ka fapa min ngaidam rawh

68 12 0
                                    

________chapter - 12_________

School camping chu an zawh chuan a tuk ah atang class pangngai anga kal tur ani tih chu teacher ho te chuan an puang a. A tuk anih chuan lucasa chu a khum atang chuan tho in a hmai chu a phih nghal sawk sawk a october thla an kai tawh a khua chu l vawt vak lo mahse ni sa erawh in dai lam a pan ve thung, hnim te chu an hring zual a pangpar thenkhat pawh an par mawi hle.

Lucasa chuan anu bulah chuan zuk kal tum chuan a room atang chuan a chhuak a mahse a nu hmuh tur reng a awm lo, dawhkan ah chuan note lo awm in Lucasa chhiar tur ni awm tak chu hnut chhiah in a lo awm a.

Lucasa chuan note chu a chhiar a "Lucasa ka fapa, ram dangah ka pasal tur nen nun bul tan turin kan kal dawn a, i nu hi mi ngaihtuah lo la, ka tih palh lutuk i nu ka nihna angin i lakah eng mah ka hlen lo a, nu te pawh in hlimna kan phu ve alawm ,...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lucasa chuan note chu a chhiar a "Lucasa ka fapa, ram dangah ka pasal tur nen nun bul tan turin kan kal dawn a, i nu hi mi ngaihtuah lo la, ka tih palh lutuk i nu ka nihna angin i lakah eng mah ka hlen lo a, nu te pawh in hlimna kan phu ve alawm , in en kawl tha la, kan save ah khan pawisa 60,0000 i tan ka dah a, i in enkawl na tur, tha takin in enkawl ang che aww, min ngaidam ang che aw bawih a" tih hi a lo in ziak a.

Lucasa te camping a a chhuah veleh khan a nu te chu a bialpa nen an lo tlan bo ve nghal alo ni a. Lucasa chuan lehkha chu a en char char a a mit atang chuan mittui rawn luang nghal zawih zawih in, a nu he khawvel a aneih chhun liau liau chuan pasal um in a tlanbo san a mal ngawih ngawih in a hre leh zual a, engtia awm dan tur nge pawh a hre lo naupang class 12 zir lai mai chuah ala ni bawk si, naupang thil tawn tur atan chuan a rapthlak ve em ani....

Lehlamah Rohlupuia leh jesicai chuan lucasa chu an nghah na thin ah chuan an lo nghak ran a, an nghah na pawh a rei ve tawh mahse lucasa chu a rawn lang reng reng lo. Jesicai chuan a tho tlai aniang la nghak deuh ang tiin an la ding zel a, a rei deuh hnu ah chuan a jesicai chuan " class kal san mai ila a rawn kal ve mai ang" tiin kal a rawt a mahse Rohlua chu kal a tum chuang lo eng emaw ni tak hian a ngaih a ti tha loa lucasa te ina va kal ngei chu tha tiin kal a tum a...

Jesicai : heyyy khawnge i kal dawn?

Rohlua : lucasa te inah, nang chu lo va tlang mai rawh

Jesicai : ka lo kal ve dawn... A dam lo te pawh a niang va en chhin ve hrim hrim ang..

Rohlua leh jesicai chuan lucasa te in chu an thlen chuan kik tete a mahse tuman an chhang lo, an kik tha leh tu mah chhang tu reng an awm chuang lo, an pahnih chuan an in en a khawngkhar chu an hawnga an lut a Rohlua chuan Lucasa chu koin mahse a la chhhang chuang lo kitchen lam chu a hawi chuan dawhkan bula Lucasa tap chu an va hmu a rang tak chuan jesicai leh Rohlua chu an va kal nghal a. An pahnih chuan an hlauthawng khawp mai engdang sawi lo chuan Rohlua chuan Lucasa tap a hmuh veleh chuan ava kuah nghal chawt a, jesicai chuan pawh chuan Lucasa hnem tum chuan a hnung ah a lo chul bawk a, dawhkan a melh chuan lehkha chu a hmu a Jesicai chuan chu chu la in a chhiar a. Engdang a sawi thei lo ani pawh in a biang atang chuan a mittui rawn luang thla ve nghal in Lucasa chu a rawn kuah nghal chat a. Rohlua chuan paper chu a en ve lo mahse engvanga tap nge a ni tih chua chiang nghal mai, anu in a kalsan tih a hre nghal a ani chuan a chhan chu lucasa leh a nu relationship a hriat vang ani...

HERE WE MEET AGAIN Where stories live. Discover now