____________chapter - 7____________
Rohlupuia chuan Nunfela kut chu a tihtliah sak a, Lucasa kut an tih natna ang bawk in. Lucas chu lehlamah a vannei angreng a kut kha a tliak lo hlauh a mahse a ruh khi thung a.
A tukah chuan Nunfela te thianho chu a tu amah school rawn kal loin, an class ho pawh in nuam an ti ngangmai. Lucasa pawh chuan kut in tuam bur luk chung chuan school chu a rawn kal hram hram a. Lalnuntela te thianho school rawn kal loh dan ah a ni pawh chuan thil chu a hrethiam nghal mai a. Class a luh veleh chuan Rohlupuia chuan kut lo vaiin lucas a pawh chuan Rohlupuia bulah chuan a thu ve leh nghal a.
Rohlupuia - i ban chu a la na viau em?
Lucasa - na viau lo ee.. doctorin ti hian thla khat vel chu ka awm a ngaih hmel atia.
Rohlupuia - school te chu chawl ve mai la....ban tuam bur luk chunga lo kal kha a hreawm lo mi?
Lucasa - nang angin class ah mutur ringawtin ka kal ve lo...chu bakah ka classmate te thiam chin ka thiam ve lo palh ang hun ka ui..
Rohlupuia - ti khan chaw pawh i ei thei dawn mi?
Lucasa - nge ka theihloh ngawt anga ka lut pahnih ni hleinem... Ka vannei hrim hrim a ka kut pahnih hi ka hmang thiam ve ve... En rawh aw ka kut vei lam hian i hming kan ziak ang aw...
A kut vei lam chuan Rohlupuia hming chu lehkha bu ah chuan a ziak a. A sawi dan ang chiah chuan a kut 2 chu a lo hmang thiam veve a a handwriting pawh a nalh loh phah chuang lo.
Rohlupuia - woww i va bawn vee...kei chu ka kut ding lam chiah hi ka hmang thei.. kut 2 hmang thiam chu an tallented duh an ti asin thil dang thiam i neih teuh ka ring
Lucasa - nei em em lo...ka thluak hi a chak a ni mai chu zawng chu
Rohlupuia - chu pawh a tha tho lawm
Lucasa - ti daih ila nga ti nge Nunfela te thianho kha i sawisak kher a...ka ban min tih nat sak vang hian a mi?
Rohlupuia - eng nge ka sawisak loh ang.. i ban an tih tliah sak tep che ania ka tih tliah sak ve vek lo kha an lawm hliah hliah tur ani.
Lucasa - violence chu violence vek in thungrul a tha lo a chang chuan zaidamna nen a hneh ve atha.
Rohlupuia - zaidamna nen heti chen i tia eng nge awmzia a neih.. tunah i kut pawh in a tuar hi.. an ni ah zaidamna in awmzia a nei lo...
Lucasa - ka lawm e... Thiantha tak in ni...
Rohlupuia - lawmthu sawina ngai lo...ka thin an tih rim laklawh vang mai mai nih kha.
Class a an in biak lai chuan teacher lo lut in an ding nghal siau a, teacher 'Good morning' sir ti chuan an wish a chutia an wish lai chuan a sir ah chuan Rohlupuia chuan lucasa a chu alo en renga, a chhan pawh a hre chuang lo mahse nidang ai mahin a hmel tha a ti a hei aia hnaih leh zual a duh bawk.
Class an zawh chuan luch break hun alo ni der maia student dang te pawh chu an class atang chuan chhuak tham tham in a then in an class ah tifin te ei tur chuan an in siam a, a then te chuan an thianndang te hui khawm in class ah emaw canteen ah tifin ei tur chuan an kal a. Lucasa leh Rohlupuia pawh chuan class chu an chhuahsan a ahmaa an ei na thin a school inchung ah chuan chho tur chuan an in siam a.
Class an chhuah san chiah tih ah an junior pakhat Jesicai tih chuan lucasa chu a lo pan vat a. Jesicai hian he school a alo luh tirh atangin Lucasa hi a star nghal a. 1 na a nih ziahna te hian Jisicai chu a hneh em em a chu loah Lucasa mi fel leh zaidamna a hian a hneh leh zual ani..
Lucasa leh Jesicai chu an inbe char char a an in biak lai chuan a hnung ah Rohlupuia chuan ngawi reng in a lo zui ve char char a. Engtin emaw ni tak Rohlupuiah effect a lo nei a, an in biak laia Lucasan Jesicai nui chunga a lo chhang te chuan a mood a ti off a in hnaih taka an kal lai a hmuh phei chuan a sa pup pup ani ber..
A tawp atawp ah chuan an kal hrang thei ta hram a an hnunga ding Rohlupuia chu a hmel chu a nel awm fahran lo khawp mai....
Lucasa - Rohlu chho ila---- 😐😐nga ti nge i va meng rum em em ve?
Rohlupuia - engvang mah chho ang....
Lucasa - heyy min lo nghakkk....ti nge i thinrim mi..
Rohlupuia - thinrim e
Lucasa - nga ti nge ?
Rohlupuia - ka hre bik lo.. ka thinrim ve tawp
Lucasa - ava mak ve.... I thinrim pawn min nghak tal la ....kut pakhat chiah ka hman theih hi..i thianpa hi min ngaih tuah ve teh..
Rohlupuia - khawi i tifin kha.. ( tifin chu lucasa chuan a pe a) ti khan lo chho ve mai rawh...
Lucasa - ava sual reuh tak...
An school inchung ber tuma kal ngai loh na chu an thlenga.. an thlen veleh chuan thu nghal in tifin chu ei tur chuaan in in siam rem a...mahse Rohlupuia chu a mood a fuh thei chuang lo a la tum bur a mahse a thinrim chhan a hre si lo...
Lucasa - tum bur lo khan i tifin kha hawng ve la ei ang.. ka ril a tam ania..
Rohlupuia - nangmah khan ei rawh chaw pawh ka ei peih lo
Lucasa - i naupang chhia em mai thinrim avanga chaw ei peih loh barh kher i duh ni maw?
Rohlupuia tifin chu a hawn sak a fian chu la in Rohlupuia barh tur chuan fian chuan a suak a..
Lucasa - kha leee i ka ang rawh leee... Ang anggg
Rohlupuia - i a mi naute maw min ti mi...
Lucasa - chaw ka ei duh lo te i ti vel anih kha kha ei mai mai teh ka kut a kham ania..
( Rohlupuia chuan a ei ve leh mai bawk a )
Lucasa - kha maw thinrim lai pawn chaw ei hi chu thulh loh tur----- ( a in rin loh lai takin Rohlupuia ve thung chuan fian a ka ah chaw chu a lo hnawh a)
Lucasa - i a mi ka hak anga sinn( chaw hnuam puk chungin)
A tawp a tawp ah chuan Rohlupuia pawh chu a rawn nui chhuak veleh thei ta hram a. Tifin ei lai te chuan an in fiam a Lucasa kut na ber pawh chu a fiam nasa sa ah a tang a..
Tlai dar 4:00 anih chuan class ban chu alo hun der ta mai. Student ho te chuan an bag te chu an la sap sap a haw tur chuan an in siam ta sap sap hlawm a.
Lucasa leh Rohlupuia pawh chu in lam pan tur chuan an in siam a an school gate ah chuan Jesicai chuan Lucasa chu a lo nghak ran a, Rohlupuia chuan Jesicai chu lo hmu in an school hnung lam pang atang chuan Lucasa chu a haw pui ta daih a.
Rohlupuia - pi in ka lo thleng
Pi zaii - ee i lo haw tawh maw? Vawiin school te eng nge a an? A nuam em?
Rohlupuia - ahh a pangngai ni mai...
Pi zaii - vawiin tlai hna i thawk leh dawn ami bawiha?
Rohlupuia - aww thawk leh ang...nga ti nge ?
Pi zaii - hna hi i thawk nasa thei sia, I chau lutuk ang e bawiha
Rohlupuia - chau lo e pi ka infit alawm, chu bakah school fee te pawh ka lo intuak ve te kha a tha alawm..ka in bual dawn nia aw pi
Pi zaii - awle... I in bual zawh ah chaw ei nghal la chaw nghei in hna thawk tawh rere suh ang che.
Rohlupuia - awle...
Rohlupuia - (a inbual lai chuan lucasa a ngaihtuah naah a lo lang hlawl a) nga ti nge le.. Jesicai nen in bia in in ngiazawng pawh ni se pawi ka ti lo.... Eng nge awmzia hi le? Jesicai nen an in biak lai ka hmuh khan ti nge ka thinrim rikngawt? Ti nge ka thin a rim em em ringawt le? Ka thianpa in hmeichhia a bia ani mai a, ti nge hmeichhe dang a bia pawh chu ka ngaimawh em em le?
( Kha ti zawng kha ni rih mai rawh se aww..... Ka reh vang vang avangin in ngaihdam na ka rawn dil e)