🎧 Charlie Puth - Attention
WhatsApp 3 yeni bildirim
Ece: Patronumla konuştum az önce eğer başvurmak istiyorsan bugün gelmeliymişsin
15:47Ece: Cevap ver! Bak senden başka birisi daha var eğer sen gelmezsen senin yerine o geçecek
16:21Ece: Şansını zorlama bak zar zor patrondan izin alıyorum, kırmızı halı mı serelim senin için?
16:59Siz: Tamam tamam, sen mi geleceksin ben mi geleyim?
17:32Ece: İyi ben alırım seni
17:33Siz: Konum gönderdiniz
17:33Ece: Tamamdır 5 dakikaya oradayım
17:34Görüldü
17:34Telefonu bir kenara koyduğumda kıyafetlerimi yere atıp hızlıca dolapta duran sweatshirtı giydim. Altına şortu giyip telefonumu alıp kapıya kadar gittim. Ayakkabılarımı giydikten sonra anahtarı ve telefonu cebime sokup kapıyı açtım.
Dışarıya çıktıktan sonra Ece'yi beklemeye koyuldum. Tam o sırada binada bir hareketlilik hissettim. Arkamı döndüğümde bahçeye konulmuş eşyaları içeriye götüren adama baktım. Sırtı bana dönük olmasına rağmen kim olduğunu bir çırpıda anladım.
O beni görmeden hızlıca kapüşonumu taktım. Hayır yani dünya ters mi döndü acaba? Terzideki çocuk adamın komşum olma ihtimalinin başka açıklaması olamazdı.
Tam bunlar düşünürken Ece motorula karşımda belirdi. Kısa bir selamlaşmanın ardından Ece bana yedek kaskı verip kontağı çevirmesiyle yola koyulduk.
Bir süre sonra Ece'nin durmasıyla vardığımızı anladım. Şirketin adı "Slippery Delivery" olduğunu da görmüş oldum. Ece kontağı kapatıp indiğinde inmem için elini uzattı.
Kaskımı çıkarıp Ece'ye uzattım. İçeri girdiğimizde renk renk çiçekler gözümü çarptı. Gerçi çiçeklerden başka sadece çalışanlar vardı.
Ece'yi takip ederek ilerledim. Ece bir kapıya tıklayıp içeri girdi. İçeride masanın başında ellili yaşlarında bir adam oturuyordu.
Beni gördüğünde gülümsedi. "Buyurun hoş geldiniz," dedi sevecen bir tonla. Ece lafı uzatmadan tam beni tanıtacaktı ki ben öne atılıp "Asya," dedim. Ece iyice şaşkına dönünce ona gülümsedim.
Adam "Memnun oldum Asya. Bana Kay diyebilirsin," dediğinde başımı salladım. "Duyduğuma göre motor süremiyorsun değil mi?" diye sordu.
Onu onayladığımda "Peki, Ece bu görevi üstlenir diye düşünüyorum," dedi. Bakışlarımı Ece'ye çevirdiğimde bunu beklemediği aşikardı.
Ece bana dönüp "Tabii neden olmasın. Hem daha çok takılırız," dedi. Kay bunu duymayı bekliyormuş gibi sırıttı. "Tamamdır, okulun olduğu için yarım zamanlı olarak çalışacaksın," dedi.
Onu onaylayıp aylık maaşımı da hesapladıktan sonra belgeleri düzenledi. Eceyle dışarı çıktığımda mutluluktan havalara uçuyordum resmen.
Binadan çıktıktan sonra Ece bana "Bak beni iyice delirtmeden şu bitmek bilmeyen hikayeni anlat," dedi. "Hım bir düşüneyim. Keyfim şu an sana söylemek istemiyor," dedim gülümseyerek. "Canım ciğerim bana olayını anlatabilir misin rica etsem?" diye sordu dişlerini sıkarak.
"Şu an anlatasım geldi nedense," dedim. "İyi, her türlü anlatacaksın zaten," dediğinde ona döndüm. "Efendim, duyamadım," dedim. Ece derin bir nefes alıp motora doğru ilerledi.
Kıkırdayarak arkasından gidip motora bindim. Yola koyulduk. Binanın önüne geldiğimizde "Hadi gel sana anlatayım," dedim evi işaret ederek.
Ece başıyla onayladıktan sonra motordan indik. Çocuk adamla karşılaşmamak için bildiğim tüm duaları okurken eve doğru ilerliyorduk.
Binaya girdiğimde onun dairesine göz attım. Çocuk adamın kapısı kapalıydı çok şükür. O gelmeden hızlıca anahtarı çıkardım. Tam o sırada çocuk adam kapısının arkasında belirdi. Beni gördüğüne şaşırmış olsa gerek gözleri büyüdü.
Evet sayın seyirciler Kayra hanımın çöküşünü izliyoruz iyi eğlenceler... Tanıştırayım iç sesim. Kendisi böyle zamanlarda ortaya çıkabiliyor.
Hayır ya zaten yeterince şey oldu bir de bununla mı uğraşacağım. Göz göze geldiğimizde dudaklarının kenarı belli belirsiz kıvrıldı.
Bunu gören Ece bir bana bir çocuk adama bakıyordu. "Siz..." derken ağzını kapattım. Ardından roket hızıyla Ece'yi benimle sürükleyip üst kata çıktık.
"Yürü bu adamı da anlatacaksın," dedi.
"Bir saniye yoksa sevgili falan mısınız?" diye dünyanın en saçma sorusunu sordu. "Yok ebenin a-," derken benim küfür edeceğimi anlayıp ağzımı bu sefer o kapattı. "Tamam sakin. Çok şüpheli ama olsun."Koltukta duran eşyaları kaldırıp oturdum. Ece "Dinliyorum," dediğinde kimseye söylememesi şartıyla ona her şeyi anlattım. Bunu yapmam ne kadar doğru bilmiyorum.
Önsezilerime güvenmek nadiren yaptığım doğru şeyleri barındırıyordu. O yüzden anlatmamda pek bir sakınca görmedim. Nutuk çekmeyi bitirdiğimde Ece'nin algılama yeteneğini kaybetmiş olma ihtimaliyle ona baktım.
"E tepki versene," dedim. Tek dediği şey "İnanılmaz," oldu. "Sen bu yüzden saçını boyatmış yani," dedi. Her şeyi daha yeni algılıyor galiba. "Peki bu adamı ne yapmayı düşünüyorsun?" diye sordu. "Hiç sorma ya," dedim.
Tam o sırada Ece'ye gelen aramayla sohbetimiz bölünmüş oldu. Bende o sırada olayları Reva'ya söylemeye karar verdim.
WhatsApp 2 yeni bildirim
0535 473 71..: Sevgili öğrencilerim öncelikle ben okulun memuru Kanlaya hanım. Müdürün ilettiği mesajları size duyurmakla görevliyim.
Okulun giriş ve çıkış saatleri size göndereceğim ders programında yazılı. Ayrıca okulun yarından itibaren başlayacağını belirtmek isterim.
Ders programı iki haftada bir değişmektedir. Her ay yapılan gezilerden sizi haberdar edeceğim.
Bir de ders dışı etkinliklerden bahsedecek olursam, haftada iki gün, iki günün yarısını da bu etkinliklere katılım sağlayacaksınız. Atacağım program sayesinde beni daha iyi anlayacaksınız.
Son olarak herkesin ismini belirterek konumunu bana özelden atmanızı istiyorum. Böylelikle daimi olarak araç tahsis edilecek. Bununla birlikte yemek kartları size okulda dağıtılacaktır.
19:300535 473 71..: dosya gönderildi
19:33Memurun gönderdiği mesajı uzun uzadıya okudum. Fotoğrafa tıklayıp galeriye indirdim. Ardından bunları Reva'ya söylemeye ve memura konumu atmaya karar verdim. İşlerimi bitirdiğimde Ece'nin konuşmasının bittiğini gördüm.
Telefonu kaldırıp Eceyle geç saate kadar sohbet ettik. Onunla sohbetimiz keyifle ilerlerken Ece artık geç olduğunu ve gideceğini söyledi. Okul çıkışı sürücü dersleri için buluşmamız gerektiğini de ekledi.
Onu onaylayıp yolladıktan sonra ikinci defa pijamayı giydim. Yarın için heyecanlı olduğumdan uzun süre yatakta dönüp durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perde Arkası
AventuraWarunee'nin yetimhaneden kaçtıktan sonra yaşayacakları olayları ve büyük sırrı anlatıyor.