jealousy 🤔

90 17 5
                                    

____________chapter - 9 _____________

Lucasa chuan anu bulah chuan a awm leh tho a duhthlan tur dang awm hek lo le, chhungte dang hnaivai a nei si lo. Mahse a nu thusawi khan a thinlung a chhuah san thei hlawl lo, a nun a chhuah san leh tawh lo tur thu chu ani ve thaw khat ani. An in karah bang awm ang maiin an hlat a, nu fa mahni se in pawh na chhe te mah an nei lo, anu pawh in pawh pawh a tum hek lo, mahse lucasa chuan a hmangaih lo tihna ani chuang lo, a hma angin a pawh thei tawh lo zawk mai ani. Lucasa chuan lehkha zir lampang ah a tang leh zual a mahni a in tun din theih nan hna te pawh school chawlh chang in a thawk ve thin, anu dil ai chuan a zia zawk ngei bawk ang.

Rohlupuia pawh in lucasa a hlim vak lo tih a hre chiang bawk a nitin tih hlim a duh thin. Eng nge maw ni tak hian Lucasa nui hmel hian a hip a, a nui hmel ahmuh hian a ni pawh a hlim a a tum hmel hmuh hi hreawm ati thin, a tap lai ahmuh ngat phei chuan a hreawm ti thei tak ani.

Ni danga atih dan ang te in Rohlupuia chuan Lucasa chu kawng kawiah alo nghak leh ran tawh mai, mahse a rin loh lam daih in Lucasa leh jesicai chu an lo kal phei a, an la nui phei dun zui chu tak chuan Rohlupuia chu eng nge ni tak hian a thinrim a mahse a chham a hre si lo.

Lucasa - rohluuu.... I lo awm reng tawh alaw?

Rohlupuia - i hmuh ang hian ka awm reng tawh chu anih hi..

Lucasa - ti nge i mood afuh vak lo ami a tukin chu ?

Rohlupuia - fuh e fuh lutukkkk!!

Lucasa - fuh vak loh hmel hle mai

Jesicai - nia....

Rohlupuia - a fuh ka tih chuan a fuh ni mai...

Lucasa - a fuh loh pawn min vin vak vak kher lo la... Thinchhe lutuk.. hawh ka rawh jesica kal san daih ang...

Jesicai - thlem zawk rawh... I thianpa anih hi a mood tih on sak zawk tum ang... Hei a tum luk hi

Rohlupuia - ngawi hmak ru...

Eng mah sawi vak tawh lo chuan an kal ve mai a, jesicai chuan school hall ah chuan athiante a hmuh avangin a lucasa te chu a kal san daih a, lucasa leh Rohlupuia pawh in an class ah chuan an lut a, lucasa pawhin Rohlupuia tih hlim chu a tum ve nasa ngang mai mahse a fail anih hmel a thei hlawl lo..

Lucasa - fiam thu kan hrilh ang che aw mipa khat pawh kha-----

Rohlupuia - ngawi rawh .....

Lucasa - i duh leh nangmah khan i in kawm dawn nia hneawm lutuk, ka mood off in tiang hian ka awm bik lo hmeichhia ang mai i period nghe nghe mawn le...

Rohlupuia - 😡😡😡😡

Class an lak lai pawh in vawi khat mah an be lo a short break ah lah lucasa ning lutuk in thian dang a kawm san hmak mai chu chuan Rohlupuia a ti thinrim leh zual sauh sauh zawk a. Ni leng in an in kawm lo ani ber.

Rohlupuia - pi ka lo haw...

Pi zaii - eee lo haw hma ve ti nge?

Rohlupuia - nia vawiin chu kan teacher ten commeetee an nei dawn a kan bang hma a.

Pi zaii - eee....nga ti nge i va hlim loh hmel ber bur ve tukin a i chhuak tur nen a va in ang lo ve..i thiante nen in in ti thiam lo ami?

Rohlupuia - ni lo eee pi, hlim loh na awm lo...

Pi zaii - a hriat mai lawm i thiante nen in in ti thiam lo anih kha... Thu tha deuh kan hrilh ang che i thian te nen in in tih thiam loh in a chak zawk emaw a dik zawk nih kha ngaihtuah loh tur a chang chuan i thiam loh anih pawn ngaihdam te i dil chang te a awm tur ani. Thian te inkarah chuan a in ngaitlawm zawk nih thin tur i hria maw

HERE WE MEET AGAIN Where stories live. Discover now