********Chapter - 3********
______________________________________
Vawin chu nidang aiin Rohlupuia chu class ah a awm hma ngei mai, dawhkan ah chuan alo mu a, kei pawh in a bulah ah chuan va thu ve nghal in ka lehkha bu te chu ka rem khawm a chu tia ka lehkha bu vel ka rem fel lai mek chuan kan senior ho lo lut in Rohlupuia an lo zawnga..
Senior : tu nge Rohlupuia lo ko te u
Lucas : hey hey rohlu kan senior ho in an zawng che nia harh teh...( Rohlupuia chu rawn harh in meng pawh meng tha hlei lo chuan " eng nge ni" .
Senior : nang hian ka bialnu kha i lo bia ani tiraw?
Rohlupuia : tu nge i bialnu chu
Senor : hre lo der vel suh a, in in biak dan ka hriat loh i ring ami zawng a.
Rohlupuia : tu nge i bialnu pawh ka hre hlei nem
Senior : Lalngilneihi
Rohlupuia : eeee...aw kha kha maw.. lerh deuh kha ... Mi rawn bem nasa khawp mai i bialnu chuan a duh vak lo che niin a lang😊
Senior : zawnga i va han chak dawn lo tak...
Class ah chuan an senior 3 te leh rohlupuia chu an insual a 3 mah ni se rohlu puia che hrang leh khawih na zet chu an hneh lo ani. An senior in khawiha tum chuan a pum ah lo hnek in an senior pa pawh chu a thingthi nghal hnawk a, a thiante 2 pawh chuan lo khawih ve tum in an rawn bei a mahse rohlupuia chuan an khawih hma in a lo bum zel a a lo hnek thlu nghal pop bawk a...chhuata an senior thingthi chuan kawngkhar bula criket bat chu hmu in criket bet hmang chuan Rohlupuia chu a vawm a mahse rohlupuia chuan chu chu lo bum hman in a awm sawn zeuh va "hmanrua i thawh alaw ava tha lo ve" tih leh an senior pa chu a hmai ah tak a hnek thlu nghal tawp mai..
An senior pa chu a hnar a thi nasa hle a an insual lai chuan an class teacher li lut in an insual chu a hmu a... An senior ho leh Rohlupuia chu principal office ah hruai in hrem tur chuan a hruai phei a... An vai chuan an kut ah na tak maiin principal chuan a vaw theuh a a tuk ah an chhungte theuh rawn hruai tur chuan a hrilh bawk a, Rohlupuia chuan an senior chu a en a nuih a an hmel a lo sawisa nasa viau ani ngia nge mi 2 te chu an mit a hnek duk sak veve a an hotu pa ber pawh chu a hnar a hnek thi sak mai bakah a mit a tih duk sak bawk a. An hmel a en chuan a nui lo thei lo..
Class an tan lai chuan Rohlupuia pawh lo lut in Lucasa bulah chuan a thu a.
Lucasa : engtin nge an tih che a
Rohlupuia : min vua a naktuk ah ka chhungte rawn hruai turin min hrilh bawk a
Lucasa : a bialnu chu ngati nge i lo biak rere...
Rohlupuia : min rawn be hmasa alawm ka bulah te chuan bialp nei lo angin a lawm a insawi chu bakah a bialpa kha a nep em mai.. khawih pawh mi khawih hman loh kha ka muhil dawn nia aw teacher in min lo hmuh chuan min lo kaitho rawh aw.
Lucasa : awle..
Rohupuia chu a mu duh khawp mai class chhung zawngin a mu hil a tlar hnung ber ah kan thu hlauh a teacher in a hmu lo hlauha ni lo se chu an hrem ngei ang, insual lah chuh a thiam em em leh nghal a naupan lai atang boxing leh karate a zir thin tak tak anih dawn hi...
Rohlupuia nen kan inkawm atangin kan class bully pawh in min bully ngam tawh lo nge ni min ti buai khat tawh khawp mai. Classa awm pawh nuam ka tih ve phah a class a peaceful ka ti khawp mai..
Lunch break anih chuan Rohluipuia chu ka kai tho a rooftop ah tiffin ei tur chuan kan chho va.
Lucasa : bialnu eng zat nge i neih tawh
Rohlupuia : hmm 8 vel
Lucasa : 8 maw khai i van nei hnem tawh ve
Rohlupuia : nei hnem pawh ni mi a
Lucasa : hnem e a i lerh viau ani maw
Rohlupuia : duh tak tak pawh ka nei ngai lo min bem a ka lo yes veleh tawl zel alawm... Eng nge vawiin i pai a..
Lucasa : hei ( artui leh tomato tui tak maia kan tih hriat tak leh sa kan tharlam tak)
Rohlupuia : ava tui hmel vee kei chu alu teh tlawng ka pai... In ei tawm ila
Lucasa : imm
Tiffin chu an ei dun a Rohlupuia chuan chaw chu a ei chak kher mai kar khat dawn chaw nghei tawh te pawh a ang zawk Lucasa chuan a tifin chu a ei zawh tir ta ringawt a Lucasa tiffin pawh a ei zo vek nghe nghe..
Lucasa : chaw i nghei ami..
Rohlupuia : ti nge ( chaw la hmuam puk chungin)
Lucasa : i ei chak em a chaw hun rei tak chhung ei tawh lo i ang
Rohlupuia : e sorry tukin chaw ka ei lo a ka ril a tam tawh em a... I tiffin ka ei zo vek sia i puar lo mi. School banah thil ka lei ang che i ril ala tam chuan
Lucasa : ka puar tawh.. ka ei zo thei lo zawk alawm
Rohlupuia : basket ball khel ila.
Lucasa : ka khel ngai lo.. ka thiam lo
Rohlupuia : ka zirh tir dawn che lawm karawh chhuk ang zuk khel ve ang..
Basketball khel tur chuan kan chhuk a, court ah tu vak mah an in khelh loh avang in chuan kan 2 te chauh chuan kan khel a, ka thiam lo bawk a ball ka chang thei mai lo, Rohlupuia chuan ball chu a chang reng a ka chuh thei mawlh lo a che rang bawk a minute 30 pawh a ral hma in ka zal der mai, ka hah tawh lutuk chu chhuat ah ka thu hnawk a ka khel peih tawh lo, thaw chham in ka thi thei mai dawn. Rohlupuia ve thung chu a hmel atang chuan hah hmel pawh a pu lo..
Rohlupuia : ti nge i hah tawh mi.
Lucasa : aww i hah ve lo mi
Rohlupuia : hahteh nang ..lo khel leh rawh
Lucasa : ahh ka peih tawh lo ka ka hmak kan va phih lawk.
Rohlupuia : awlee
Lucasa : classroom ah ka chho nghal dawn asin i lo chho ve dawn em
Rohlupuia : aih lo han chho rawh nakin ah ka lo chho ang..
Ka hmai ka phih zawh chuan clasaroom chho nghal tur chuan ka kal nghal a classroom ka thlen chuan nimin a math kan chawh zawh loh vel chu ka chawk mai mai a. Tukverh ah chuan Rohluipuia leh midang basketball khel chu ka en a. A luck pawh hi a awm e game akhel thiam in insual a thiam a a pian a dik thlap mai bakah a hmel pawh a tha mipa ve tak chu ani..
Rohlupuia pov:
Vawin chu nidang aiin school ka kal hma a api lo ah a kal daih bawk nen inah tih tur a awm loh avang chuan chaw pawh ei lo chuan a hma thei ang berah chuan ka kal a. Ka rin lawk sa reng in class ah tu mah an la awm lo a reh in areh hi ani ber. Ka thut na Lucasa thut na bulah chuan thu in ka muhil a, ka mut hilh lai chuan Lucasa chuan min lo kaitho in kan senior ho chuan min lo zawng ani awm e. Min zawn chhan ka hriat chuan a bialnu Lalngilneihi chu mi vang lek chu niin a bialnu khan min rawn bem nasa khawp mai ka hmel a hmuh atang min dun nghal bur te a ti leh nghal mgaih zawn ka tum pawh ani boring ka tih em avang in ka be sweet vel mai mai kha ania kha mi vang khan a thiante nen min rawn sual turin a thiante nen kan classah min rawn zawng chu ania, a thia te nen an 3 chuan min sual rawn a an nep ve khawp mai kan senior te an nia hei ai a insual chu an thiam ka ring asin le...teacher in kan in sual chu min man leh nghal a mahse kan senior te hmel ka hmuh khan ka insum zo thlawt lo ka lo khawih na viau aniang ka u te mah ni se an hmel chu ka hnek duk nasa khawp mai..an bula ding chung chuan ka nuih ta vak mai, thinrim pawh an thinrim teh e mahse ka hlau lo an hlauhawm loh ve chiang alawm. Kan principal in kan chhungte ko tura min tih chuan ka pi hrilh ka hreh ngei mai min hau nasa dawn ropui si, a tupa hi ti nge maw in sual ka hrat em em le. Break zawh ah lucasa basketball in khelh puiah ka sawm a a zei lo ve khawp mai a khat tawkin a lo nuih chhen bawk nen a tawp ah chuan class ah min luh san daih a infiam pui kha a nuam asin le, class ah a luh hnu chuan kan class rualpui sec B ho nen chuan kan khel leh a he school hi rin aiin nuam ka ti zek mai...
End of Rohluipa pov.
( Kha ti zawng kha aw...tihsual te ka nei theia min lo hrethiam dawn nia.. pov tih vel hi ka thiam lo lutuka chhiar dan in lo thiam mai dawn nia aww☺️😌)