu a phun sep a..

Thuthlenga mit chhing chunga a awm mai mai lai chuan a teacher pui Shuzanei chu lo lutin Lucasa chu ava hmu a,

Shuzane : ohhh U lucas nang chu hetah eng nge i tih a?

Lucasa : aaa eng ti lo ee...class ka fang kual mai mai a.

Shuzane : i awm dan vel atang chuan heta kal thim i ni maw... I lung a ti leng em ni?

Lucasa : immm kum 15 kal ta khan hetah hian ka kal ve thin alawm... Tuna ka thut na hi ka thutna ani thin a ka bulah ka thianpa Rohlupuia nen kan thu thin...

Rohlupuia nen an thut dun thin thu te a sawi zawng pawh chuan a lung chhia tih chu a hriat nghal theih mai..shuzanei pawh hi heta kal thin ani a mahse Lucasa te classmate ani lo thung ani chu an mahni ai a class hniam a ni a... Lucasa pawh a hre deuh na chu a hre chiang lutuk lo thung.

Shuzane : ani maw.. kei pawh ka lut thin mahse kei chu nangmah ni ai ka pawl a hniam zawk a... I lung a leng hle anih tih a hriat khawp mai kha i mit tui pawh a luang hnial anih kha..

Lucasa : nia ka lung chu a ti leng ve khawp mai....kan thutna thin ka en ringawt pawh hian hun kal tawh ka mithla ah a rawn lang zut zut thei...

Shuzane : immmm thil hlui te kan hmuh hi chuan lung a ti leng thei ania. ...a chang hi chuan time neiha hun kal tawh a cheng le daih te kei pawh hian ka chak thin.

Lucasa : kei pawh in hun kal tawh te ko kir leh thei ila he ka thutna ka deskmate nena kan thut dun thin na hun ngei ah khan ka let leh ang..

Shuzane : hawh lo kal rawh.. class tan a hun tawh dawn sia office ah va kal ila, vawiin i lo nikhat na ani sia hun kal tawh te sawiin, kan period neih dan te ka lo hrilh ang che.

Shuzane nen chuan office lampang chu kal in shuzanei pawh chuan a period neih dan tur te chu a hrilh zel a, tunah hian lucasa hi a school luh thin na ngei mai Jaden higher secondary school ah sciene teacher niin a kal na hmun mai pawh chuan hun kal tawh a ngaihtuah let tir a, a schhool luh thina a mi hmangaih ber a tawn na hmun ngei mai chu.

Lucasa pov.

Vawiin chu ka hna ka tan na ni khat na ani a, lung a ti leng khawp mai.. kan class hluiah chuan ka lut a Rohlua nena kan thut thin a chu ka va hmu a dawh kana kan hming kan ziah pawh chu a la awm reng. Rawng an hnawih thar tawh chung pawn kan hming kan ker na te chu a la awm reng lung ava ti chhe tak em, vawiin atan ka hna chu ka zova inah ka haw a mahni te chauha awm ka nih avangin a ruak huai mai light te on in ka inbual a chaw te ka ei leh a, student ho zir tur ka en nawn leh chuan dar 11:30 a lo ri der tawh, mut zai rel tur chuan khum lam ka pan a ka mut hma chuan ka phone chu en in ka wallpaper ah Rohlua nena kan thlalak dunna chu ka hman chu ka en a Rohlu khawi ah nge maw i awm le, engtik emaw ni ah tak chuan in tawng leh ang maw, min ngai ve tho ang chu tiraw, tiin ka muhil a.

End of lucas pov

Zing hma takah tho in excer te chu a  la a khua a dai in zing borukuak ava thiang em, ni eng te chuan khua te chu a run chhun siar siar a sava rawn hram chaih chiah ri nen lung chu a ti leng leh zual duh khawp ang...

Lucasa excer la zo in a thlen chuan chaw ei te siam leh nghal bawrh bawrh in a hna lam kal tur chuan a insiam a. A hna lama a kal lai chuan a sirah tu emaw ni Sipai thawnhnaw ha hian a kal pel chiah a mahse lucasa chu a hmanhmawh em avang chuan tu nge a nih pawh a en hman lo chu tiang chiah chuan sipai thawmhnaw ha pawh chuan lucasa chu a en hman bik lo a sana a en lai tak lo ni bawk nen.

Hmanhmawh tak chuan lucasa chu a hna lam chu a kal a hahtak mai chuan a thleng thei hram a a tlai lo chiah chiah ani. Office ah a thil te a dah vel hnu chuan class la tur chuan a tlang nghal a, student ho zingah pawh lucasa chuan star tu a nei ngah hman ngei mai... Class a lo thlen tawh chuan hmeichhia ho chu an lo insiam tha sap sap a an sam te an khuih mam a a hmui te lipstick sen vur ni si lo rawng pink lam te chu an in hnawih mial mial a, an class mipa te ho chuan an lo ei lo thei khawp mai "sir lucasan khatia in in lak nu vel avang khan a duh dawn chuang lo cheu attention seeker ho" te lo ti in an lo sawi chhe nasa khawp mai.

Lucasa a luh veleh chuan mipa ho pawh chuan an awm that theih ang ber chuan an awm a lucasa class ah chuan attention an pe tha ve khawp mai. An teacher thar ani bawk a chu bakah Shuzanei khan Sir lucasa hlauhawm thu te in a lo sawi thaih vang ani...

Sipai lucasa tlan pel pa pawh chuan a in chu thleng in inah chuan a lut chu pa chu tu dang ani lo Rohlupuia ngei mai ani. A sipai hna chawlh rawn la in a pi nen an khua ah an rawn haw a kum tam tak kal ta a an awm thina ngei mai ah chuan. Rohlupuia chu a pi chuan lo lawm lut in Rohlupuia rawn haw avang chuan nuam a ti kher mai, a pi mit atang chuan mittui rawn luang in a tupa Rohlupuia nen chuan an in kuah a.

Rohlupuia chuan a thawn hnaw te a dah fel hnu chuan tukverh ah chuan a dak a thli rawn thaw lut chuan a chhem reng bawk a mitchhing chunga thil a ai lai chuan "lucas ka rawn haw  ania, kan intawn na kan khua ngei mai ah, nang mah i aawm ve ring in mahse ka hmu si lo che a, khaw nge i awm le" tiin. Rohlupuia chu a hma ai in a hmel tha zua a a san belh em em bawk. Lucasa an khuaah a awm ve tih hre ngat phei se chuan engmah dawn loin a bulah a va kal nghal ngei ang.

( Kha ti zawng kha ni mai rawh se aww... Min lo like sak hram ru aw)


HERE WE MEET AGAIN Where stories live. Discover now